AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 Er det flere som har måttet begynne på blodtrykksendende medisin i relativt ung alder? Og har det hjulpet? Er 32 og har nylig måttet begynne på Amlodipin 10mg om dagen. Anonymkode: a0d44...49c
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #2 Skrevet 16. august 2016 Jeg går ikke på blodtrykkssenkende medisin, men vil informere om at det er forskjellige typer blodtrykkssenkene medisin. De du tar heter kalsiumantagonister. Det er flott at du går på blodtrykksmedisiner sånn at du ikke får skader av for høyt blodtrykk og vil nok merke effekt. Lykke til. Anonymkode: 1af1a...c2b
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #3 Skrevet 16. august 2016 Ja, var nok på din alder. Tatt i over tjue år. Fungerer fint. Måtte bytte merke når jeg var gravid, og et par ganger når jeg fikk typer jeg ikke tålte så godt. Fikk hovne ben av en type, og en annen ga meg iskalde ben. Det løste seg fort når jeg byttet tabletter. Ellers ikke bivirkninger. Har det som kalles essensiell hypertensjon, de vet ikke hvorfor jeg har det. Anonymkode: 1fa6b...444
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå