AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 Legger denne på kropp/helse, da det er biologien bak jeg lurer på, og om noen kan forklare meg fysikken i følgende: Jeg er til tider plaget med at følelsene mine skrur seg av og på etter eget forgodtbefinnende. Ta for eksempel følelsene for min kjære: I det store og hele er jeg så glad i fyren at jeg kan gjøre alt for ham. Men så plutselig en dag så kjenner jeg absolutt ingenting - annet enn irritasjon, og at jeg ikke orker at han er nær meg. Neste dag igjen er alt ved det gamle, og jeg får ikke nok av ham. Det samme kan gjelde andre ting - som for eksempel en av hobbyene mine. Jeg elsker det og blir lykkelig av å holde på med det, neste dag kan jeg bare være helt likegyldig og fraværende til det, og syns det er mest et mas. Det trenger ikke være spesielt stressende perioder på jobb eller noen annen sammenheng som jeg kan se - det bare skjer. Hva er det fysisk som skjer når man plutselig bikker sånn fra ene siden til den andre? Noen som vet/kan forklare? Anonymkode: 66faa...cd8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå