Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp vært på date med ei fra tinder. Vi snakket sammen kvelden før og bestemte oss for å møtes for sex. Hun kjørte i 1,5t bare for å få seg ett knull og reiste rett etter. Det viste seg at hu hadde 2 små barn. Hun fortalte også at dette ikke var første gang hun reiste ut for å få seg pikk fra tinder. Jeg tenker herregud er det mulig, å være så billig når du har unger og snart fyller 30. Er det vanlig at jenter/ damer bruker tinder kun for sex? Jeg som mann ville aldri ha satset på ei sånn kvinne , som det viser seg at hu har brukt tinder kun fos sex i flere mnd. Hvem veit hvor mange som har vært i hu før jeg fikk knulla hu. Blir egentlig litt små kvalm av sånne jenter. Burde fått prisen for årets mamma! Hva mener dere?

Anonymkode: 4fc5e...1f4

• Liker 5
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

U

Endret av BigD
Gjest NotNaomi
Skrevet

Enig med andre her,for du skal vel ikke dømme henne. Mødre er mer enn mødre,og hun gjør ingenting som går ut over barna. Det er det viktigste,og ikke om en deler moralen eller ei. Du tror og mener visst at mødre automatisk blir rene madonnaer. Det blir de ikke,til din opplysning.

Skrevet

Jeg forstår at dere kåte mødre også må få dere noe, men tenk på de små barna da. Æsj blir kvalm. Men er det normalt at jenter også kun bruker tinder for sex? -TS

• Liker 2
Gjest HappyWaffle
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår at dere kåte mødre også må få dere noe, men tenk på de små barna da. Æsj blir kvalm. Men er det normalt at jenter også kun bruker tinder for sex? -TS

Fager for en dobbeltmoral da! :P på hvilken måte skades barna av dette? 

Skrevet

Hadde du hatt respekt for mor di vist hu hadde knulla rundt mens du var liten?

• Liker 3
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Mer respekt for henne enn for en mann som bedriver slut shaming

Anonymkode: 0b5b8...a2a

• Liker 41
Gjest HappyWaffle
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre en mann som TS går rundt å sprer rundt seg med hvem og hva har har holdt på med så er ikke det noe problem. 

Skrevet

Hehe jeg forventet meg mye hat fra KG, 90% av dere er jo kvinner. Bra dere holder sammen!☺️ Men serr, kvinner med unger under 4år skal ikke knulle rundt. Greit med sex liksom, men en ny partner opptil flere ganger i uken er veldig slutty

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nettopp vært på date med ei fra tinder. Vi snakket sammen kvelden før og bestemte oss for å møtes for sex. Hun kjørte i 1,5t bare for å få seg ett knull og reiste rett etter. Det viste seg at hu hadde 2 små barn. Hun fortalte også at dette ikke var første gang hun reiste ut for å få seg pikk fra tinder. Jeg tenker herregud er det mulig, å være så billig når du har unger og snart fyller 30. Er det vanlig at jenter/ damer bruker tinder kun for sex? Jeg som mann ville aldri ha satset på ei sånn kvinne , som det viser seg at hu har brukt tinder kun fos sex i flere mnd. Hvem veit hvor mange som har vært i hu før jeg fikk knulla hu. Blir egentlig litt små kvalm av sånne jenter. Burde fått prisen for årets mamma! Hva mener dere?

Æaj. Var jeg deg, ville jeg testet for kjønnssykdommer etter denne episoden. Ikke særlig lurt å gå til sengs på første møte. Avtal heller å treffes ute, neste gang, så kan du se damen an, før hun blir innpåsliten...

• Liker 3
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke så rent billig selv. Fy faen for en dobbeltmoralist du er. Hvorfor mener du det er værre å være kvinne på jakt etter sex enn for menn? Jeg blir kvalm av sånne menn som deg.

• Liker 31
Skrevet

Hehe jeg forventet meg mye hat fra KG, 90% av dere er jo kvinner. Bra dere holder sammen!☺️ Men serr, kvinner med unger under 4år skal ikke knulle rundt. Greit med sex liksom, men en ny partner opptil flere ganger i uken er veldig slutty

Ja det er veldig fint når kvinner ikke støtter mobbing av andre kvinner :) 

Anonymkode: 0b5b8...a2a

• Liker 17
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at du bør få prisen for årets utkastelse fra Kvinneguiden. 

• Liker 20
Skrevet

Hahaha dobbeltmoralen lenge leve! :fart2:

• Liker 3
Skrevet

Blir småkvalm av typer som deg. Jeg tenker dere fortjener hverandre. Men jeg synes det er bekymringsverdig at en småbarnsmor utsetter seg selv for en slik risiko som hun gjør ved å oppsøke fremmede menn. 

Anonymkode: 055ae...09a

• Liker 6
Skrevet

Blir småkvalm av typer som deg. Jeg tenker dere fortjener hverandre. Men jeg synes det er bekymringsverdig at en småbarnsmor utsetter seg selv for en slik risiko som hun gjør ved å oppsøke fremmede menn. 

Anonymkode: 055ae...09a

Takk! Endelig ett seriøst svar😊

jeg er faktisk en veldig snill mann, hu som spurte etter sex, hu som kjørte den lange veien til meg, hu fortalte ikke til meg at hu hadde 2små barn før etter vi hadde sex.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er åpenbart en av de som mener dobbeltmoral er dobbelt så bra som moral...

• Liker 8
Skrevet

Ja

• Liker 4
Skrevet

Er ikke mer slutty en en mann som gjør det samme

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...