Gå til innhold

Dilemma! FF og ny date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et dilemma. Er jente i slutten av 20 årene og kom ut av et lengre forhold nylig. Har hatt en ff som jeg har truffet noen ganger siste månedene. I sommer møtte jeg en ny som jeg har vært på date med noen ganger. Vi bor i forskjellige byer, og han ønsker nå å besøke meg. Samtidig spør ff om vi skal møtes. Er det OK å møte ff samtidig som jeg muligens holder på å starte noe med en ny? Har ikke hatt noen samtale med ny date om å være eksklusive, men jeg tror han liker meg. Jeg er interessert, men samtidig redd for å knytte meg. Hadde i utgangspunktet tenkt å være singel litt lengre, men er også åpen for at det kan bli noe om det er bra. Vi har hatt sex. Jeg er litt der at jeg vil se hvordan det går når han besøker meg, men ønsker samtidig ikke å lukke døren hos ff da jeg ikke vet hva som vil skje med ny date. Men samvittigheten min sier at det er feil å møte ff før jeg får besøk av ny date. Men så har jeg også lyst da vi har veldig bra sex. Og har et inntrykk av at dette er noe menn gjør hele tiden uten at de har et snev dårlig samvittighet. Så jeg lurer på om jeg bør 1) møte ff før ny date og eventuelt avslutte det om forholdet utvikler seg etter besøk? 2) vente med å treffe ff til etter besøket og se hvordan det ligger an da? 

Anonymkode: 69f89...dd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Date gjerne, men vær så snill og ikke gå rett fra date og ned i FF's seng. Det høres så himla ufint ut.

Skrevet

Hvis du er i tvil om du ønsker å kvitte deg med ff til fordel for en kjæreste, er det da egentlig en ff? 

• Liker 8
Skrevet

Er kun ff ja, har aldri vært aktuelt med et forhold vi er på for forskjellige stadier i livet.Men har hatt det veldig greit med å være singel og ha han som jeg kan møte når jeg vil. Er tiltrukket av han personlighetsmessig og utseendemessig, selv om jeg ikke er forelsket. Og vi har veldig god fysisk kjemi. Tror en del av meg er redd for å gå inn i et nytt forhold. Men så virker han nye veldig grei så føler jeg må gi det en sjanse og se hva som skjer i stedenfor å potensielt kaste bort noe bra. Er nok best å vente med å treffe ff til jeg ser hvordan det går med han nye. Tror ikke jeg har samvittighet til noe annet.

• Liker 2
Skrevet

Ja, vent til han daten har vært på besøk, så lenge det ikke er flere måneder til.

Anonymkode: 55718...664

• Liker 2
Skrevet

Da jeg bestemte meg for å ha sex med daten satt jeg forholdet med ff på vent. Da jeg så det var seriøst tok en prat med ff om at det var over. Det er den ryddige måten å gjøre det på. Fordelen med en ff er at det kan være av og på. 

Tenk om det blir veldig seriøst, og du må leve med å ha gått fra en ene til den andre i begynnelsen av forholdet? 

Anonymkode: 66536...da4

• Liker 4
Skrevet

Så egoistisk du er! Meg, meg, meg og mine behov! Synes det er skikkelig dårlig stil å ha sex med andre mens man dater en person, uansett utfall av datinga. Å kjøre to hester samtidig, sånn som du nå prøver på, vil bare falle tilbake på deg selv til slutt. Du vil sitte igjen med INGEN! Ta et valg, gå for det, og evt avslutt hvis det ikke er rett. Å ha en i bakgrunnen sånn som du nå har , er rimelig eogistisk og kvalmt. Tør å vær aleine ts!

Anonymkode: c7fcc...526

• Liker 9
Skrevet
Den 14. august 2016 at 22.43, AnonymBruker skrev:

Så egoistisk du er! Meg, meg, meg og mine behov! Synes det er skikkelig dårlig stil å ha sex med andre mens man dater en person, uansett utfall av datinga. Å kjøre to hester samtidig, sånn som du nå prøver på, vil bare falle tilbake på deg selv til slutt. Du vil sitte igjen med INGEN! Ta et valg, gå for det, og evt avslutt hvis det ikke er rett. Å ha en i bakgrunnen sånn som du nå har , er rimelig eogistisk og kvalmt. Tør å vær aleine ts!

Håper du tar til deg dette ts. Jeg er så lei av å høre om folk som holder på sånn, om det er kvinner eller menn...Skikkelig dårlig stil!

• Liker 7
Gjest AryaKillie
Skrevet

Det er jo bare å være utilgjengelig for FF i en periode. Han trenger ikke noen grunn dersom han bare er FF. Du er bare litt opptatt for tiden.

