AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 Jeg har alltid blødd mye når jeg har mensen, men til vanlig har det holdt med rosa ob. Denne gangen derimot blør jeg enda mer og har derfor kjøpt inn grønn ob som jeg bruker + bind, likevell blør jeg gjennom begge deler innen 1 time. Noen som har tips til andre typer beskyttelse som passer når jeg blør veldig mye eller har noen erfaringer rundt dette som de ønsker å dele med meg? Anonymkode: 00e45...2e3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #3 Skrevet 16. august 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid blødd mye når jeg har mensen, men til vanlig har det holdt med rosa ob. Denne gangen derimot blør jeg enda mer og har derfor kjøpt inn grønn ob som jeg bruker + bind, likevell blør jeg gjennom begge deler innen 1 time. Noen som har tips til andre typer beskyttelse som passer når jeg blør veldig mye eller har noen erfaringer rundt dette som de ønsker å dele med meg? Anonymkode: 00e45...2e3 Jeg opplevde det samme, og gikk til gynekolog.. Han fant livmorknuter, ufarlig, men plagsomt. Går nå på piller for å minske dem.. Etter det har mensen vært mindre enn den var før problemene startet.. Anbefaler å oppsøke noen for å sjekke! Anonymkode: 5ab42...791
Trineline15 Skrevet 16. august 2016 #4 Skrevet 16. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplevde det samme, og gikk til gynekolog.. Han fant livmorknuter, ufarlig, men plagsomt. Går nå på piller for å minske dem.. Etter det har mensen vært mindre enn den var før problemene startet.. Anbefaler å oppsøke noen for å sjekke! Anonymkode: 5ab42...791 Takk for svar🙂
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #5 Skrevet 16. august 2016 Som andre har sagt, Sjekk deg hos legen først. Om de bare finner ut at du har kraftig mens, og det ikke noe er man kan gjøre med det kan du prøve en menskopp. De lekker mindre, og samler opp mer enn tamponger. Du må da sikkert tømme den litt oftere enn det som er vanlig, men det er verdt et forsøk Anonymkode: f0184...db6
lingua franca Skrevet 16. august 2016 #6 Skrevet 16. august 2016 Snakk med legen, kan være mange årsaker til dette, som oftest helt ufarlige. Gynekolog kommer trolig til å anbefale deg hormonspiral dersom du har problemer med store blødninger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå