Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen måte å få Office på uten å betale 1500kr? Er ikke særlig datakyndig av meg så om det er noe nedlastningsgreier og piratgreier så må det være idiotsikker steg for steg-plan involvert...

Anonymkode: d1dc5...599

Videoannonse
Annonse
Skrevet

last ned Openoffice. 

den er gratis og holder veldig fint i de fleste tilfeller.

www.openoffice.org/no og trykk på "Last ned" øverst til høyre.

Skrevet

Ja, meld deg opp på et tullestudie på et studiested som tilbyr det gratis.

Bonus er at etter 3 år har du en bachelor i noe tull. 

HiOA har gratis Office 365 og de tilbyr masse jallafag som hverken har oppmøte eller andre krav.

Et øyeblikk siden, icom skrev:

last ned Openoffice. 

den er gratis og holder veldig fint i de fleste tilfeller.

www.openoffice.org/no og trykk på "Last ned" øverst til høyre.

LibreOffice er bedre.

Skrevet
5 minutter siden, amativeReflection skrev:

LibreOffice er bedre.

Same shit, different wrapping? Til daglig bruker jeg Microsoft så disse gratisversjonene bruker jeg ikke så ofte. Men LibreOffice er vel bygd på akkurat samme plattform som OpenOffice? Bortsett fra at LibreOffice kanskje nå har hyppigere oppdateringer? 

Link til Norsk versjon av LibreOffice for TS: https://www.libreoffice.org/download/libreoffice-fresh/?type=win-x86&version=5.2&lang=nb 

 

 

Skrevet
3 minutter siden, icom skrev:

Same shit, different wrapping? Til daglig bruker jeg Microsoft så disse gratisversjonene bruker jeg ikke så ofte. Men LibreOffice er vel bygd på akkurat samme plattform som OpenOffice? Bortsett fra at LibreOffice kanskje nå har hyppigere oppdateringer? 

Link til Norsk versjon av LibreOffice for TS: https://www.libreoffice.org/download/libreoffice-fresh/?type=win-x86&version=5.2&lang=nb 

 

 

Bruker Microsoft? Det er et selskap.

LibreOffice er en videreutvikling av OpenOffice. Libreoffice oppdateres langt hyppigere og har bedre utviklere (det ble splittet ut av prosjektet på grunn av en uenighet). Om det utgjør en praktisk forskjell aner jeg ikke, men LibreOffice er nok bedre og vil nok bli oppdatert lengre enn OpenOffice.

Skrevet
Et øyeblikk siden, amativeReflection skrev:

Bruker Microsoft? Det er et selskap.

LibreOffice er en videreutvikling av OpenOffice. Libreoffice oppdateres langt hyppigere og har bedre utviklere (det ble splittet ut av prosjektet på grunn av en uenighet). Om det utgjør en praktisk forskjell aner jeg ikke, men LibreOffice er nok bedre og vil nok bli oppdatert lengre enn OpenOffice.

Jesus, fullstendig klarover at Microsoft er et selskap. Men trodde du forstod at jeg refererte til Microsoft Office uten at du trenger å bli nesevis. 

Ellers enig at fremtiden kanskje ser lysere ut for LO enn AOO. For TS sin del så spiller nok det ingen rolle... 

 

 

 

Skrevet

Bruker Open Office til det lille jeg bruker office, fungere helt utmerket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...