Gå til innhold

Hos oss er det hotell

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke hver dag da :) Men en varm sommerdag og ungene svetter...... 

eller som helgekos. 

Anonymkode: 5a87f...2bb

Skeptisk. Her får de sunnere mat.

Anonymkode: d79b9...eef

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:rolleyes:

Anonymkode: 5191b...aaa

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De får oppskjært melon og oppskjærte eplebiter og da :) Ikke is hver gang.
Og de får som regel vann når de er tørste. 

• Liker 2
Skrevet

Hverdager lager jeg gjerne litt sunn snacks - skjærer opp kålrot, blomkål, gulrot og agurk og danderer fint på et fat, det elsker ungene :) Like spennende det som popcorn. Popcorn og is er kun lørdagskos da- sistnevnte på varme sommerdager.

Syns det er mye sunnhetshysterie ute og går nå, is er liksom fy fy.... 

så lenge det ikke er hver dag!

• Liker 3
Skrevet
40 minutter siden, NotNaomi skrev:

Hvorfor kaller du mødre som ikke vil dette for late? Folk er forskjellige,og det er mye å passe på samt en del støy,og det er faktisk ikke alle som takler det,og det har ingeting med lathet å gjøre. Husk også at det er de som har yrker som krever mye energi og tålmodighet osv,og da er det vel greit at de får slappe av med minst mulig fokus på mange barn som en er nødt for å ha et visst tilsyn med. Det er veldig fint at det fins dere som Ts og andre som har muligheter og lyst,men i det øyeblikk du er nedlatende mot de som er ulik deg,så avslører du andre sider som ikke er greit,og det gjorde ikke Ts. Hun virket sjenerøs uten å stemple andre,og det viser et mer storsinnet menneske. Du virker bare selvgod når du uttrykker deg på den måten du gjør.

Når det gjelder mine egne barn så syns jeg det er synd, ja. Jeg har selv opplevd å komme på besøk til venner der det var ukomfortabelt å være, sure, fraværende foreldre som aldri aktiviserte oss på noen måte, hadde strenge regler, og generelt var i et annet rom enn barna mesteparten av tiden. Aldri noe servering eller noe. Sånn var det hos de fleste, og jeg bestemte meg fort for at jeg skulle bli en mor nabolagets barn følte seg velkommen hos.

Jeg kan være med på trampolina med barna, og være den som starter en vannkrig og kose meg masse. Jeg ser både mine barn og nabolag barna koser seg masse. 

Når jeg leser dette innlegget og ser hvordan noen foreldre er, kvier jeg meg for å sende barna mine hjem til venner, fordi de kommer til mennesker som ikke setter pris på at de kommer, egentlig. 

• Liker 1
Gjest Magnifiq
Skrevet (endret)

Bortsett fra å hoppe i sofaen syns jeg du høres ut som en helt normal mamma, i et helt normalt hjem. Hotellbetegnelsen bruker man ofte når barna ikke rydder etter seg etc.. Og da gjerne om større barn..

Endret av Magnifiq
Skrevet
1 time siden, Magnifiq skrev:

Bortsett fra å hoppe i sofaen syns jeg du høres ut som en helt normal mamma, i et helt normalt hjem. Hotellbetegnelsen bruker man ofte når barna ikke rydder etter seg etc.. Og da gjerne om større barn..

Jante....

Anonymkode: 5191b...aaa

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Magnifiq skrev:

Det syns jeg også og jeg må innrømme at jeg lurer litt på hva poenget til TS er. Er det å få ros, beundring osv?

Anonymkode: 404c7...816

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det syns jeg også og jeg må innrømme at jeg lurer litt på hva poenget til TS er. Er det å få ros, beundring osv?

Spiller det noen rolle da? Hun er en flott mor som åpner opp sitt hjem med glede for barnas venner! Fantastisk synes jeg. Slutt med å være så jante, hvorfor ikke heller gi henne litt cred? Poenget hennes var jo å spørre om det ble litt vell mye hotelldrift. Gud jeg blir så lei av Jante!

Skrevet
7 minutter siden, FayFerner skrev:

Spiller det noen rolle da? Hun er en flott mor som åpner opp sitt hjem med glede for barnas venner! Fantastisk synes jeg. Slutt med å være så jante, hvorfor ikke heller gi henne litt cred? Poenget hennes var jo å spørre om det ble litt vell mye hotelldrift. Gud jeg blir så lei av Jante!

Ikke noe jante herifra ihvertfall. Vi har seks barn selv og huset fullt av barn til enhver tid. Syns det både er veldig koselig og en stor selvfølge og lurer litt på hvorfor man skal ha cred for det. Har man valgt å få barn så hører jo dette som ts beskriver med. Det er helt naturlig. 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe jante herifra ihvertfall. Vi har seks barn selv og huset fullt av barn til enhver tid. Syns det både er veldig koselig og en stor selvfølge og lurer litt på hvorfor man skal ha cred for det. Har man valgt å få barn så hører jo dette som ts beskriver med. Det er helt naturlig. 

Hvorfor kunne du ikke svart det med en gang? Du svarte jo ikke på det ts spør om, du kommenterte i ditt svar over her bare at hun sikkert bare var ute etter ros og beundring. Hvilken hensikt hadde den kommentaren? 

Skrevet
2 minutter siden, FayFerner skrev:

Hvorfor kunne du ikke svart det med en gang? Du svarte jo ikke på det ts spør om, du kommenterte i ditt svar over her bare at hun sikkert bare var ute etter ros og beundring. Hvilken hensikt hadde den kommentaren? 

Hun spurte ikke om det i HI, det var faktisk ikke et eneste spørsmål der, kun en utbrodering av hva hun gjør. Og på det grunnlaget lurte jeg på hva hensikten med tråden var. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun spurte ikke om det i HI, det var faktisk ikke et eneste spørsmål der, kun en utbrodering av hva hun gjør. Og på det grunnlaget lurte jeg på hva hensikten med tråden var. 

Hun spør litt lenger ned om det kanskje er litt vell mye service.... Og uansett, hvis hensikten med tråden var å få litt ros og oppmuntring, slik du insinuerte, hva er problemet med det? Er det galt å ønske det? Er det galt å gi andre en klapp på skulderen i ny og ne? 

Skrevet

Vennene til mitt barn elsker å være her også, selv om de må leke på rommet hvis de skal være inne og sjelden får noe servering. :P I sommer har jeg til og med flere ganger nektet dem å være inne i det hele tatt når det har vært fint vær. Så de gangene jeg sier ja så jubler de. ;)

Anonymkode: 060ec...f6c

Skrevet

"Poenget med tråden var at jeg kom på en senlørdagskveld at jeg er så herlig og andre mødre så late. Derfor tenkte jeg at jeg skulle skryte her inne og irritere de som ikke er perfekt som meg" 

sory sorry men jeg får ts i halsen. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...