Gå til innhold

Dere med silikonpupper,..

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Igår kveld da jeg skulle sove, lå jeg og tenkte. Jeg sover best på magen, og synes det er utrolig behagelig. Så tenkte jeg,....hvis man har silikonpupper, kan det da være noe behagelig å sove på magen?

Vil ikke puppene holde overkroppen oppe??

Spesielt for de med skikkelig store silikonpupper (ta f.eks hun Robinson-dama)?

(Har ingen planer om silikonpupper, er bare nysgjerrig,..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg hadde innlegg med vann og da ble jeg sjøsyk. De har jeg tatt ut og erstattet med vatt så nå har jeg det mykt og godt :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kveld da jeg skulle sove, lå jeg og tenkte. Jeg sover best på magen, og synes det er utrolig behagelig. Så tenkte jeg,....hvis man har silikonpupper, kan det da være noe behagelig å sove på magen?

Vil ikke puppene holde overkroppen oppe??

Spesielt for de med skikkelig store silikonpupper (ta f.eks hun Robinson-dama)?

(Har ingen planer om silikonpupper, er bare nysgjerrig,..)

Heisann!

Hehe! Nå kan ikke jeg svare for Lene Alexandra, for hun har over dobbelt så mye som meg da... Men for å svare på spm ditt: Det er litt ubehagelig i begynnelsen, men det er bare fordi man ikke er vant med å ha noe der! Kanskje litt det samme som du synes det er ubehagelig å ligge på ryggen, fordi det er ikke du vant med.

Silikonen vil ikke holde overkroppen oppe. På meg flyter de ganske bra ut på sidene når jeg ligger på ryggen. Når jeg ligger på magen får de jo min kroppsvekt på seg, og da flyter de enda mer ut. (Det er en myte at silikonpuppet står rett opp.)

Håper det var et forståelig svar! :o)

Hilsen CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...