AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #21 Skrevet 13. august 2016 Det er mange enslige foreldre som har barn 50 % nå. La oss si at denne dama har barna 50 %. Forestill deg at barnefaren også er på Tinder, og av og til møter noen for sex. Ville du synes det var like galt? For det går ut på det samme. Selv synes jeg det kanskje virker litt desperat å kjøre 1,5 time for sex og dra like etterpå. Men det ville jeg syntes uansett om vedkommende hadde barn. Anonymkode: 60d71...298 10
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #22 Skrevet 13. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hehe jeg forventet meg mye hat fra KG, 90% av dere er jo kvinner. Bra dere holder sammen!☺️ Men serr, kvinner med unger under 4år skal ikke knulle rundt. Greit med sex liksom, men en ny partner opptil flere ganger i uken er veldig slutty Anonymkode: 4fc5e...1f4 Ta deg litt sammen her. Det er kanskje bedre at hun har uforpliktende sex, enn at hun presenterer nye "onkler" for barna. Hun har seksuelle behov som alle andre, men skåner barna for nye mannlige bekjentskaper. Hvordan vet du at hun gjør dette flere ganger i uken? Anonymkode: 855b6...1d8 11
Gjest Snuppi Skrevet 13. august 2016 #23 Skrevet 13. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nettopp vært på date med ei fra tinder. Vi snakket sammen kvelden før og bestemte oss for å møtes for sex. Hun kjørte i 1,5t bare for å få seg ett knull og reiste rett etter. Det viste seg at hu hadde 2 små barn. Hun fortalte også at dette ikke var første gang hun reiste ut for å få seg pikk fra tinder. Jeg tenker herregud er det mulig, å være så billig når du har unger og snart fyller 30. Er det vanlig at jenter/ damer bruker tinder kun for sex? Jeg som mann ville aldri ha satset på ei sånn kvinne , som det viser seg at hu har brukt tinder kun fos sex i flere mnd. Hvem veit hvor mange som har vært i hu før jeg fikk knulla hu. Blir egentlig litt små kvalm av sånne jenter. Burde fått prisen for årets mamma! Hva mener dere? Anonymkode: 4fc5e...1f4 Hallo i luken mens du sitter der i glasshuset ditt! Hun ville bare bruke deg for sexen sin del og hadde samme agenda som deg. Denne dama vet nok at menn som er så lette å få til sengs ikke er noe å satse på, Du burde få prisen for årets mest dobbeltmoralske fjols.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #24 Skrevet 13. august 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk! Endelig ett seriøst svar😊 jeg er faktisk en veldig snill mann, hu som spurte etter sex, hu som kjørte den lange veien til meg, hu fortalte ikke til meg at hu hadde 2små barn før etter vi hadde sex. Anonymkode: 4fc5e...1f4 Så det er bare de som er enig med deg som er seriøse? Anonymkode: c7675...075 9
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #25 Skrevet 13. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk! Endelig ett seriøst svar😊 jeg er faktisk en veldig snill mann, hu som spurte etter sex, hu som kjørte den lange veien til meg, hu fortalte ikke til meg at hu hadde 2små barn før etter vi hadde sex. Anonymkode: 4fc5e...1f4 Oppegående menn, uttrykker seg ikke slik som du gjør. Alle oppegående mennesker vet det. Du lurer ingen andre enn deg selv og dine likemenn/likekvinner. Anonymkode: 055ae...09a 8
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #26 Skrevet 13. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sant nok. Vist det er en pappa som har ungene sine på fulltid og skaffer seg barnepass for å få knulle så er han også veldig slutty. Poenget mitt er at single småbarnsforeldre ikke skal knulle rundt på tinder, samme om det er en kvinne eller mann. burde ikke vært lov😊 Sånne kvinner er ett skiten ludder Anonymkode: 4fc5e...1f4 Kan du svare på hvorfor det at personen har barn gjør det verre? Anonymkode: 0b5b8...a2a 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #27 Skrevet 13. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kan du svare på hvorfor det at personen har barn gjør det verre? Anonymkode: 0b5b8...a2a Jeg ville iallfall skammer meg veldig over min mamma vist jeg hadde hørt i voksen alder at hu var lett på tråden. Forstår jo utover svarene her at det muligens bare hadde vært meg som hadde blitt flau. Anonymkode: 4fc5e...1f4 1
Fru Uperfekt Skrevet 13. august 2016 #28 Skrevet 13. august 2016 1 time siden, Olaug Olsen skrev: Bytt datingapp. Elitesingles har fått god omtale på grunn av et matchingverktøy... Jeg har selv tatt denne testen, og her tester man for materialistisk eller filosofisk personlighet. Hva er viktig i livet ditt. Hvor liker man å feriere. Religion etc. På denne måten unngår man at en som bare er ute etter sex og liker sydenturer, treffer en som har andre verdier, liker å diskutere filosofi, og kanskje foretrekker å feriere på Svalbard. Bare et eksempel. Slike matchingtester har jeg god tro på. Jeg og gubben har tatt noen sånne, vi er ikke kompatible på myyye men men vi fungerer veldig bra ihop lell
Gjest Snuppi Skrevet 13. august 2016 #29 Skrevet 13. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville iallfall skammer meg veldig over min mamma vist jeg hadde hørt i voksen alder at hu var lett på tråden. Forstår jo utover svarene her at det muligens bare hadde vært meg som hadde blitt flau. Anonymkode: 4fc5e...1f4 Dine foreldres sexliv er ikke din sak. Dine foreldre ville død av skam om de hadde vist at sønnen deres brukte Tinder for å få seg et knull for så å snakke dritt om kvinnen etterpå!
