AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #1 Del Skrevet 16. august 2016 Jeg skal ha 13 personer til frokost etter en fest på lørdag. Og det trenger å minst mulig jobb rundt det. Jeg tenkte kanskje å lage en stor langpanne med omelett. Som jeg fyller med potetskiver og chorizo og litt ost. Men jeg skulle helst ha gjort hvert fall røra klar på torsdag, så den kan stå i kjøleskapet til lørdagmorgen og bare helles i forma. Kappe klart alt annet så det bare er å strø over. Tror dere det kan funke? Eller er det noen som har noen andre forslag til god fyllesykefrokost som man trenger å gjøre minst mulig med? Steke egg og bacon til 13 stykker gidder jeg ikke. Det gjorde jeg ifjor, og det tok evigheter. Anonymkode: ea499...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
udir Skrevet 16. august 2016 #2 Del Skrevet 16. august 2016 Eggerøre, pølser, bacon og tomatbønner. Perfekt dagen-der-på brønsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #3 Del Skrevet 17. august 2016 Omelett + langpanne i Google gir deg masse oppskrifter: https://www.google.se/search?q=omelett+i+langpanne&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:nb-NO:IE-SearchBox&ie=&oe=&gfe_rd=cr&ei=qFC0V6mOKuaO8QevrZHACg&gws_rd=ssl Anonymkode: 3146f...821 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #4 Del Skrevet 17. august 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Omelett + langpanne i Google gir deg masse oppskrifter: https://www.google.se/search?q=omelett+i+langpanne&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:nb-NO:IE-SearchBox&ie=&oe=&gfe_rd=cr&ei=qFC0V6mOKuaO8QevrZHACg&gws_rd=ssl Anonymkode: 3146f...821 Men det er neimen ikke mange av dem som sier noe om hvor lenge ferdig omelettrøre holder seg i kjøleskapet, som er det jeg får inntrykk av at TS egentlig spør om. TS: Jeg tror det skal gå helt bra, så lenge alt av redskap, boller etc. er skikkelig rent og kjøleskapet holder god temperatur. Rene eggehviter er ikke noe problem, de holder ganske lenge. Når jeg googler holdbarhet for egg uten skall virker det som det største problemet er at eggeplommene tørker ut etter et par dager, og det blir jo ikke noe problem her. Og alt annet du skisserer høres helt kurant ut. Anonymkode: 093f5...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 17. august 2016 #5 Del Skrevet 17. august 2016 Det går helt fint å lage røren et par dager i forveien. Osten og pølser kan også rives/kuttes samtidig som du lager røren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå