AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 Jeg har tatt kontakt med klinikken Isabel Raad var på når hun tok sine operasjoner. Virker som et veldig seriøst firma + at de har utrolig god service. De henter deg på flyplassen med privatsjåfør og du får overnatte i 8 netter på en villa med alt inkludert. Neseoperasjonen + oppholdet der med mat koster 30 tusen norske kroner. Er det risky å gjøre dette i utlandet? Anonymkode: 3a06c...08e
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #2 Skrevet 16. august 2016 Betaler du for en god operasjon eller for privatsjåfør og villa? Jeg hadde ikke turt. Anonymkode: 7eccd...bf0 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #3 Skrevet 16. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Betaler du for en god operasjon eller for privatsjåfør og villa? Jeg hadde ikke turt. Anonymkode: 7eccd...bf0 Men jeg bare tenker på videoene jeg ser + resultatet til Isabel. She did it Anonymkode: 3a06c...08e 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #4 Skrevet 16. august 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg bare tenker på videoene jeg ser + resultatet til Isabel. She did it Anonymkode: 3a06c...08e Har du søkt og lett etter misfornøyde kunder? Jeg prøver ikke å ødelegge, men let også etter det du ikke vil se. Anonymkode: 7eccd...bf0 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #5 Skrevet 16. august 2016 Klart det er risky å reise til Tyrkia nå! Det er bare en mnd siden det var kuppforsøk der! Styr unna, der er det lenge til det blir trygt. Tyrkere har vel heller ikke verdens mye respekt for norske kvinner heller, leger eller ikke, så jeg skjønner ikke at dere tør uansett, bare for å spare noen usle kroner. Anonymkode: ad793...dc3 3
Honey Dew Skrevet 16. august 2016 #6 Skrevet 16. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men jeg bare tenker på videoene jeg ser + resultatet til Isabel. She did it Anonymkode: 3a06c...08e Det er jo flere som har fått merkelige neser etter å ha operert seg der. Ts bør huske på at neseoperasjoner ikke er reversible. Har skaden først skjedd, er det svært vanskelig om ikke umulig å gjøre dette om. Dette var jo Michael Jackson dessverre et godt eksempel på 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #7 Skrevet 17. august 2016 Vil du virkelig operere deg på den klinikken? Da regner jeg med at du vil ha et resultat som ser operert og kunstig ut. Det er jo ikke akkurat pene og "naturlige" resultater på de som har operert seg der Anonymkode: c3508...215
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå