Gå til innhold

Dilemma! FF og ny date

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herregud. Tidenes luksusproblem :dry: så sitter det andre da, som blir avvist av ff og aldri hører noe igjen fra daten. Forskjell på folk!

Anonymkode: b1300...f24

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Tidenes luksusproblem :dry: så sitter det andre da, som blir avvist av ff og aldri hører noe igjen fra daten. Forskjell på folk!

Det er ikke luksusproblem. Det er motbydelig oppførsel!

Anonymkode: c7fcc...526

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke luksusproblem. Det er motbydelig oppførsel!

Det er et luksusproblem at man kan velge å vrake, men om man tar både i pose og sekk (i dette eksempelet) så er det motbydelig oppførsel.

Anonymkode: e0a97...973

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan stille meg til disposisjon jeg :jepp:

Anonymkode: e0a97...973

• Liker 1
Skrevet

Ønsker ikke å være motbydelig, er derfor jeg spør. Er helt nytt med den nye daten og jeg har ikke hatt sex med ff etter at jeg har hatt det med den nye. Magefølelsen min sier og at det ville være feil, men var usikker på om jeg var for samvittighetsfull og dette var noe alle andre gjorde. Tydeligvis ikke, og jeg har fått mitt svar. Kommer ikke til å ha sex med ff heller hvis jeg er interessert i noe videre med den nye. Har ikke sagt i fra til ff ennå, men kommer til å gjøre det.

Anonymkode: 69f89...dd1

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker ikke å være motbydelig, er derfor jeg spør. Er helt nytt med den nye daten og jeg har ikke hatt sex med ff etter at jeg har hatt det med den nye. Magefølelsen min sier og at det ville være feil, men var usikker på om jeg var for samvittighetsfull og dette var noe alle andre gjorde. Tydeligvis ikke, og jeg har fått mitt svar. Kommer ikke til å ha sex med ff heller hvis jeg er interessert i noe videre med den nye. Har ikke sagt i fra til ff ennå, men kommer til å gjøre det.

Du gjør nå bare det du selv vil. Vil du ha det med ff'en og trur det aldri kommer ut, så gjør du det. 

Anonymkode: 0c662...74e

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trist at du må spørre andre om dette. Trodde det var en selvfølgelighet...Det handler om å ha respekt for de man dater. Man skal heller ikke trenge å spørre om man er ekslusive, da det ligger i kortene, mener jeg.

• Liker 5
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du gjør nå bare det du selv vil. Vil du ha det med ff'en og trur det aldri kommer ut, så gjør du det. 

Anonymkode: 0c662...74e

Du oppfordrer til motbydelig oppførsel.

Det kommer til å komme frem hvis ts fortsetter med han hun dater. Og uansett om det ikke skulle komme frem, er det skikkelig dårlig stil!

• Liker 3
Skrevet

Så lenge du venter i et par måneder sånn at du får testet deg er det ok. Det forutsetter også at du ikke har sperm i deg når du har sex med den andre.

Anonymkode: dc1a5...122

Skrevet
Den 17. august 2016 at 18.46, AnonymBruker skrev:

Herregud, hvor avhengig er du egentlig?

Klarer du ikke å tenke litt mellom pulingen, tror jeg ikke du er moden for noe forhold, og da avslutter du det med han nye før du risikerer å såre ham!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...