AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #1 Skrevet 13. august 2016 Noen som har det? Eller som vet om noen som har det? Har så veldig lyst å ta det på alle tennene. har noen stygge tenner på siden, ikke sånn veldig, men har lyst på helt rette like tenner 😄 Noen som kan fortelle litt om det om erfaring/vet noe? 🙂 Anonymkode: cf2f6...527
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #3 Skrevet 14. august 2016 Jeg vet du må file en del på dine egne før de limes på, og at de må byttes ut etter ca ti år. Vet ikke så mye mer. Men det er dyrt, og siden man må file, ville jeg kun vurder dette om jeg hadde veldig stygge tenner. Anonymkode: e46ba...a9f
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #4 Skrevet 14. august 2016 Velg porselenskroner. Varer myyye lenger! Anonymkode: ffc29...556
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #5 Skrevet 14. august 2016 Jeg har porselenfasetter på seks fortenner oppe og seks nede. Er så utrolig fornøyd! Har et hvitt og pent smil, helt rette tenner. Har aldri hatt noe problemer med det heller. Du trenger ikke ta det på alle tennene, jeg har tatt på alle som synes når jeg smiler og det holdt i massevis. De andre tennene bleket jeg før jeg fikk fasetter, så alle er kritthvite nå. Anonymkode: 78132...c42 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #6 Skrevet 14. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har porselenfasetter på seks fortenner oppe og seks nede. Er så utrolig fornøyd! Har et hvitt og pent smil, helt rette tenner. Har aldri hatt noe problemer med det heller. Du trenger ikke ta det på alle tennene, jeg har tatt på alle som synes når jeg smiler og det holdt i massevis. De andre tennene bleket jeg før jeg fikk fasetter, så alle er kritthvite nå. Anonymkode: 78132...c42 Hva ble sluttsummen på den jobben? Anonymkode: 547e4...956
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #7 Skrevet 14. august 2016 Jeg har det på et par tenner pga skade. Du burde ikke ta på alle. Helt like rette tenner ser ut som gebiss eller hestetenner slik som på hun her Anonymkode: a21b5...018 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #8 Skrevet 14. august 2016 Bildene er forresten før og etter Anonymkode: a21b5...018 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #9 Skrevet 14. august 2016 Jeg har det på 6 tenner oppe, men fikk det dekt. Per tann koster vel pluss minus 5000, men så kommer arbeid i tillegg. Tror totalen kom på rundt 40.000 for 6 tenner, men som sagt ble det dekt. Det er kjempedyrt. Du må file mye av hver tann hvor porselenet skal settes på, så det nytter ikke å komme etterpå å angre. Tannlegen min sa at fasettene kan holde alt fra en dag til 15 år. Så lenge du tar godt vare på de vil de holde lenge, men ting kan skje - og da må dette fikses på øyeblikkelig. Da kan det være greit å ha en sparekonto kun for fremtidige tannutgifter. Mitt resultat ble nydelig, og det ser ikke falskt ut overhodet. Hvis du virkelig trenger det, tror du ville fått bedre selvtillit av det og faktisk har penger til det, go for it! Hvis det blir litt dyrt, kan du også sjekke om kompositt kan fikse på det du er misfornøyd med. Anonymkode: 67714...368
Offshore jenta Skrevet 13. juli 2020 #10 Skrevet 13. juli 2020 På 15.8.2016 den 0.29, AnonymBruker skrev: Jeg har det på 6 tenner oppe, men fikk det dekt. Per tann koster vel pluss minus 5000, men så kommer arbeid i tillegg. Tror totalen kom på rundt 40.000 for 6 tenner, men som sagt ble det dekt. Det er kjempedyrt. Du må file mye av hver tann hvor porselenet skal settes på, så det nytter ikke å komme etterpå å angre. Tannlegen min sa at fasettene kan holde alt fra en dag til 15 år. Så lenge du tar godt vare på de vil de holde lenge, men ting kan skje - og da må dette fikses på øyeblikkelig. Da kan det være greit å ha en sparekonto kun for fremtidige tannutgifter. Mitt resultat ble nydelig, og det ser ikke falskt ut overhodet. Hvis du virkelig trenger det, tror du ville fått bedre selvtillit av det og faktisk har penger til det, go for it! Hvis det blir litt dyrt, kan du også sjekke om kompositt kan fikse på det du er misfornøyd med. Anonymkode: 67714...368 Hva var det som gjorde at du fikk dette dekt? 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #11 Skrevet 13. juli 2020 Man skal ha rimelig stygge tenner før det er penere med skallfasetter! Det er som med fillers; alle ser at det er juks, og man ser 20 år eldre ut. Ingen har kritthvite, helt rette tenner i virkeligheten! Anonymkode: 59c1a...3d7
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #12 Skrevet 13. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man skal ha rimelig stygge tenner før det er penere med skallfasetter! Det er som med fillers; alle ser at det er juks, og man ser 20 år eldre ut. Ingen har kritthvite, helt rette tenner i virkeligheten! Anonymkode: 59c1a...3d7 Jo, faktisk det er det en del som har. Syns ikke det kan sammenlignes med fillers. Anonymkode: e0534...dc1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå