Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg vurdere å prøve tannblekking, men vet ikke om jeg skal gjøre det selv eller hos tannlege. Hos tannlege er det selvsagt dyrer, men sikkert betre,vet ikke.? Eller burde jeg bare kjøpe et eller annet middel? Hva ville dere anbefalt? Hvor får jeg kjøpt det? Har aldri gjort det før, så er ikke sikker hvor jeg skal begynne... Håper å høre fra noen som har hatt erfaring med det.:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tannblekking? Skal du ha blekk på tennene? :hakeslepp:

Anonymkode: fee7c...b33

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tannblekking? Skal du ha blekk på tennene? :hakeslepp:

Anonymkode: fee7c...b33

Hahahah tror ikke det. Jeg trodde det var tannblekking det hetter når man skulle ha hvitere tenner :D

• Liker 1
Skrevet (endret)

Skrives tannbleking :) AB over her er bare en idiot, ikke bry deg om det :)

Ville spart opp og gjort det hos tannlegen.

Endret av 123Sol
Skrevet
3 minutter siden, deima skrev:

Hahahah tror ikke det. Jeg trodde det var tannblekking det hetter når man skulle ha hvitere tenner :D

Tannbleking :)

Anonymkode: 9fa40...ade

Skrevet
8 minutter siden, deima skrev:

Tannbleking og heter;)

Anonymkode: 7d206...531

Skrevet

Man kan få ok resultater av strips osv, men jeg ville ha spart opp til å gjøre det hos tannlegen. Da får man raskt et ordentlig og jevnt resultat. Koster som regel 4000 for begge kjever, men sjekk letsdeal.no - noen ganger kan du få billige deals. Bare sjekk klinikkene som tilbyr det - slik at du vet det er seriøst og at det er en ordentlig tannlege som gjør det.

Anonymkode: 1f966...57c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...