Gå til innhold

Maxgodis.se - noen som har prøvd?

Fremhevede innlegg

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Noen som har prøvd å bestille fra den siden? Hva syns dere og hvor mye bestilte dere for? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En jeg kjenner bestiller derfra av og til og hun er fornøyd😊 har aldri gjort det selv da men hun bestiller visst godteri og cola.

Skrevet

Jeg bestiller alltid opp til tollgrensa, noen ganger må jeg fordele det jeg skal ha på flere bestillinger. Bra utenom at jeg spiser opp godteriet altfor fort.

Anonymkode: 84bb3...ab1

Skrevet

Tannlegen min anbefaler Maxgodis.se.

• Liker 1
Skrevet

Bra side! Bruker å bestille en boks eller noen poser med godteri jeg ikke får kjøpt på butikken. Synd at jeg spiser det opp så fort...

Skrevet

Jepp, fungerer kjempefint, de har nemlig favorittsjokoladen min der som er ganske dyr her i Norge (Marabou Digestive), så da hender det at jeg handler derifra. :) 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Skrevet

Jeg handlet der når de hadde kampanje med gratis frakt. Funket helt greit! Utenom det synes jeg ikke at det lønner seg noe særlig, og da kan jeg like gjerne kjøpe noe annet godt i butikken her jeg bor. Jeg må dit for å hente pakken uansett så.. :)

Anonymkode: 6c484...9af

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 17.8.2016 den 15.33, AnonymBruker skrev:

Jeg handlet der når de hadde kampanje med gratis frakt. Funket helt greit! Utenom det synes jeg ikke at det lønner seg noe særlig, og da kan jeg like gjerne kjøpe noe annet godt i butikken her jeg bor. Jeg må dit for å hente pakken uansett så.. :)

Anonymkode: 6c484...9af

Hvordan kan det ikke lønne seg? Kjøpte nettopp 6500gram godteri for 280kr inkl frakt... hvor i Norge får jeg det?!

Anonymkode: a2e7c...a56

Skrevet

Prøvde i fjor, men dårlig kundeservice, ikke alle produktene jeg betalte for kom, og rar smak på enkelte av varene gjør at jeg velger noen andre neste gang.

Sist bestilte jeg fordi Marabou Appelsinkrokant ikke er å få tak i andre steder enn i Oslo. Ser at xlgodis.se tar 25% mindre for samme varen, så det blir kanskje en bestilling derfra i løpet av året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...