AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #1 Skrevet 15. august 2016 Jeg satt og så på The Shannia Cronicles her om dagen og ble facinert av hun gamle tanta i episode to eller tre. Hun var så fantastisk flott! Riktignok hadde hun sikkert en haug med løshår, men ansiktet var rynkete og gammelt. Hva er det som gjør henne så flott, tenkte jeg. Men så så jeg det! Hun hadde holdning som en ungpike! Rett i ryggen! Så egentlig, i stedet for å lete etter rynker, som så mange gjør, så bør de tenke på holdningen, trene seg sterke! Både billigere og sunnere enn injeksjoner er det også! Og mye penere! Sånn vil jeg bli når jeg blir gammel! Anonymkode: 85397...c49 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #3 Skrevet 15. august 2016 Den gamleste gamle dama jeg har sett, var ei jeg nå ganske nylig på bussen. Det var ei dame som hadde trange jeans, ryggsekk, studentaktig allværsjakke, og farga, bølgende, lysebrunt, langt hår. Jeg trodde det var en student da jeg løftet blikket, helt til jeg så ansiktet - fullt av rynker. Jeg ble litt satt ut. Det var ingenting i veien med henne, hun er sikkert en kjempekoselig person, MEN det var veldig kræsj mellom det unge antrekket (særlig trange jeans) og det gamle ansiktet. Jeg lovte meg selv der og da at når jeg blir ca 65-70, skal jeg ha grått hår og beige gammeldamejakke og komfortable bukser... Så kan jeg heller se ut som en gammel dame som ser ung ut i ansiktet - enn en ung dame med skrukkete ansikt. Anonymkode: 9c55e...1b8 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #4 Skrevet 15. august 2016 tåpelig tråd Anonymkode: 7cb47...9e5 2
prt90 Skrevet 15. august 2016 #5 Skrevet 15. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den gamleste gamle dama jeg har sett, var ei jeg nå ganske nylig på bussen. Det var ei dame som hadde trange jeans, ryggsekk, studentaktig allværsjakke, og farga, bølgende, lysebrunt, langt hår. Jeg trodde det var en student da jeg løftet blikket, helt til jeg så ansiktet - fullt av rynker. Jeg ble litt satt ut. Det var ingenting i veien med henne, hun er sikkert en kjempekoselig person, MEN det var veldig kræsj mellom det unge antrekket (særlig trange jeans) og det gamle ansiktet. Jeg lovte meg selv der og da at når jeg blir ca 65-70, skal jeg ha grått hår og beige gammeldamejakke og komfortable bukser... Så kan jeg heller se ut som en gammel dame som ser ung ut i ansiktet - enn en ung dame med skrukkete ansikt. Anonymkode: 9c55e...1b8 Sikker på at det ikke bare var noen på 40 som hadde vært for mye i solarium/rynkemaskina da?
