Gå til innhold

Machete-desperado på IKEA Furuset

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, men hvis du leste nyhetene om alle voldtektene, overfallene og drapene så syntes jeg ikke dette er "herregud hva skjer".

Anonymkode: 85a4f...3f9

Skrevet

Er vel noe berikelse ute å går. 

Anonymkode: 039d9...315

Skrevet

En kompis av meg har fraktet machete i skjul i helgen rundt i Oslo. Han bruker dem til å sable  champagneflasker åpne med som festtriks. Om du lar alle sånne artikler og hendelser hvor ikke noe voldelig har forekommet skremme deg, så lar du terror vinne. Terrorens mål er å gjennomsyre folk med frykt. Tenk at det er guttestreker til det motsatte er bevist. 

Anonymkode: 6dc15...0f5

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror du bør søke opp "desperado" i ordboken, trådstarter. Det ble ikke utøvet noen form for vold, og ikke bør det kalles "på IKEA Furuset" heller, for det indikerer at det liksom var inne på IKEA. Ingen ble truet, og det var kun en vekter som i det hele tatt så macheten.

Det er selvfølgelig ikke bra, men dette er jo ingen kjempenyhet. En fyr på en parkeringsplass som ikke truer noen og blir bøtelagt for knivbæring er noe ganske annet enn en machetedesperado på IKEA.

Anonymkode: 1eecf...aef

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe og bli overrasket over. Utefra det som står, så vet vi vel ikke hvem eller hvor gjerningspersonen/personene kommer i fra? Men jeg vil tippe det kun er berikelse vi snakker om. Det vil komme langt mer og rope, herregud hva skjer, over fremover.

Skrevet
6 minutter siden, Gothminister skrev:

Ikke noe og bli overrasket over. Utefra det som står, så vet vi vel ikke hvem eller hvor gjerningspersonen/personene kommer i fra? Men jeg vil tippe det kun er berikelse vi snakker om. Det vil komme langt mer og rope, herregud hva skjer, over fremover.

:klo:

Anonymkode: 26349...4d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...