AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #1 Skrevet 15. august 2016 Er det noen måte å få Office på uten å betale 1500kr? Er ikke særlig datakyndig av meg så om det er noe nedlastningsgreier og piratgreier så må det være idiotsikker steg for steg-plan involvert... Anonymkode: d1dc5...599
icom Skrevet 15. august 2016 #2 Skrevet 15. august 2016 last ned Openoffice. den er gratis og holder veldig fint i de fleste tilfeller. www.openoffice.org/no og trykk på "Last ned" øverst til høyre.
ajarRun Skrevet 15. august 2016 #3 Skrevet 15. august 2016 Ja, meld deg opp på et tullestudie på et studiested som tilbyr det gratis. Bonus er at etter 3 år har du en bachelor i noe tull. HiOA har gratis Office 365 og de tilbyr masse jallafag som hverken har oppmøte eller andre krav. Et øyeblikk siden, icom skrev: last ned Openoffice. den er gratis og holder veldig fint i de fleste tilfeller. www.openoffice.org/no og trykk på "Last ned" øverst til høyre. LibreOffice er bedre.
icom Skrevet 15. august 2016 #4 Skrevet 15. august 2016 5 minutter siden, amativeReflection skrev: LibreOffice er bedre. Same shit, different wrapping? Til daglig bruker jeg Microsoft så disse gratisversjonene bruker jeg ikke så ofte. Men LibreOffice er vel bygd på akkurat samme plattform som OpenOffice? Bortsett fra at LibreOffice kanskje nå har hyppigere oppdateringer? Link til Norsk versjon av LibreOffice for TS: https://www.libreoffice.org/download/libreoffice-fresh/?type=win-x86&version=5.2&lang=nb
ajarRun Skrevet 15. august 2016 #5 Skrevet 15. august 2016 3 minutter siden, icom skrev: Same shit, different wrapping? Til daglig bruker jeg Microsoft så disse gratisversjonene bruker jeg ikke så ofte. Men LibreOffice er vel bygd på akkurat samme plattform som OpenOffice? Bortsett fra at LibreOffice kanskje nå har hyppigere oppdateringer? Link til Norsk versjon av LibreOffice for TS: https://www.libreoffice.org/download/libreoffice-fresh/?type=win-x86&version=5.2&lang=nb Bruker Microsoft? Det er et selskap. LibreOffice er en videreutvikling av OpenOffice. Libreoffice oppdateres langt hyppigere og har bedre utviklere (det ble splittet ut av prosjektet på grunn av en uenighet). Om det utgjør en praktisk forskjell aner jeg ikke, men LibreOffice er nok bedre og vil nok bli oppdatert lengre enn OpenOffice.
icom Skrevet 15. august 2016 #6 Skrevet 15. august 2016 Et øyeblikk siden, amativeReflection skrev: Bruker Microsoft? Det er et selskap. LibreOffice er en videreutvikling av OpenOffice. Libreoffice oppdateres langt hyppigere og har bedre utviklere (det ble splittet ut av prosjektet på grunn av en uenighet). Om det utgjør en praktisk forskjell aner jeg ikke, men LibreOffice er nok bedre og vil nok bli oppdatert lengre enn OpenOffice. Jesus, fullstendig klarover at Microsoft er et selskap. Men trodde du forstod at jeg refererte til Microsoft Office uten at du trenger å bli nesevis. Ellers enig at fremtiden kanskje ser lysere ut for LO enn AOO. For TS sin del så spiller nok det ingen rolle...
tdm900 Skrevet 15. august 2016 #7 Skrevet 15. august 2016 Bruker Open Office til det lille jeg bruker office, fungere helt utmerket
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå