Gjest cna90 Skrevet 12. august 2016 #1 Skrevet 12. august 2016 Ser at brystet beveger seg hver gang hjertet slår. Er så ubehagelig. Føles ut som om hjertet skal hoppe ut av kroppen. Merker det spesielt når jeg sitter og ligger i ro. Noen som har opplevd dette?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #2 Skrevet 12. august 2016 Jeg vet ikke hvor vanlig hjertebank er, men jeg har det ofte. Noen ganger har jeg bare ekstraslag, og andre ganger får jeg "anfall" som kan vare opp til 30 minutt. Stress, lite søvn, alkohol, nikotin og koffein er typiske ting som utløser hjertebank hos meg. Jeg har fått hjertet undersøkt, og legene fant ingenting galt Anonymkode: 22ae8...e72
Gjest cna90 Skrevet 12. august 2016 #3 Skrevet 12. august 2016 Okei nesten litt flaut, men vært hos hjertespesialist fire ganger med dette, men han finner heller ingenting galt. Fikk liksom ikke noen gode råd for hva som kan hjelpe heller. Kanskje det kan være stress o.l her også..
tussi680 Skrevet 12. august 2016 #4 Skrevet 12. august 2016 Ikke farlig så lenge det slår i normal takt når du ligger.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #5 Skrevet 12. august 2016 23 minutter siden, cna90 skrev: Ser at brystet beveger seg hver gang hjertet slår. Er så ubehagelig. Føles ut som om hjertet skal hoppe ut av kroppen. Merker det spesielt når jeg sitter og ligger i ro. Noen som har opplevd dette? Ser du ikke dette er du betydelig verre ute. Slutt å tenke på saken og finn noe annet å fokusere på. Anonymkode: 06ec6...7a4 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #6 Skrevet 12. august 2016 59 minutter siden, cna90 skrev: Okei nesten litt flaut, men vært hos hjertespesialist fire ganger med dette, men han finner heller ingenting galt. Fikk liksom ikke noen gode råd for hva som kan hjelpe heller. Kanskje det kan være stress o.l her også.. Haha, da må du nok bare slå deg til ro med at alt er fint Stress ned og unngå eventuelle "triggere" for hjertebank. Har du høy hvilepuls er også kondisjonstrening helt ypperlig. Anonymkode: 22ae8...e72
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå