Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du et spørsmål som du undres på? Jeg kan spå svar på dette! Øvelse for meg, og spenning for dere?

Husk at det er opp til dere hva dere legger i svarene, jeg kommer verken med garantier eller fasit! ;) 

Er du inneforstått med dette, og klar for å gi tilbakemelding: Velkommen skal du være med ditt spørsmål! ;)

Anonymkode: 00d48...630

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Når blir jeg gravid?

- Hvor skal jeg feire Nytt år?

- HVor mange barn skal jeg ha?

Anonymkode: bc059...c32

Skrevet

Kommer jeg til å klare og flytte fra samboeren min og kjøpe meg en egen leilighet i løpet av 2017. 

På forhånd takk for svar :blomst:

Anonymkode: acc73...248

Gjest Mibella
Skrevet

Hva får jeg på matematikk eksamen?

Skrevet

Kult! :)

Hva skal jeg gjøre med skole/jobb-situasjonen nå?

Hvordan går med forholdet mitt?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- Når blir jeg gravid?

- Hvor skal jeg feire Nytt år?

- HVor mange barn skal jeg ha?

Anonymkode: bc059...c32

1: Nær framtid. 2: Ser rolig og koselig feiring. 3:Flere.

Skrevet

Hvor mange dører vender innover?

Og når?

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer jeg til å klare og flytte fra samboeren min og kjøpI meg en egen leilighet i løpet av 2017. 

På forhånd takk for svar :blomst:

Ser du  klarer det. Ang leilighet, mener det er din. Får veldig personlig opp, det er veldig fint der. Flink å gjenspeile deg selv i hjemmet. Mulig liten overgang fra leie til eie.

Skrevet
12 minutter siden, Mibella skrev:

Hva får jeg på matematikk eksamen?

Går bedre enn forventet. 

Gjest Mibella
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Går bedre enn forventet. 

Takk! 😊

Skrevet

Har jeg funnet mannen jeg skal bli gammel med? 

Gifter vi oss? 

Får vi barn? 

Ordner alt seg?

Skrevet
13 minutter siden, Storekommode skrev:

Kult! :)

Hva skal jeg gjøre med skole/jobb-situIsjonen nå?

Hvordan går med forholdet mitt?

Skole/jobbsituasjon: innen ca en uke får du en beskjed eller noe som gir deg klarhet i situasjonen.

Forholdet: Blir slik du ønsker. Betyr at hvilken retning det går, sitter du igjen med følelsen av å ha lykkes, du har det som skal til for å få det slik at det blir rett for deg.

Skrevet
14 minutter siden, John McClane skrev:

Hvor mange dører vender innover?

Og når?

Vær mer bevisst på omgivelsene rundt deg, for da vil du nokså snart få svar på det du egentlig lurer på, det som du ikke spurte om! ;)

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Vær mer bevisst på omgivelsene rundt deg, for da vil du nokså snart få svar på det du egentlig lurer på, det som du ikke spurte om! ;)

Mer bevisst? Er du klar over hvor mange dører jeg går gjennom hver dag? Og jeg føler alle går innover uansett vei jeg går gjennom de! Tungt når jeg bærer med meg ting hele tiden.

Så dette er et viktig spm for meg, vil det snu?

Ja, og når?

• Liker 1
Skrevet

Jeg prøver et nytt spørsmål da som jeg har lurt på siden jeg fikk min første tiøring.

Er kongen alt for Norge?

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser du  klarer det. Ang leilighet, mener det er din. Får veldig personlig opp, det er veldig fint der. Flink å gjenspeile deg selv i hjemmet. Mulig liten overgang fra leie til eie.

Tusen takk for at du tok deg tid! :)

Gjest HøyMørkog40
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du et spørsmål som du undres på? Jeg kan spå svar på dette! Øvelse for meg, og spenning for dere?

Husk at det er opp til dere hva dere legger i svarene, jeg kommer verken med garantier eller fasit! ;) 

Er du inneforstått med dette, og klar for å gi tilbakemelding: Velkommen skal du være med ditt spørsmål! ;)

Vil jeg idet hele tatt kunne bli sammen med hun jeg har rotet med før,og fortsatt har et godt øye til,eller bør jeg gå videre..klarer ikke glemme henne...Og hvordan ser i det hele tatt min nærmeste framtid ut med tanke på å få seg dame...

Skrevet

Får jeg kjæreste i høst?

Anonymkode: aab8a...b2d

Skrevet
22 minutter siden, Klink skrev:

Har jeg funnet mannen jeg skal bli gammel med? 

Gifter vi oss? 

Får vi barn? 

Ordner alt seg?

Ja!

Skrevet
14 minutter siden, John McClane skrev:

Mer bevisst? Er du klar over hvor mange dører jeg går gjennom hver dag? Og jeg føler alle går innover uansett vei jeg går gjennom de! Tungt når jeg bærer med meg ting hele tiden.

Så dette er et viktig spm for meg, vil det snu?

Ja, og når?

Fokuset ditt bør endres, som sagt, vær mer bevisst på omgivelsene dine! ;) Ved endring av fokuset, endres også det du føler er hindringer i livet ditt! Hverdagen vil føles lettere, og nye dører åpnes. Du vil merke at en ny epoke i ditt liv starter, og da til det bedre! ;) 

Oppfordrer deg til å tenke godt over dette! Selv om du nok ikke vil innrømme i denne tråden at du vil gjøre nettopp det, så håper og tror jeg at du kommer til å gjøre det! ;) 

Du kan spøke og tulle så mye du vil i denne tråden. Ønsket oppmerksomhet vil du nok helt sikkert få av noen.

Jeg ønsker å bruke kreftene på å svare de som undres på noe. Valgte å gi deg mine svar, da jeg følte at ordene er noe du kommer til å ha god nytte av! Ønsker deg lykke til, vet at du klarer å endre fokuset du har nå, og håper du velger å gjøre det! Det vil føles og bli så bra! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...