Gjest Jessica Skrevet 15. august 2016 #6 Skrevet 15. august 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: tåpelig tråd Anonymkode: 7cb47...9e5 Tåpelig svar ! jeg syns at det som gjør kvinner gamle er måten de går på. Også kommer gule tenner , ustelt hår, umoderne klær osv. Kjenner en på 31 som ser ut som 50. Noen rynker ja, men mest håret, tennene og klærne.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #7 Skrevet 15. august 2016 1 minutt siden, Jessica skrev: Tåpelig svar ! jeg syns at det som gjør kvinner gamle er måten de går på. Også kommer gule tenner , ustelt hår, umoderne klær osv. Kjenner en på 31 som ser ut som 50. Noen rynker ja, men mest håret, tennene og klærne. Jeg kjenner en mann som har brystvortene ved navelen på grunn av for mye trening. Anonymkode: 7cb47...9e5 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #8 Skrevet 15. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner en mann som har brystvortene ved navelen på grunn av for mye trening. Anonymkode: 7cb47...9e5 hæ? Anonymkode: 1bce0...4ae
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #9 Skrevet 15. august 2016 Jeg tenker at det beste er å kle seg sånn ca. etter alderen. Det betyr ikke at man trenger å gå i cardigan og bingobukse med strikk i livet, selv om man har passert seksti. Men moderne, pene og tekkelige antrekk som passer for de fleste voksne fra 35 og oppover er ok. Det er ikke pent når en sekstiåring kler seg som en 18 åring. De ser bare utrolig merkelig ut. Samtidig bør en vokte seg for å kle seg for gammelt før det er nødvendig. Jeg kjenner en yngre dame som kler seg som en gamlis på åttifem, og det er heller ikke bra. Hun virker mye eldre enn hun egentlig er pga. klærne. Det er jo helt unødvendig. Anonymkode: d0f1b...1af 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #10 Skrevet 15. august 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at det beste er å kle seg sånn ca. etter alderen. Det betyr ikke at man trenger å gå i cardigan og bingobukse med strikk i livet, selv om man har passert seksti. Men moderne, pene og tekkelige antrekk som passer for de fleste voksne fra 35 og oppover er ok. Det er ikke pent når en sekstiåring kler seg som en 18 åring. De ser bare utrolig merkelig ut. Samtidig bør en vokte seg for å kle seg for gammelt før det er nødvendig. Jeg kjenner en yngre dame som kler seg som en gamlis på åttifem, og det er heller ikke bra. Hun virker mye eldre enn hun egentlig er pga. klærne. Det er jo helt unødvendig. Anonymkode: d0f1b...1af Anonymkode: f1777...447
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #11 Skrevet 15. august 2016 Når de får utløp for sin sexuelle frustrasjon som de fleste er plaget med fra ca 45 +og oppover (individuelt), og begynner å "stråle" igjen. Og når de mister sin femininitet og kvinnelighet. Noen rynker og arr og dårlig hud her og der gjør ingenting, bare de ikke begynner å utvikle tegn på maskulinitet . ( Hårvekst grovhet o.l. ) Anonymkode: faf35...69d
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #12 Skrevet 15. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg lovte meg selv der og da at når jeg blir ca 65-70, skal jeg ha grått hår og beige gammeldamejakke og komfortable bukser... Så kan jeg heller se ut som en gammel dame som ser ung ut i ansiktet - enn en ung dame med skrukkete ansikt. Anonymkode: 9c55e...1b8 Hva gjør du hvis du ikke har fått (helt) grått hår, farger det grått? Anonymkode: 5a0ba...783 1
Gjest antbug Skrevet 15. august 2016 #13 Skrevet 15. august 2016 Holdningen har veldig mye å si, ja. Og selvfølgelig utstrålingen. Eldre damer som utstråler livsglede og nysgjerrighet på livet kan være nydelige til tross for rynker og grånende hår Det styggeste jeg ser er gamle med ansikter som er så løftet at de ser ut som masker. Det ser bare skummelt ut, og de lurer jo ingen til å tro de er unge. Jeg skal aldri, aldri ende opp sånn...
