Gå til innhold

Brudekjole-forretningar i Oslo/Bærum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kor ligg dei, og er det nokon som kan anbefalast for kikking? Eg skal til Oslo om 3 veker, og det hadde jo vore moro å kikka innom nokon i alle fall

Skrevet

Unik brudestudio i Karl Johans gate i Oslo er absolutt å anbefale! :P

Skrevet

og så ville jeg tatt meg en tur til Kristins brudesalong i Lillestrøm. Tog fra Oslo S. Utrolig mange kjoler og god service.

Skrevet

På egertorget ligger også Brudekjolen. De har veldig mange kjoler, men ikke så veldig bra service..

Skrevet
På egertorget ligger også Brudekjolen. De har veldig mange kjoler' date=' men ikke så veldig bra service..[/quote']

De var veldig hyggelige og imøtekommende da vi var der...

Skrevet

Jeg reiser til oslo i morgen (!!) og har booket time hos Unik og Brudejolen (begge i nærheten av Egertgorget)

I tillegg skal vi kjøre til Sandefjord på lørdag til "brudesuiten fru Larsen" for å prøve en av mine favorittkjoler

Har lest flere anbefalinger av Kristins på Lillestrøm, men personlig rekker jeg ikke over flere, så må la den utgå. Jeg vil nemlig ha _god_ tid og kose meg sammen med venninnene mine som skal være med. (vi sees jo ikke så ofte lengre)

-Smilepia-

Skrevet

De var ikke imøtekommende og hyggelige da vi var der...

Skrevet

Jaja, det er da ikkje så nøye! Men kor er Egertorget då?

Gjest Betty Boop
Skrevet

Jaja, det er da ikkje så nøye! Men kor er Egertorget då?

Ved Stortinget T-banestasjon, ca. i krysset mellom Karl Johans gate og Øvre Slottsgate.

Skrevet

Ved Stortinget T-banestasjon, ca. i krysset mellom Karl Johans gate og Øvre Slottsgate.

Takk skal du ha! :)

Skrevet

Hei Veslo

Nå har jeg vært i Oslo, og etter å hatt time både hos Unik og hos Brudekjolen har jeg en viktig anbefaling å gi: UNNGÅ BRUDEKJOLEN om du kan!!!

Unik brudestudio anbefaler jeg på det varmeste. De var profesjonelle til fingerspissene og kjempehyggelige (men husk å bestille time dersom du kommer på en ukedag, og lørdager kan bli travle = kanskje ikke like god tid til deg)

På Brudekjolen skjønner jeg flere har hatt forskjellige opplevelser, men for meg var det hele ett eneste stort mareritt!! Sur betjening, og elendig service. De var aldri tilstede for å hjelpe av og på med kjolene, enda jeg hadde bestillt time. Og de hjalp heller ikke til med å finne kjoler i rette størrelsen, noe jeg mener er viktig dersom du faktisk vil prøve noen kjoler. (den ser ikke like bra ut dersom den er festet med to hemper og fire nåler og gaper i ryggen)

men selv om du likevel vil dra dit, håper jeg du har en venninne eller to du kan ta med, for du trenger virkelig hjelp til å kle på kjolene. I tilfelle de er like lite hygggelige mot deg som mot meg...

-Smilepia-

Skrevet

Jeg og min venninne var både på Unik og Brudekjolen på lørdag, og jeg synes servicen begge steder var helt ok! Jeg synes de var hyggelige og tilstedeværende på begge stedene. Det jeg har savnet på alle brudesalongene jeg har vært på (er vel 5 stk), er mer kunnskap om hvilke kjoler og snitt som passer til de ulike kroppsfasongene. Rett og slett kompetanse på det de driver med. Jeg hadde håpt de skulle vært mye mer bestemt, og vise at de har et godt øye for hva du kler.

Skrevet

Jeg har vært på både Brudekjolen og Kristins på Lillestrøm. Og vil helt klart anbefale Kristins, der var de veldig hyggelige. De var forsinket den dagen jeg var der, men de tok seg allikevel god tid etter opprinnelig stengetid.

På Brudekjolen har jeg vært to ganger, den ene gangen under salget og da var det selvfølgelig kaos der. Den andre gangen ringte jeg i forveien og spurte etter en kjole jeg ville prøve. De bekreftet at de hadde den i butikken, men da jeg kom opp senere på dagen fant de ut at den allerede var solgt. Det syns jeg var litt skuffende. Jeg og opplevde at det var lite hjelp og få da jeg prøvde en annen kjole, det er IKKE lett å ta av og på en kjole alene.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du har mulighet er "Julie" i Asker et kjempebra alternativ, hyggelige folk og masse fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...