Gå til innhold

Hjertebank

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser at brystet beveger seg hver gang hjertet slår. Er så ubehagelig. Føles ut som om hjertet skal hoppe ut av kroppen. Merker det spesielt når jeg sitter og ligger i ro. Noen som har opplevd dette? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvor vanlig hjertebank er, men jeg har det ofte. Noen ganger har jeg bare ekstraslag, og andre ganger får jeg "anfall" som kan vare opp til 30 minutt. Stress, lite søvn, alkohol, nikotin og koffein er typiske ting som utløser hjertebank hos meg. 

Jeg har fått hjertet undersøkt, og legene fant ingenting galt :)

Anonymkode: 22ae8...e72

Skrevet

Okei :) nesten litt flaut, men vært hos hjertespesialist fire ganger med dette, men han finner heller ingenting galt. Fikk liksom ikke noen gode råd for hva som kan hjelpe heller. Kanskje det kan være stress o.l her også.. 

Skrevet

Ikke farlig så lenge det slår i normal takt når du ligger.

Skrevet
23 minutter siden, cna90 skrev:

Ser at brystet beveger seg hver gang hjertet slår. Er så ubehagelig. Føles ut som om hjertet skal hoppe ut av kroppen. Merker det spesielt når jeg sitter og ligger i ro. Noen som har opplevd dette? 

Ser du ikke dette er du betydelig verre ute. Slutt å tenke på saken og finn noe annet å fokusere på.

Anonymkode: 06ec6...7a4

• Liker 2
Skrevet
59 minutter siden, cna90 skrev:

Okei :) nesten litt flaut, men vært hos hjertespesialist fire ganger med dette, men han finner heller ingenting galt. Fikk liksom ikke noen gode råd for hva som kan hjelpe heller. Kanskje det kan være stress o.l her også.. 

Haha, da må du nok bare slå deg til ro med at alt er fint :) Stress ned og unngå eventuelle "triggere" for hjertebank. Har du høy hvilepuls er også kondisjonstrening helt ypperlig.

Anonymkode: 22ae8...e72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...