Mari Y Skrevet 12. august 2016 #21 Skrevet 12. august 2016 5 timer siden, CKT skrev: Den undersøkelsen har jeg ikke sett. Men når det er sagt, så er det vel slik at det såkalte sosiale nettverket, ikke bestandig er så bra. Koser meg heller med ekte gode venner på en kaffekopp. Det er mye mer sosialt. Sant det, men jeg har jo noen nye bekjentskaper delvis via Facebook
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #22 Skrevet 12. august 2016 3 timer siden, CKT skrev: Ja, folk er forskjellig. Heldigvis finnes SKYPE, når familie bor langt unna. Du kan videoringe og audioringe via Facebook. Anonymkode: d325a...03e 3
Gjest CKT Skrevet 12. august 2016 #23 Skrevet 12. august 2016 2 minutter siden, Mari Y skrev: Sant det, men jeg har jo noen nye bekjentskaper delvis via Facebook JA, kan sikkert fungere slik og. Av prinsipp er jeg litt forsiktig på slike sider. Legger ikke til ukjente, uten at noen går god for dem. Som jeg kjenner. Altså om mine venner går god.
Fjaselina Skrevet 12. august 2016 #24 Skrevet 12. august 2016 Her er facebook mest til nytte for å kommunisere i grupper knytta til barna sine aktivitetar. Veldig praktisk! 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #25 Skrevet 12. august 2016 Her får man ikke med seg en døyt rundt skolearrangementer og fritidsaktiviteter til barna hvis man ikke har Facebook. Det er ei eneste dame som ikke har Facebook på fotballaget til poden, og det er ikke mange kamper og tilstelninger de har fått med seg, fordi hun har ikke Facebook. Sånn er det dessverre. Anonymkode: d325a...03e 3
Gjest CKT Skrevet 12. august 2016 #26 Skrevet 12. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan videoringe og audioringe via Facebook. Anonymkode: d325a...03e Koster ikke det ? Og FB har kontroll på alt du gjør via pm og ringing? Jeg forsto det slik, når jeg leste om dette. FB har ikke noe med og lese mine sms, eller se min tlf kontakter.
Gjest steinbukk79 Skrevet 12. august 2016 #27 Skrevet 12. august 2016 Har deaktivert min for ubestemt tid, så da ringte folk å kom på døra, koseligere det da
Jolene Skrevet 12. august 2016 #28 Skrevet 12. august 2016 Ser ikke problemet. Bruker fb til å holde kontakten med venner, og avtaler således treff via fb. Ergo påvirker det ikke mitt sosiale liv, det bidrar til det. Er jeg på ferie, bruker jeg ikke fb. Er innom daglig, nettopp mtp venner, arrangementer, samt holde meg oppdatert innenfor eget fagområde. 2
Elmarora Skrevet 12. august 2016 #29 Skrevet 12. august 2016 Jeg ser ikke problemet med facebook Og jeg bruker facebook for å holde kontakt med venner og familie som bor langt unna. Jeg har familien min på et annet sted. Og jeg bruker facebook til å holde kontakt med venner fra årene på skoleårene. Facebook er fint for meg når jeg skal hente inspirasjon til hobbyene miine.
Gjest CKT Skrevet 12. august 2016 #31 Skrevet 12. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Her får man ikke med seg en døyt rundt skolearrangementer og fritidsaktiviteter til barna hvis man ikke har Facebook. Det er ei eneste dame som ikke har Facebook på fotballaget til poden, og det er ikke mange kamper og tilstelninger de har fått med seg, fordi hun har ikke Facebook. Sånn er det dessverre. Anonymkode: d325a...03e Det blir jo helt feil. Det har noe med ledelsen i sportsgrupoa det.
Gjest CKT Skrevet 12. august 2016 #32 Skrevet 12. august 2016 3 timer siden, Jerry Lee skrev: Hva er Facebook? Ja Det lurer jeg og på.
Gjest CKT Skrevet 12. august 2016 #33 Skrevet 12. august 2016 3 timer siden, Lambigirl skrev: Jeg ser ikke problemet med facebook Og jeg bruker facebook for å holde kontakt med venner og familie som bor langt unna. Jeg har familien min på et annet sted. Og jeg bruker facebook til å holde kontakt med venner fra årene på skoleårene. Facebook er fint for meg når jeg skal hente inspirasjon til hobbyene miine. Bruker Skype, til det bruket, her i min ringe bolig. Fungere mer en godt nok.
Gjest CKT Skrevet 12. august 2016 #34 Skrevet 12. august 2016 3 timer siden, steinbukk79 skrev: Har deaktivert min for ubestemt tid, så da ringte folk å kom på døra, koseligere det da Finnes ikke noe koseligere en og få koselig besøk
Gjest CKT Skrevet 12. august 2016 #35 Skrevet 12. august 2016 3 timer siden, Fjaselina skrev: Her er facebook mest til nytte for å kommunisere i grupper knytta til barna sine aktivitetar. Veldig praktisk! Hva har barn på Facebook og gjøre?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #36 Skrevet 12. august 2016 Et øyeblikk siden, CKT skrev: Hva har barn på Facebook og gjøre? De voksne kommuniserer sammen om barnas aktiviteter. Så vanskelig er det vel ikke å forstå. Anonymkode: d325a...03e 5
Gjest CKT Skrevet 12. august 2016 #37 Skrevet 12. august 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: De voksne kommuniserer sammen om barnas aktiviteter. Så vanskelig er det vel ikke å forstå. Anonymkode: d325a...03e Har ikke helt sansen for den aktiviteten om barn på Facebook. Mener barnas ve og vel ikke har noe på nett og gjøre. Men det er mine tanker om det. Er vel for at jeg har sett vel mye om barn ? Som har blitt misbrukt på det groveste.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #38 Skrevet 12. august 2016 1 minutt siden, CKT skrev: Har ikke helt sansen for den aktiviteten om barn på Facebook. Mener barnas ve og vel ikke har noe på nett og gjøre. Men det er mine tanker om det. Er vel for at jeg har sett vel mye om barn ? Som har blitt misbrukt på det groveste. I slike grupper er det vel mer snakk om hvem skal ta med saft til fotballtreningen og hvem som skal kjøre. Ikke dypt personlig info og bilder. Anonymkode: d7def...296 3
Gjest CKT Skrevet 12. august 2016 #39 Skrevet 12. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: I slike grupper er det vel mer snakk om hvem skal ta med saft til fotballtreningen og hvem som skal kjøre. Ikke dypt personlig info og bilder. Anonymkode: d7def...296 For meg må folk gjøre hva dem vil. Fatter ikke hva slikt har på FB og gjøre.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #40 Skrevet 12. august 2016 6 minutter siden, CKT skrev: For meg må folk gjøre hva dem vil. Fatter ikke hva slikt har på FB og gjøre. Det er ikke på facebook sikkert. Bare innenfor en gruppe man må godkjennes for å bli med i. Ser du er litt skeptisk til overvåkning og slikt, bør være litt skeptisk til skype og Har hørt mye om at det er lett å inhente informasjon der fra. Anonymkode: d7def...296 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå