Gå til innhold

.


Elineja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du bedt med han ut på noe da? Holder du i han i det offentlige? Det er en tomannsjobb det her, altså. Det er ikke sånn at det er han som skal ta initiativet. Det kan like gjerne være at han venter på tegn fra deg eller tenker at du vil ha det sånn siden du ikke tar initiativ til noe annet...

Og alle burde ha sex med lyset på. :jepp: 

Anonymkode: 908ee...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du bedt med han ut på noe da? Holder du i han i det offentlige? Det er en tomannsjobb det her, altså. Det er ikke sånn at det er han som skal ta initiativet. Det kan like gjerne være at han venter på tegn fra deg eller tenker at du vil ha det sånn siden du ikke tar initiativ til noe annet...

Og alle burde ha sex med lyset på. :jepp: 

Anonymkode: 908ee...e5f

Jeg har bedt han med både på kino og andre ting, men han jobber så mye så jeg har visst alltid spurt til feil tid 🙈 han virker så rar om vi er ute blant folk sammen, var en tur på butikken en dag, da virket han stressa og forvirra om jeg kan si det? 

Joda, men jeg har hatt vanskeligheter med kroppen min, men nå så føler jeg meg såpass godt kjent med han at jeg faktisk turte 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten litt nervøs mens jeg bare sitter å leser teksten. Det virker jo så flott i det ene øyeblikket, så er det nesten helt uber-nervøsitet der og needyness. Det som slår mewst ut er at dere ikke prater om følelser i det hele tatt og bare sitter der uten å forstå hverandre...                              

Jeg liker mennesker som åpner seg, gir av seg selv, snakker om følelser, positivt og negativt. Dere må jo snakke? :P 

Anonymkode: 00f31...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du bedt med han ut på noe da? Holder du i han i det offentlige? Det er en tomannsjobb det her, altså. Det er ikke sånn at det er han som skal ta initiativet. Det kan like gjerne være at han venter på tegn fra deg eller tenker at du vil ha det sånn siden du ikke tar initiativ til noe annet...

Og alle burde ha sex med lyset på. :jepp: 

Anonymkode: 908ee...e5f

Jeg har bedt han med både på kino og andre ting, men han jobber så mye så jeg har visst alltid spurt til feil tid 🙈 han virker så rar om vi er ute blant folk sammen, var en tur på butikken en dag, da virket han stressa og forvirra om jeg kan si det? 

Joda, men jeg har hatt vanskeligheter med kroppen min, men nå så føler jeg meg såpass godt kjent med han at jeg faktisk turte 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir nesten litt nervøs mens jeg bare sitter å leser teksten. Det virker jo så flott i det ene øyeblikket, så er det nesten helt uber-nervøsitet der og needyness. Det som slår mewst ut er at dere ikke prater om følelser i det hele tatt og bare sitter der uten å forstå hverandre...                              

Jeg liker mennesker som åpner seg, gir av seg selv, snakker om følelser, positivt og negativt. Dere må jo snakke? :P 

Anonymkode: 00f31...911

 

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir nesten litt nervøs mens jeg bare sitter å leser teksten. Det virker jo så flott i det ene øyeblikket, så er det nesten helt uber-nervøsitet der og needyness. Det som slår mewst ut er at dere ikke prater om følelser i det hele tatt og bare sitter der uten å forstå hverandre...                              

Jeg liker mennesker som åpner seg, gir av seg selv, snakker om følelser, positivt og negativt. Dere må jo snakke? :P 

Anonymkode: 00f31...911

Hehe, ja det er litt kjipt å sitte i denne situasjonen altså 🙈 nei han skjønner hva jeg sier, men jeg har vanskeligheter med å forstå svensk 🙈 Vi prater masse men ikke om noe som har noe med følelser eller kjæresteri å gjøre 😜 Vil gjerne åpne meg, men tørr rett og slett ikke.. Jeg klarte ikke å åpne meg for dn forrige kjæresten min før det har gått et par år, vi ble kjærester i fylla og det hadde jeg glemt helt til han fortalte meg det dagen etter 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Nei altså... Gi det litt tid. Bli kjent med hverandre...

Anonymkode: 00f31...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Nei altså... Gi det litt tid. Bli kjent med hverandre...

Anonymkode: 00f31...911

Jo, mn jeg lurer på om jeg gidder å bruke mer tid på han, orker ikke å bli lurt igjen 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du feit? Det er mulig han er flau over å ta deg med ut, men du er det eneste alternativet han har av damer nå, så han tar det han får

Anonymkode: 3f41c...5d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du feit? Det er mulig han er flau over å ta deg med ut, men du er det eneste alternativet han har av damer nå, så han tar det han får

Anonymkode: 3f41c...5d8

Nei kan ikke si det, 53kg og 167 høy. Men uansett så er jo det en veldig dårlig unnskyldning da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra hva du beskriver så finnes han ikke interessert utover et sexforhold. Hvis du er lei av å bruke tid, så spør du han. Jeg tror du kommer til å få et nølende svar, og det betyr nei, ikke interessert.

Anonymkode: 38fa2...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ut fra hva du beskriver så finnes han ikke interessert utover et sexforhold. Hvis du er lei av å bruke tid, så spør du han. Jeg tror du kommer til å få et nølende svar, og det betyr nei, ikke interessert.

Anonymkode: 38fa2...ea0

Har bestemt meg for å kutte han ut nå, sender han en melding og sier ifra om at vi ikke skal møtes mer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Elineja skrev:

Har bestemt meg for å kutte han ut nå, sender han en melding og sier ifra om at vi ikke skal møtes mer 😊

Hva svarte han TS?

Anonymkode: 52ae6...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva svarte han TS?

Anonymkode: 52ae6...128

Nei jeg skrev at jeg ikke orka å sitte å spekulere på han og at jeg ikke ville være en som han hadde mens han satt å venta på at noen bedre skulle dukke opp.. Jeg fikk til svar at det var ikke slik han så på meg men at han har vært veldig opptatt i det siste. Men jeg sletta nummeret hans og alt, og kommer ikke til å ta kontakt mer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...