Skrevet

Hehe, kom inn for å lese hva Fotball Frua har med dating å gjøre. :fnise:

Anonymkode: 1524a...bae

• Liker 2
Skrevet
Den 14.8.2016 at 20.06, AnonymBruker skrev:

Har et dilemma. Er jente i slutten av 20 årene og kom ut av et lengre forhold nylig. Har hatt en ff som jeg har truffet noen ganger siste månedene. I sommer møtte jeg en ny som jeg har vært på date med noen ganger. Vi bor i forskjellige byer, og han ønsker nå å besøke meg. Samtidig spør ff om vi skal møtes. Er det OK å møte ff samtidig som jeg muligens holder på å starte noe med en ny? Har ikke hatt noen samtale med ny date om å være eksklusive, men jeg tror han liker meg. Jeg er interessert, men samtidig redd for å knytte meg. Hadde i utgangspunktet tenkt å være singel litt lengre, men er også åpen for at det kan bli noe om det er bra. Vi har hatt sex. Jeg er litt der at jeg vil se hvordan det går når han besøker meg, men ønsker samtidig ikke å lukke døren hos ff da jeg ikke vet hva som vil skje med ny date. Men samvittigheten min sier at det er feil å møte ff før jeg får besøk av ny date. Men så har jeg også lyst da vi har veldig bra sex. Og har et inntrykk av at dette er noe menn gjør hele tiden uten at de har et snev dårlig samvittighet. Så jeg lurer på om jeg bør 1) møte ff før ny date og eventuelt avslutte det om forholdet utvikler seg etter besøk? 2) vente med å treffe ff til etter besøket og se hvordan det ligger an da? 

Skjønner dilemmaet. Fristende å ha sex med en mann kjenner og tenner på, samtidig som det er kjipt om det kommer fram ovenfor en ny kjæreste at det var dobbelt opp i begynnelsen. Er du åpen ovenfor FF'en at du dater/har sex med andre?

Jeg har vært i samme situasjon noen ganger. Av og til har jeg holdt meg til den nye, om det var håp om noe mer. Om jeg var usikker på potensialet på litt lenger sikt har jeg pult flere parallelt. Har du tatt noen avgjørelse?

Anonymkode: 82db8...4c4

Skrevet

Hadde dumpet deg på dagen om jeg fant ut at du hadde sex med en FF mens vi datet. Trashy oppførsel. 

Anonymkode: c7096...055

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner dilemmaet. Fristende å ha sex med en mann kjenner og tenner på, samtidig som det er kjipt om det kommer fram ovenfor en ny kjæreste at det var dobbelt opp i begynnelsen. Er du åpen ovenfor FF'en at du dater/har sex med andre?

Jeg har vært i samme situasjon noen ganger. Av og til har jeg holdt meg til den nye, om det var håp om noe mer. Om jeg var usikker på potensialet på litt lenger sikt har jeg pult flere parallelt. Har du tatt noen avgjørelse?

Anonymkode: 82db8...4c4

Lenge leve EGOISMEN sier jeg bare.

Motbydelig oppførsel, ingenting annet!

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde dumpet deg på dagen om jeg fant ut at du hadde sex med en FF mens vi datet. Trashy oppførsel. 

Anonymkode: c7096...055

Kunne ikke vært mer enig!

• Liker 6
Skrevet

Har FF og date. Dette er jo mannen som skal ha.

Skrevet

Ble kvalm av hele "problem" stillingen :kvalm:

Anonymkode: 6d46b...14d

• Liker 1
Skrevet
Den 14.8.2016 at 20.27, O.G. skrev:

Date gjerne, men vær så snill og ikke gå rett fra date og ned i FF's seng. Det høres så himla ufint ut.

Ja, digg for daten å vake rundt i annen manns rester.

Anonymkode: 6d46b...14d

• Liker 3
Skrevet

Behold integriteten og dump en av dem, men synes helt ærlig at du allerede har gått for langt. Du skal ha respekt for menneskene rundt deg, og du kan ikke vite om han du ser på som en potensiell kjæreste er en som har sex med flere samtidig.  Tenk den samvittigheten du må slite med hvis du starter forholdet på denne måten. Fy. 

Anonymkode: 9e544...c83

• Liker 2
Skrevet

Om jeg så for meg noe seriøst med en av dem, håper jeg virkelig at jeg ikke hadde kommet til å ligge med dem begge. Har jeg først hatt sex med en som kan bli noe langvarig ville jeg  ikke gått tilbake til en FF. Da er du kanskje ikke så veldig interessert i den nye allikevel?

• Liker 3
Skrevet
Den 8/14/2016 at 20.06, AnonymBruker skrev:

Har ikke hatt noen samtale med ny date om å være eksklusive

Vi er nok ganske mange som tar akkurat det som en selvfølge, uten at man trenger noen samtale.

Anonymkode: 85a4e...775

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...