Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jessica
Skrevet
5 minutter siden, lipgloss skrev:

Mitt største spørsmål i livet er om jeg kommer til å skifte kjønn og hvor mange år til blir det før jeg tar det skrittet :)

Jeg heier på deg ❤❤

Videoannonse
Annonse
Gjest lipgloss
Skrevet
Et øyeblikk siden, Jessica skrev:

Jeg heier på deg ❤❤

tusen takk😘😘huff nå ble jeg rørt 😊snill du er😘

Gjest Jessica
Skrevet
4 minutter siden, lipgloss skrev:

Du er jo god tvers gjennom så masse lykke fortjener du. Har jo skrevet masse hyggelig med deg 😚 Jeg blir med på shopping 😁👍

Skrevet

1. kommer det til å vare med min nåværende kjæreste?

2. vil det skje noe med meg og ekskjæresten min igjen?

3. vil jeg jobbe med det jeg studerer?

Anonymkode: bff24...22d

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det har han, men er usikker på seg selv og disse følelsene, så opptrer litt vinglete. Trenger litt tid. Og med den tiden gror følelsene han har, sterkere og sterkere!

Anonymkode: 00d48...630

Det er det eg både håper og tror.

Eg må bare holde ut? Skal eg unngå å presse temaet til eg er sikker på hva han føler? 

Skrevet

Kommer jeg til å få mer jobb før høstferien?

Anonymkode: a803f...fac

Skrevet
47 minutter siden, Nie skrev:

Blir det skole på meg? Er han jeg roter med en ærlig fyr? Blir det han og meg? 

Ser skole på deg. Litt uklart om han, har du nettopp eller forrige vært uærlig? (ser litt tåkete rundt to stk)

For ser i alle fall at du ender opp med en som er snill og ærlig, god med deg på alle måter! :) 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du et spørsmål som du undres på? Jeg kan spå svar på dette! Øvelse for meg, og spenning for dere?

Husk at det er opp til dere hva dere legger i svarene, jeg kommer verken med garantier eller fasit! ;) 

Er du inneforstått med dette, og klar for å gi tilbakemelding: Velkommen skal du være med ditt spørsmål! ;)

Kommer du med annet enn svada og ting som kan tolkes herifra og til månen?

Anonymkode: 09f86...2cf

Skrevet
20 minutter siden, lipgloss skrev:

Heier og på deg, er alt for mange som er fordomsfulle imot de som ikke passer inn i A4 malen

Gjest lipgloss
Skrevet
20 minutter siden, Jessica skrev:

Du er jo god tvers gjennom så masse lykke fortjener du. Har jo skrevet masse hyggelig med deg 😚 Jeg blir med på shopping 😁👍

Tusen takk for fine ord 😘 hadde vært kjempegøy å dra på shopping med deg😘

Gjest lipgloss
Skrevet
3 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Heier og på deg, er alt for mange som er fordomsfulle imot de som ikke passer inn i A4 malen

Tusen takk😊😘😘

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser skole på deg. Litt uklart om han, har du nettopp eller forrige vært uærlig? (ser litt tåkete rundt to stk)

For ser i alle fall at du ender opp med en som er snill og ærlig, god med deg på alle måter! :) 

Tusen takk 😊

Skrevet
47 minutter siden, lipgloss skrev:

Mitt største spørsmål i livet er om jeg kommer til å skifte kjønn og hvor mange år til blir det før jeg tar det skrittet :)

Får opp at det vil ta litt tid, men at store ting skjer. Kan føles ut som en litt kronglete vei, men den er viktig for endelige avgjørelser. Får opp etterhvert dekning, sponsing og kjendis status av medier. Får opp bokutgivelse. Alt dette i rette øyeblikk med suksess. Du er med på en viktig endring av noe! :) 

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, Jessica skrev:

Jeg heier på deg ❤❤

Jeg også! :) 

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer du med annet enn svada og ting som kan tolkes herifra og til månen?

