Gjest LadyAntebellum Skrevet 15. august 2016 #1 Skrevet 15. august 2016 (endret) Hei! For mange mange år siden kunne jeg kjenne en slags murring som gikk nedover fra venstre side av rumpa og ned i beina. Det forsvant somregel av seg selv etter svært kort tid. Den ene gangen våknet jeg og skulle reise meg opp , men hadde ikke følelse i det ene beinet. Dette gikk også fort over. Nå, noen år senere sliter jeg veldig. Har hatt forferdelig vondt helt siden julen ifjor. Fortrenger hele greia fordi jeg innbiller meg at det skal gå over nå også.. Men nå oppfører det seg slik hver dag: kjempevondt om morgenen.. Jobber som hjelpepleier på sykehjem og jeg pleier og bli bedre etter og ha kommet i gang med jobben. Men, så er det akkuratt som at korsryggen kramper seg til og jeg må sette meg ned og hvile litt så går det over, til neste gang. Så etter en stund med stillesitting begynner smertene fra rumpa og helt ned i beina. Kan ikke sitte med vekten på den siden når det er på det verste. Det hjelper og sitte på huk, det må jeg gjøre hele tiden.. På butikken, ute med venner osv.. Og det må jeg somregel fordi det gjør vondest og stå rett opp og ned.. Det klarer jeg ikke.. Smerten tar helt over.. Sånn smerte som gjør at man kaldsvetter.. Og dersom jeg går et stykke rett frem, kommer krampa i korsryggen og jeg må hvile litt. Mister også følelsen på fremsiden av lårene.. Begge lårene..Kjempeirriterende!! Kjenner at jeg blir sliten pga ryggen.. Akkuratt som om all energien til kroppen brukes der..skjelver i armene blandt annet.. På butikken må jeg ha handlevogn som jeg kan bøye meg og hvile meg på mens jeg triller den. Ååååhr er så lei!! Har ikke vært hos lege.. Innbiller meg at han ikke kan gjøre så mye.. Å kiropraktorer å sånt er så dyrt! Noen som har hatt lignende? Endret 15. august 2016 av LadyAntebellum
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #2 Skrevet 15. august 2016 Legen kan tolle symptomene bedre enn utenforstående på et forum kan. Han kan hen også evt henvise deg videre eller gi deg sykemelding. Helt idiotisk å gå med slike smerter siden jul uten å gidde å gjøre noe med det. (Og kiropraktor er ikke nødvendigvis så dyrt, der jeg har gått koster det 400,- gangen, og det er helsa de det er snakk om) Anonymkode: c03c1...f6e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå