Gå til innhold

Jeg ga alle feil inntrykk...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjennom en facebook-gruppe møttes flere av oss som skulle studere samme sted sist fredag. Det som skjedde var at jeg en gang sa at jeg har en samboer, en annen mann, men det har jeg ikke! Jeg bor i kollektiv med han, og trodde samboer kun betydde at man bor sammen ,ikke at man måtte være i et kjæresteforhold. 

Nå er han sur på meg fordi han mener jeg har spredd dårlige rykter om han, og samtidig så tror alle at jeg er homofil....

Alt dette har skjedd før fadderuken starter, og ryktet mitt er helt ødelagt. Er det noe jeg kan gjøre for å fikse det?

Anonymkode: 9745c...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobb litt med homophobien din? Man får ikke ødelagt rykte av at noen tror man er homofil. Om det kommer spørsmål rundt sier du det som det er så er det bare en misfortåelse.

Anonymkode: 4c092...2c5

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Ryktet ditt er da ikke ødelagt! Bare en misforståelse, sveip det vekk med å si lett at du bor i kollektiv med en mann, men at du er hetero - misforståelse! Det går da fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol

Tro meg, om noen år kommer du til å se tilbake på dette og synes det er kjempemorsomt

Anonymkode: 41783...48c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jobb litt med homophobien din? Man får ikke ødelagt rykte av at noen tror man er homofil. Om det kommer spørsmål rundt sier du det som det er så er det bare en misfortåelse.

Anonymkode: 4c092...2c5

Det trodde jeg også, men på lørdagen da vi møttes igjen i en litt mindre gruppe hvor han var med, så begynte folk å si at han måtte passe seg for meg siden jeg ville ligge med han. De fortsatte sånn og jeg dro tidligere enn de andre. Da han kom hjem litt senere så sa han at jeg måtte holde meg unna han, og at han ikke ville ha noe tull mellom oss.

ts

Anonymkode: 9745c...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vært en ide å fortelle at du du trodde samboer betydde at man bodde sammen, var romkamerater?

Anonymkode: 41783...48c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje vært en ide å fortelle at du du trodde samboer betydde at man bodde sammen, var romkamerater?

Anonymkode: 41783...48c

Ja, ser ikke hvorfor dette er noe å lage et problem av engang. Det er jo bare å oppklare situasjonen. 

Anonymkode: f594c...549

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det trodde jeg også, men på lørdagen da vi møttes igjen i en litt mindre gruppe hvor han var med, så begynte folk å si at han måtte passe seg for meg siden jeg ville ligge med han. De fortsatte sånn og jeg dro tidligere enn de andre. Da han kom hjem litt senere så sa han at jeg måtte holde meg unna han, og at han ikke ville ha noe tull mellom oss.

ts

Anonymkode: 9745c...3b5

Og når du drar hjem tidligere etter sånne uttalelser og viser at du tar deg nær av det, får de vann på mølla.

 

Le og fortell at det hørtes bedre ut i hodet ditt med samboer enn romkamerat, for dere bor tross alt ikke på samme rom :) 

Anonymkode: 2df00...b06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva slags holdninger disse vennene dine har. Jeg har da selv mange ganger omtalt folk jeg deler leilighet med som samboere, både som spøk og fordi jeg sier feil. Det ordner seg nok når de skjønner hvordan ting ligger an. Og som en annen her sa, du kommer nok til å le godt av det om en stund:)

Anonymkode: 69a30...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjennom en facebook-gruppe møttes flere av oss som skulle studere samme sted sist fredag. Det som skjedde var at jeg en gang sa at jeg har en samboer, en annen mann, men det har jeg ikke! Jeg bor i kollektiv med han, og trodde samboer kun betydde at man bor sammen ,ikke at man måtte være i et kjæresteforhold. 

Nå er han sur på meg fordi han mener jeg har spredd dårlige rykter om han, og samtidig så tror alle at jeg er homofil....

Alt dette har skjedd før fadderuken starter, og ryktet mitt er helt ødelagt. Er det noe jeg kan gjøre for å fikse det?

Anonymkode: 9745c...3b5

Haha - unge er så dumme, samboer betyr som i kjæresteborsammennestensom gift!

Eksen min var ikke helt god, han drev og chattet med ungjenter på nettet og han hadde ikke nevnt meg da,

så en dag jeg så på pcn hans, lot jeg som jeg var han, og hun ville så gjerne møte han,

da sa jeg at jeg var samboeren hans,

og det tok litt tid før hun skjønte samboer - som i kjæreste. Hun trodde liksom jeg var romkameraten hans.... ikke kjæreste.
Og hun ble dritsur, for han hadde jo sagt at han var dritforelsket i henne!

 

Altså, ikke kall noen som du bor sammen med for samboer. Kall dem romkamerat eller noe sånt. Det er mer riktig  og kan ikke misforstås.

Anonymkode: a8f5a...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjennom en facebook-gruppe møttes flere av oss som skulle studere samme sted sist fredag. Det som skjedde var at jeg en gang sa at jeg har en samboer, en annen mann, men det har jeg ikke! Jeg bor i kollektiv med han, og trodde samboer kun betydde at man bor sammen ,ikke at man måtte være i et kjæresteforhold. 

Nå er han sur på meg fordi han mener jeg har spredd dårlige rykter om han, og samtidig så tror alle at jeg er homofil....

Alt dette har skjedd før fadderuken starter, og ryktet mitt er helt ødelagt. Er det noe jeg kan gjøre for å fikse det?

Anonymkode: 9745c...3b5

Gå inn på den facebookgruppen og oppklar mysteriet.
Legg deg flat og si at du vil bare oppklare noe, i tilfelle der har blitt noen misforståelser.
At du brukte litt feil ord da du snakket om romkameraten din, 

at med samboer, mente du romkamerat.

Du er 100 % hetero og det er han og. Dere bare bor i kollektiv sammen. 

og se litt humoristisk på det, kom med en liten spøk, slik at du kan le sammen med de...

så får du nok litt sånn spøking når dere møtes,

men dere tar det med et smil, og så blir alt bra igjen. 

Anonymkode: a8f5a...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så utrolig barnslig! Om dere så skulle være homofile så er vel det vitterlig helt ok. Er det ungdomskolen, eller??

Anonymkode: 1812c...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.8.2016 at 18.00, AnonymBruker skrev:

Det trodde jeg også, men på lørdagen da vi møttes igjen i en litt mindre gruppe hvor han var med, så begynte folk å si at han måtte passe seg for meg siden jeg ville ligge med han. De fortsatte sånn og jeg dro tidligere enn de andre. Da han kom hjem litt senere så sa han at jeg måtte holde meg unna han, og at han ikke ville ha noe tull mellom oss.

ts

Anonymkode: 9745c...3b5

For noen umodne folk. Er det ikke en annen gruppe du kan henge med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ‎14‎.‎08‎.‎2016 at 17.59, AnonymBruker skrev:

Lol

Tro meg, om noen år kommer du til å se tilbake på dette og synes det er kjempemorsomt

Anonymkode: 41783...48c

Dessverre ikke. Jeg vet om flere som har måttet slutte på studie fordi de kom skjevt ut sosialt i fadderuka.

Anonymkode: e9b27...015

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...