Linnea27 Skrevet 15. august 2016 #14 Skrevet 15. august 2016 Jeg er uenig. Jeg synes heller motsatt, aa klippe praktiske koneklipper gjor at folk ser gamle ut. Fargesprakende klaer og diverse tights har jeg aldri syntes har vaert noe fint, hverken som ung eller naa, som "gammel" ifolge den over sem mente at man skal begynne aa kle seg i "tekkelige antrekk" fra man er 35 og oppover. Jeg kler meg vel som jeg vil....Synes det er mange som kler seg baade pent og stygt, uansett alder. Kler meg og har haaret mitt som jeg vil, gaar ikke rundt og bekymrer meg om hva folk synes om utseendet mitt hele tiden, og bryr meg heller ikke om andres. Du laerer noe etterhvert, nemlig at folk er for opptatt av hvordan de selv fremstaar til aa granske alle andre.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #15 Skrevet 15. august 2016 1 minutt siden, antbug skrev: Holdningen har veldig mye å si, ja. Og selvfølgelig utstrålingen. Eldre damer som utstråler livsglede og nysgjerrighet på livet kan være nydelige til tross for rynker og grånende hår Det styggeste jeg ser er gamle med ansikter som er så løftet at de ser ut som masker. Det ser bare skummelt ut, og de lurer jo ingen til å tro de er unge. Jeg skal aldri, aldri ende opp sånn... Så enig, så enig. Den løftede delen står igjen og resten faller. Ser grotesk ut,blir nesten redd. Jfr. den tidligere så råflotte og sexy finske modell og fiolinist Linda Lampedius. Har desverre ingen link Anonymkode: faf35...69d
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #16 Skrevet 15. august 2016 Jeg synes du har et godt poeng TS! Å holde seg i god form, være mye ute (sykle, gå på ski, gå i fjellet eller whatever som innebærer puls, bevegelse og frisk luft) så man ser litt fresh ut og ha god holdning fungerer nok aller best når man blir gammel. Jo eldre man er, jo viktigere å være rett i ryggen, slank, lett i kroppen og fresh farge i ansiktet, vil jeg si. Opp til en viss alder kan man jo gjøre ting for å begrense alderstegn. Man kan laserbehandle de verste rynkene (man får uansett ikke fjernet alle med laser), bruke A-vitaminsyre og evt gjøre diskret inngrep (panneløft og facelift) hvis huden sagger, men innse at å se bra ut for alderen ikke betyr å se flere tiår yngre ut. Det må være diskret, så man ser ut som en sunn person som har holdt seg godt for alderen, ikke en som krampaktig prøver å se 20 år yngre ut eller mer. Jeg tror at når man har nådd 65+ er de fleste ikke så opptatt av å begrense alderstegn. Da er det nok å beholde helse og fysikk som gjelder. Er man rundt 50 og det ikke har skjedd de helt store ting med rynker og sagging kan man jo f.eks bruke diskret filler og litt Botox. Stikkord er litt. Kjempeoppblåste kinn av fillers og så mye Botox and man ser gal ut, som f.eks Linda Lampenius som er 46 år, er et trist syn. Facelift/halsløft og panneløft kan se helt naturlig ut forutsatt at kirurgen ikke strammer for mye, noe norske kirurger ikke gjør, men Holywoodkirurger ofte gjør. Jeg synes det er mange yngre som også ser helt merkelige ut med fillers og Botox både her og der i ansiktet, kraftig semipermanent makeup (uff!), masse sminke og overblekede tenner. Legg til løshår, så blir det helt tragisk. Jenter helt ned i 20-årene ser ut som de er 40-åringer som har prøvd litt for hardt. Så dette med å være litt avslappet, naturlig fresh og ikke prøve å se ut som noen helt andre, og spesielt ikke overdrive så fælt, er noe alle burde tenke på, uansett alder. Man har lett for å dømme kvinner i andre aldersgrupper enn den man selv er i, og ikke se at man kanskje selv også burde moderere seg litt. Anonymkode: 2cbbf...21b 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #17 Skrevet 15. august 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg satt og så på The Shannia Cronicles her om dagen og ble facinert av hun gamle tanta i episode to eller tre. Hun var så fantastisk flott! Riktignok hadde hun sikkert en haug med løshår, men ansiktet var rynkete og gammelt. Hva er det som gjør henne så flott, tenkte jeg. Men så så jeg det! Hun hadde holdning som en ungpike! Rett i ryggen! Så egentlig, i stedet for å lete etter rynker, som så mange gjør, så bør de tenke på holdningen, trene seg sterke! Både billigere og sunnere enn injeksjoner er det også! Og mye penere! Sånn vil jeg bli når jeg blir gammel! Anonymkode: 85397...c49 Ja, kjempeviktig. Jeg kjenner en modellpen dame som bare er 25 år, men hun har så dårlig holdning, at hun ser minst 10 år eldre! Det som er viktig er å trene kjernemuskulaturen, jeg vil anbefale planken Anonymkode: af7f1...5ea 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå