AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #1 Del Skrevet 13. august 2016 Dette vet jeg fra før av: badminton, jogging, tur, egentrening på treningsenter, male og tegne, sy, brodere, strikke, hekle. Flere? Anonymkode: 32bf7...a6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 13. august 2016 #2 Del Skrevet 13. august 2016 Matlaging. Det kan gjøres dyrt eller rimelig. Og mat skal du jo ha likevel. Og de fleste hjem har et eget rom for hobbyen fra før. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stars Skrevet 13. august 2016 #3 Del Skrevet 13. august 2016 Lese bøker, lån gratis på biblioteket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jupiter_c Skrevet 13. august 2016 #4 Del Skrevet 13. august 2016 puslespill, kryssord, soduko, hagearbeid, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 13. august 2016 #5 Del Skrevet 13. august 2016 9 minutter siden, stan skrev: Matlaging. Det kan gjøres dyrt eller rimelig. Og mat skal du jo ha likevel. Og de fleste hjem har et eget rom for hobbyen fra før. Argh! Du sa nettopp det jeg sku' si. Hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 13. august 2016 #6 Del Skrevet 13. august 2016 2 timer siden, Jerry Lee skrev: Argh! Du sa nettopp det jeg sku' si. Hehe. Matlaging er sosialt og. Jeg hadde en runde med kakebaking, og folk var lette å be☺ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 13. august 2016 #7 Del Skrevet 13. august 2016 Et øyeblikk siden, stan skrev: Matlaging er sosialt og. Jeg hadde en runde med kakebaking, og folk var lette å be☺ Nettopp. ☺ - Ja, det vil jeg tro. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 13. august 2016 #8 Del Skrevet 13. august 2016 Lære å tegne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #9 Del Skrevet 13. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette vet jeg fra før av: badminton, jogging, tur, egentrening på treningsenter, male og tegne, sy, brodere, strikke, hekle. Flere? Anonymkode: 32bf7...a6e Hva liker du å gjøre? Bli medlem i en turistforening og bli med på fellesturer. Jobbe frivillig for Frivillighetssentralen eller andre frivillige organisasjoner. Samle på en bestemt type ting, som du får kjøpt billig hos brukthandlere og på markeder Dyrke blomster og eller grønnsaker og/ eller urter. Anonymkode: b31eb...c87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #10 Del Skrevet 13. august 2016 Sitte på Wikipedia. Skrive nye artikler, laste opp bilder og sånn. Skrive blogg. For eksempel om ting som opptar deg, eller som du har lagt merke til i hverdagen. Anonymkode: 74fdc...ffa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #11 Del Skrevet 13. august 2016 Bruk biblioteket ditt, du kan både låne bøker og filmer der gratis, språkkurs osv. Og ta en kikk i hobbyhyllene der, kanskje finner du bøker om hobbyer du kan tenke deg. Anonymkode: 1c499...b7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
runi Skrevet 13. august 2016 #12 Del Skrevet 13. august 2016 Skyggeboksing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #13 Del Skrevet 13. august 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette vet jeg fra før av: badminton, jogging, tur, egentrening på treningsenter, male og tegne, sy, brodere, strikke, hekle. Flere? Anonymkode: 32bf7...a6e Bli besøksvenn. Delta i foreningsarbeid Hjelp en gammel (eller ung) nabo eller venn eller slektning, som behøver hjelp til å komme seg ut, hjelp til å være sosial, hjelp til å komme seg på tur, trenger hjelp i hus/ hage, f.eks. Anonymkode: b31eb...c87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå