Gå til innhold

Til de som tror størst er best.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har innsett at str har noe å si, men ikke til den grad så mange (gutter) skal ha det til. Blir den for stor blir det ubehagelig. Og ubehagelig er ikke digg. Å bli tilpasset en større og er helt sikkert godt det, men ikke bedre enn en som er så stor at den ikke er ubehagelig. Hvorfor pine seg igjennom en periode med vondter under sex, tar lenger tid å komme igang (foreplay), kjappiser blir vanskelig, vondt i kjeven under oral, begrenser seg i visse stillinger etc når man kan ha det like digg med en mindre som ikke trenger å ta tid å tilpasses. Blir man tilpasset en større blir jo den igjen normal og vil derfor ikke føles noe særlig bedre enn en litt mindre. De aller fleste foretrekker nok en gjennomsnittlig penis og de som foretrekker den stor er enten litt vid nedentil, tenner på å få vondt da de blir fylt opp eller bare det estetiske. Så til alle gutter der ute. Jeg har hatt mine issues, men innser mer og mer at str ikke har like mye å si og at flertallet vil si at gjennomsnitt +/- er helt perfekt. Handler om å finne seg den rette partner, og det har jeg! :) 

Anonymkode: b103b...6a2

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du virker faktisk ærlig, ikke bare en som prøver å være politisk korrekt.

Og jeg vet av erfaring som "gjennomsnittsmann" at mange er som deg. 

Men mange menn vil aldri tro på slikt, de har en inngrodd forestilling om at størst er best, og kan ikke tro noe annet.

Og så har vi size queens, som ofte er høyrøstede og blir alibi for at "størst er best" syndromet lever videre.

Anonymkode: f0393...bae

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du virker faktisk ærlig, ikke bare en som prøver å være politisk korrekt.

Og jeg vet av erfaring som "gjennomsnittsmann" at mange er som deg. 

Men mange menn vil aldri tro på slikt, de har en inngrodd forestilling om at størst er best, og kan ikke tro noe annet.

Og så har vi size queens, som ofte er høyrøstede og blir alibi for at "størst er best" syndromet lever videre.

Anonymkode: f0393...bae

Jeg er faktisk en gutt og har selv hatt issues med min penis, men innsett at det ikke er noe vits ettersom jeg har lest alle disse teite penistrådene og prata en del med dama om dette. Beklager at det kunne tolkes feil :) 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er faktisk en gutt og har selv hatt issues med min penis, men innsett at det ikke er noe vits ettersom jeg har lest alle disse teite penistrådene og prata en del med dama om dette. Beklager at det kunne tolkes feil :) 

Selvfølgelig innrømmer ikke dama di til deg at større enn gjennomsnittet er bedre. De har jo fått meg seg såpass at det er sårt tema for menn. Gjennomsnittlig er sikkert ikke dårlig for mange kvinner, men større føles nok fortsatt bedre rent fysisk. Det er mange andre ting som spiller inn i valg av partner, så en del kvinner vil nok se mellom fingrene når det kommer til størrelsen (om den ikke er for liten) 

Anonymkode: 6ddc8...33d

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig innrømmer ikke dama di til deg at større enn gjennomsnittet er bedre. De har jo fått meg seg såpass at det er sårt tema for menn. Gjennomsnittlig er sikkert ikke dårlig for mange kvinner, men større føles nok fortsatt bedre rent fysisk. Det er mange andre ting som spiller inn i valg av partner, så en del kvinner vil nok se mellom fingrene når det kommer til størrelsen (om den ikke er for liten) 

Anonymkode: 6ddc8...33d

Selvfølgelig veit også dama at jeg er over snittet 👍🏻 og hun veit også at blir den større enn meg så vil det bli ubehagelig. Ubehagelig er ikke digg. Tilpasser hun seg en større vil den igjen bli normal og kan til tider føles liten. En normal vagina er veldig fleksibel og tilpasningsdyktig. Hvorfor skal hun ha en større når det blir det samma og i tillegg bli ubehagelig om det er pauser over lenger tid etc.? Skjønner stort er bra, men til en viss grad og over en viss størrelse blir det ikke BEDRE.  

Skrevet

Samboeren min er litt for stor for meg, syntes det er veldig deilig når vi først kommer i gang, men bare en uke uten sex, så føles det ut som det ikke er plass til han, og vi aldri kommer til å få den inn :P 

Anonymkode: bae13...39c

• Liker 1
Skrevet

Menn har et rart forhold til str. Jeg var en gang med en fyr som unnskyldte str, og den var helt gjennomsnittlig og mer enn nok til å tilfredstille meg!  Jeg digget både han og penisen hans 100% og den var garantert ikke noe som helst liten! Hva trodde han at jeg forventet?? Veldig absurd, egentlig!

Anonymkode: e8dfd...617

Skrevet

Størst er best i usa.

Her i Norge nøyer jentene seg med middelmådighet. (men innerst inne ønsker de å oppleve han på toppen)

Anonymkode: 8e2fe...574

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samboeren min er litt for stor for meg, syntes det er veldig deilig når vi først kommer i gang, men bare en uke uten sex, så føles det ut som det ikke er plass til han, og vi aldri kommer til å få den inn :P 

Ser den! :P tør jeg spørre hvor stort "litt for stor" er? 

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser den! :P tør jeg spørre hvor stort "litt for stor" er? 

Over 30 i lengde og 24 i tykkelse er litt for stor.

Anonymkode: 2516f...799

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Over 30 i lengde og 24 i tykkelse er litt for stor.

Anonymkode: 2516f...799

Virker fornuftig 👌

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du foretrukket den du har nå eller en litt mindre som fylte deg opp, men trengte ikke bruke lang tid å komme igang og spesielt etter avbrekk? 

Skrevet

Dette innlegget setter punktum for alle disse penis trådene som har foregått i årevis. 

Her er svaret!  Vi er endelig i mål mine brødre og søstre!

Anonymkode: 3b8e4...734

• Liker 1
Skrevet

For stor er ikke noe vits, da puler de deg uten å dytte den skikkelig inn, de nyter nok selv bare av å ha litt av tippen inn... Så man kjenner lite, ironisk nok

• Liker 1
Skrevet

En av kompisene mine klagde over at han var så liten. Vet ikke hvor lite det er snakk om, men jeg trøsta ham med at en vagina er ca 10-13 cm lang. Da mente han at det måtte jo være litt kjipt med stor kuk, for da fikk ikke hele bli med på moroa. Jeg syns den tankegangen var ganske fin jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...