AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 De 2 siste gangene jeg har vært på do har avføringen min vært svart...jeg vet at jeg må sjekke dette hos legen da det KAN være tegn på blødende sår. Men kan det komme av at jeg har spist mye drittmat i det siste? Har nemlig vært på tur i vårt naboland og det gikk mye i hamburger, kebab osv... for å ikke snakke om godteri Anonymkode: 4bb6d...f54
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #2 Skrevet 16. august 2016 Kan komme av hva du har spist ja. Du har ikke tilfeldigvis spist noe med mye jern i også? Anonymkode: c2ce5...012
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #3 Skrevet 16. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: De 2 siste gangene jeg har vært på do har avføringen min vært svart...jeg vet at jeg må sjekke dette hos legen da det KAN være tegn på blødende sår. Men kan det komme av at jeg har spist mye drittmat i det siste? Har nemlig vært på tur i vårt naboland og det gikk mye i hamburger, kebab osv... for å ikke snakke om godteri Anonymkode: 4bb6d...f54 Den blir ikke svart pga drittmat, men den kan bli svart om man spiser mye blåbær eller tar jernekstrakt. Har også merket at den kan bli svart om man spiser oreokjeks :D Hvis du vet du ikke har gjort noen av de delene, så få det sjekket hos lege. Anonymkode: 3e6cd...8c1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #4 Skrevet 16. august 2016 Hadde tatt ett par dager på annet kosthold mens du venter på legetimen i det minste og avlyst den om den plutselig blir fin og brun igjen. Har du spist pistasjis også for eksempel? Anonymkode: 1da0a...fd3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #5 Skrevet 16. august 2016 Er det en søtlig lukt av den? Er den litt sånn puddingaktig? I såfall oppsøker du lege snarest. Anonymkode: 1174b...f3d
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #6 Skrevet 16. august 2016 https://sml.snl.no/melena Anonymkode: 1174b...f3d
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #7 Skrevet 16. august 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan komme av hva du har spist ja. Du har ikke tilfeldigvis spist noe med mye jern i også? Anonymkode: c2ce5...012 Ikke som jeg vet om.. har spist en del kjøtt men ikke mer enn vanlig.. 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde tatt ett par dager på annet kosthold mens du venter på legetimen i det minste og avlyst den om den plutselig blir fin og brun igjen. Har du spist pistasjis også for eksempel? Anonymkode: 1da0a...fd3 Nei ikke spist pistasjis 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det en søtlig lukt av den? Er den litt sånn puddingaktig? I såfall oppsøker du lege snarest. Anonymkode: 1174b...f3d Nei ingen av delene. Må nesten nevnes at jeg lenge har slitt med magen. Det kom etter jeg flyttet sammen med kjæresten min. Har ofte forstoppelse. Har kommet frem til at det er fordi jeg ikke tør å slippe ut luft foran han... holder inne alle fiser Anonymkode: 4bb6d...f54
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #8 Skrevet 16. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke som jeg vet om.. har spist en del kjøtt men ikke mer enn vanlig.. Nei ikke spist pistasjis Nei ingen av delene. Må nesten nevnes at jeg lenge har slitt med magen. Det kom etter jeg flyttet sammen med kjæresten min. Har ofte forstoppelse. Har kommet frem til at det er fordi jeg ikke tør å slippe ut luft foran han... holder inne alle fiser Anonymkode: 4bb6d...f54 Da må du komme deg på do og bli vandt med å prumpe! Du trenger ikke gjøre det foran han, men du kan gå på do for å slippe det ut. Dette mener jeg faktisk seriøst. Anonymkode: 1174b...f3d 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #9 Skrevet 16. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke som jeg vet om.. har spist en del kjøtt men ikke mer enn vanlig.. Nei ikke spist pistasjis Nei ingen av delene. Må nesten nevnes at jeg lenge har slitt med magen. Det kom etter jeg flyttet sammen med kjæresten min. Har ofte forstoppelse. Har kommet frem til at det er fordi jeg ikke tør å slippe ut luft foran han... holder inne alle fiser Anonymkode: 4bb6d...f54 Du har slitt med magen og mye luft, og nå svart avføring... Gå til legen sier jeg! Anonymkode: 3e6cd...8c1
Honey Dew Skrevet 16. august 2016 #10 Skrevet 16. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke som jeg vet om.. har spist en del kjøtt men ikke mer enn vanlig.. Nei ikke spist pistasjis Nei ingen av delene. Må nesten nevnes at jeg lenge har slitt med magen. Det kom etter jeg flyttet sammen med kjæresten min. Har ofte forstoppelse. Har kommet frem til at det er fordi jeg ikke tør å slippe ut luft foran han... holder inne alle fiser Anonymkode: 4bb6d...f54 Herregud jente! Fis i vei. Liker du ikke å slippe fisen foran ham, gå på toalettet, eller gå utenfor. Fising er bra for deg.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #12 Skrevet 16. august 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Da må du komme deg på do og bli vandt med å prumpe! Du trenger ikke gjøre det foran han, men du kan gå på do for å slippe det ut. Dette mener jeg faktisk seriøst. Anonymkode: 1174b...f3d Enig. Om ikke annet: Jeg hater å prumpe foran andre, og holder det inne. Hva skjer da? Jo, da prumper du i søvne Så jeg går heller på toalettet. Anonymkode: 6bd58...d2b
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #13 Skrevet 17. august 2016 Jeg vet jo at jeg må lære meg det... han vil at jeg skal slippe ut lufta sånn at jeg ikke ødelegger hele fordøyelsesystemet men jeg klarer ikke!! Skal øve meg... lover men i dag var ikke avføring svart da... det var normalt Anonymkode: 4bb6d...f54
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #14 Skrevet 17. august 2016 Den Tuesday, August 16, 2016 at 15.07, AnonymBruker skrev: Du har slitt med magen og mye luft, og nå svart avføring... Gå til legen sier jeg! Anonymkode: 3e6cd...8c1 Har aldri slitt me mye luft... men forstoppelse Anonymkode: 4bb6d...f54
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #15 Skrevet 17. august 2016 Kjøtt. Rødvin. Anonymkode: 192ea...cce
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #16 Skrevet 17. august 2016 Jeg får svart avføring når jeg går på jerntabletter Anonymkode: f27fb...1d1
kikkana Skrevet 17. august 2016 #17 Skrevet 17. august 2016 Det er forskjell på svart og meget mørk avføring bare så det er sagt. Hvis du spiser masse blåbær, vil du få en kraftig mørk farge, men tror neppe den skal bli helt svart av det. Har selv meget mørk avføring akkurat nå. Spiste blåbærsuppe og blåbærsyltetøy for 2 dager siden. Den er nesten svart enda og er rar i magen. Men har også nettopp vært igjennom en litt heftig antibiotikakur, så magen er ikke helt seg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå