AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #1 Skrevet 15. august 2016 Holder på med mitt første brett og jeg tok den første pillen på en fredag, for det var da jeg fikk mensen. Hva skal jeg gjøre med mandag, tirsdag, onsdag og torsdag som er igjen på toppen av brettet? Skal jeg begynne på nytt brett eller skal jeg fortsette på dem også nytt brett etter det? Anonymkode: 8e2cb...ad4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #2 Skrevet 15. august 2016 Fortsett på dem før du begynner på nytt brett. Anonymkode: 2e14c...a9f
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #3 Skrevet 15. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fortsett på dem før du begynner på nytt brett. Anonymkode: 2e14c...a9f Men det går jo ikke opp om det er det som er det riktige? Skal jeg liksom starte på fredag på det nye brette etter det da? Anonymkode: 8e2cb...ad4
Byjenta! Skrevet 15. august 2016 #4 Skrevet 15. august 2016 Skal fortsette ja. Når jeg gikk på cerazette fulgte jeg aldri de "dagene" , men er jo selvfølgelig lettere,
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #5 Skrevet 15. august 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Men det går jo ikke opp om det er det som er det riktige? Skal jeg liksom starte på fredag på det nye brette etter det da? Anonymkode: 8e2cb...ad4 Alle pillene er like, og du skal ta en hver dag uten pause imellom. Dagene står der bare for at det skal være lettere å huske. Anonymkode: 7f8f6...b67 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå