Gå til innhold

Er dere gifte kvinner utro?

Fremhevede innlegg

Gjest Sjørøveren
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her kommer tøffe, tøffe, tøffe, tøff!  Wow-wow, yeah-yeah.. 

Anonymkode: 5b3c2...c48

Tøff eller ikke. Utro mennesker er og forblir søppel. Sånn er det bare. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den 12. august 2016 at 17.29, AnonymBruker skrev:

Dette vet du fordi....?

Anonymkode: 344ad...aab

Det vet alle, pga livserfaring. 

Kvinner sier at de vil bli elsket og holdt rundt.

De tror de vil bli elsker og holdt rundt av en trygg og snill mann

Når hun får muligheten til det uten å bli oppdaget, hopper hun til køys med den største alfahannen hun får tak i.

Etterpå klarer hun å overbevise seg selv om at det var fordi hun så etter kjærlighet og omtanke 😄 

Anonymkode: 312b8...b03

Skrevet

Har aldri vært utro mot ektemannen min, har veldig høy respekt for han så det kommer aldri til å skje.

Har en og annen gang hatt seksuelle fantasier om andre menn, selv da har jeg dårlig samvittighet etterpå.

Anonymkode: afb5a...727

Skrevet
Den 13.8.2016 at 22.40, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri vært utro, men er åpen for å være det i fremtiden. Mannen mib vil ikke ha sex og det er over åtte år siden sist vi hadde noen form for sex. 

Anonymkode: 75212...a4f

Jeg har vært utro nettopp av samme grunn.

Mannen har siden vi ble gift for 11 år siden ønsket veldig lite sex og nærhet, ikke viktig for han. De siste 4 årene har vi ikke hatt noe i det hele tatt. For 1 år siden falt jeg for fristelsen og min selvtillitt har fått en boost nettopp pga det. At noen kunne ønske meg siden mannen min ikke gjør det.

Min erfaring er at et forhold trenger sex og det blir bare dårligere og dårligere etter hvert som det går lengre og lengre tid fra man var intime sammen. Hadde aldri trodd jeg skulle være utro men det skjedde altså. Mannen vet ingenting.

Anonymkode: 85672...13a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...