Anonymkode: 09f86...2cf

At du tolker noe av det jeg kommer med som svada, betyr ikke at alle her inne gjør det. Jeg kan ikke forsikre deg sannheter, garantier osv, men jeg kan i det minste forsikre deg om at det jeg kommer med, ikke er ment som svada! ;) 

Det er din fulle rett å mene at jeg kommer med svada! Her er det fritt frem til å tolke og ta ordene innover seg akkurat som man selv ønsker! ;) 

Er du en av de jeg har svart/spådd her? Ble du misfornøyd med svaret du eventuelt fikk?

Hvis du ikke har spurt i tråden og fått svar, -hvorfor så negativ eller skeptisk? Har du ikke troen på spåing, har jeg full respekt for det, men undres jo over hvorfor du bruker tiden din på å lese, svare, og evt irritere deg over mine svar til andre? ;) 

Kan si at jeg ofte opplever at andre finner mening med det jeg får opp for de! Da gjør det, det hele verdt det, for min del! ;) 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

1. kommer det til å vare med min nåværende kjæreste?

2. vil det skje noe med meg og ekskjæresten min igjen?

3. vil jeg jobbe med det jeg studerer?

1: Får opp, ikke sunt i lengden. Dere vil modnes på ulike måter, og du ser ut til at du ender opp med noen som er god for deg og ditt liv. Dette vil skje når du er klar for det. 

2: Ikke noe seriøst å bygge på.

3: Får opp, ikke direkte, men at du får mange gode muligheter som er vel så bra, og du blir veldig tilfreds med! :) 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg får opp her, er at du har veldig fint resonnement omkring situasjonen. Dette er noe du kommer til å fremlegge på en slik måte, at du får akkurat de og de svarene du trenger! Det vil skje ganske snart nå, og utfallet vil bli noe du er tilfreds med!

Denne julen som kommer, ser ut til å bli den beste for deg, på veldig lenge! :) 

Åkei. Jeg må finne det ut i løpet av dagen, så håper virkelig du har rett. Veldig stresset her nå! Tusen takk for positive svar, kjente jeg trengte det :)

Skrevet
1 time siden, himla skrev:

Det er det eg både håper og tror.

Eg må bare holde ut? Skal eg unngå å presse temaet til eg er sikker på hva han føler? 

Ved å unngå å presse temaet, føler han seg mere fri til å tenke over saken. I mellomtiden, vis at du er der og trygg på det, samtidig gi uttrykk for at du ikke er der "alltid for enhver pris".

Mener ikke hardt mot hardt, på en slik måte, men at han har godt av å kjenne litt på at du har andre planer som ikke inkluderer han, og får bekreftelse hele tiden fra deg.

Om han får kjenne litt på følelsen av å "ikke ha deg, kunne få deg", vil det gi fortgang i prosessen hans! ;) Han er usikker, men ikke egentlig på deg. Det går på egne følelser, ikke vant med den følelsen du gir, og det gjør han forvirret. Trenger som sagt litt tid. Følelsene er der, han må bare få erkjenne de ovenfor seg selv! :) 

Gjest lipgloss
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også! :) 

Takk så snille dere er,jeg blir bare helt satt ut😘

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1: Får opp, ikke sunt i lengden. Dere vil modnes på ulike måter, og du ser ut til at du ender opp med noen som er god for deg og ditt liv. Dette vil skje når du er klar for det. 

2: Ikke noe seriøst å bygge på.

3: Får opp, ikke direkte, men at du får mange gode muligheter som er vel så bra, og du blir veldig tilfreds med! :) 

tusen takk for svar  :blomst:veldig gøy at du gjør dette!

spør noen oppfølgende spørsmål, håper det går greit. 

1. Får du opp noe med tanke på hvor lenge mitt nåværende forhold vil vare? 

2. Hvor og/eller når vil jeg møte den jeg ender opp med?

3. Får du opp noe jeg bør gjøre angående studiene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...