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #30 Skrevet 13. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville iallfall skammer meg veldig over min mamma vist jeg hadde hørt i voksen alder at hu var lett på tråden. Forstår jo utover svarene her at det muligens bare hadde vært meg som hadde blitt flau. Anonymkode: 4fc5e...1f4 Barna kommer ikke til å få vite noe, for alle er ikke sånn som deg. Dessuten, når barna vokser opp så er det siste de vil vite noe om foreldrenes sexliv. Anonymkode: 855b6...1d8 6
Fru Uperfekt Skrevet 13. august 2016 #31 Skrevet 13. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk! Endelig ett seriøst svar😊 jeg er faktisk en veldig snill mann, hu som spurte etter sex, hu som kjørte den lange veien til meg, hu fortalte ikke til meg at hu hadde 2små barn før etter vi hadde sex. Anonymkode: 4fc5e...1f4 Du som sa ja, eller mener du hun voldtok deg? Husk "It tales two to tango"
Fru Uperfekt Skrevet 13. august 2016 #32 Skrevet 13. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville iallfall skammer meg veldig over min mamma vist jeg hadde hørt i voksen alder at hu var lett på tråden. Forstår jo utover svarene her at det muligens bare hadde vært meg som hadde blitt flau. Anonymkode: 4fc5e...1f4 Vi andre bryr oss ikke om våre foreldres sexliv, vi vet at det er deres sak ikke vår. 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #33 Skrevet 13. august 2016 Haha kvinner er morsomme !😂 Jeg trur dere fleste som har svart gjør akkurat det samme som hu jeg nettopp tømte meg i 😂 Anonymkode: 4fc5e...1f4 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #34 Skrevet 13. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville iallfall skammer meg veldig over min mamma vist jeg hadde hørt i voksen alder at hu var lett på tråden. Forstår jo utover svarene her at det muligens bare hadde vært meg som hadde blitt flau. Anonymkode: 4fc5e...1f4 Hvordan skal barna få vite om det? Skal du fortelle de det? Det hadde vært litt rart av deg. Også litt rart at du så lett skammer deg og blir flau på andres vegne i voksen alder. Anonymkode: 0b5b8...a2a 1
Fru Uperfekt Skrevet 13. august 2016 #35 Skrevet 13. august 2016 3 minutter siden, Snuppi skrev: Dine foreldres sexliv er ikke din sak. Dine foreldre ville død av skam om de hadde vist at sønnen deres brukte Tinder for å få seg et knull for så å snakke dritt om kvinnen etterpå! Amen 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #36 Skrevet 13. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Haha kvinner er morsomme !😂 Jeg trur dere fleste som har svart gjør akkurat det samme som hu jeg nettopp tømte meg i 😂 Anonymkode: 4fc5e...1f4 Ville skammet mer om foreldrene mine hadde oppdratt broren min til å bli en dømmende mobber. Anonymkode: 0b5b8...a2a 12
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 13. august 2016 #37 Skrevet 13. august 2016 Bravo TS. You just got laid. Skal du ha diplom også eller? Så jævlig dobbeltmoralsk du er. Kvalmende oppførsel. Er billig selv, men det er helt ok, siden du er en mann, men det er ikke ok for henne, siden hun er ei dame, som tilfeldigvis har to barn. Virker bare veldig bitter i mitt syn. Sikker på om at hun ikke fornærmet manhooden din?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #38 Skrevet 13. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal barna få vite om det? Skal du fortelle de det? Det hadde vært litt rart av deg. Også litt rart at du så lett skammer deg og blir flau på andres vegne i voksen alder. Anonymkode: 0b5b8...a2a Så voksen virker han nå ikke, da. Anonymkode: c7675...075 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #39 Skrevet 13. august 2016 Hjelp! Nå ble det mye hat fra alle kanter her 😢 Anonymkode: 4fc5e...1f4 1
Ulla Ullsokk Skrevet 13. august 2016 #40 Skrevet 13. august 2016 Ok, så hvis barna er over fire år, DA kan de få seg et sexliv igjen? Eller? Det er kun småbarnsforeldre du mener? Hvis hun ikke hadde hatt barn, hadde du ikke vært det minste foraktfull for at hun kjørte så langt for et knull? For det høres egentlig ut som om du bruker barna som unnskyldning for å slutshame henne. Mens DU, du er jo bare en mann! Det er bare jenter som er horer. (Du trenger en knokk i skolten!) 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå