Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

De har gjort noe greier, så nå kan man ikke bruke backspace tasten til å ble seg en tilbake, f.eks leser jeg en artikkel i en eller annen nett avis, så bruker jeg backspace for å komme tilbake til hovedsiden, for å lese mer i avisa. Samme med mail og samme med om jeg har vært inne på en tråd her på KG

Nå må man ta Alt+ piltast, hvem inni grønneste fant på noe sånt vas! Er det noen som vet om man kan undo dette? 

Anonymkode: 637f4...ff6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du får tak i versjon 51.etellerannet, så får du sikkert tilbake funksjonen. 

Jeg hadde nettopp 51 og da funket det, men oppdaterte til 52 og nå fungerer det ikke lenger.

Skrevet

Ja, vi mistet backspace funksjonen i 5,2. Jeg har brukt backspace for å ble en side tilbake i 15-20 år, og nå ble den borte. Dette grunnet flere (ikke kompetente) mennesker har mistet sin tekst ved bruk av backspace og klaget dette inn til Google Crome. Google selv mener det er bare 0,4% som bruker backspace - sorry, det tror jeg ikke på.

Jeg vil ha backspace tilbake!

https://productforums.google.com/forum/#!topic/chrome/D4VMOXTxPwg

TS

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi mistet backspace funksjonen i 5,2. Jeg har brukt backspace for å ble en side tilbake i 15-20 år, og nå ble den borte. Dette grunnet flere (ikke kompetente) mennesker har mistet sin tekst ved bruk av backspace og klaget dette inn til Google Crome. Google selv mener det er bare 0,4% som bruker backspace - sorry, det tror jeg ikke på.

Jeg vil ha backspace tilbake!

https://productforums.google.com/forum/#!topic/chrome/D4VMOXTxPwg

TS

Mus med knapper på siden er enda mer praktisk, for da kan du bla både frem og tilbake ;)

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, penny_ skrev:

Mus med knapper på siden er enda mer praktisk, for da kan du bla både frem og tilbake ;)

Ja, helt klart, men jeg har ikke ekstern mus på min laptop. 

Holder på å lete om google eller en eller annen data nerd har laget en extension som vil få backspace funksjonen tilbake 

TS

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, helt klart, men jeg har ikke ekstern mus på min laptop. 

Holder på å lete om google eller en eller annen data nerd har laget en extension som vil få backspace funksjonen tilbake 

TS

Hva med mouse gestures på trackpaden? På min Asus kan jeg sveipe med tre fingre til venstre for å gå tilbake. 

Anonymkode: dcb6b...5ac

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Går det ikke an å høyreklikke og velge "tilbake" heller?

Skrevet

Du kan eventuelt bruke AutoHotkey til å lage egendefinerte tastaturkombinasjoner: http://autohotkey.com

Anonymkode: dcb6b...5ac

Gjest 2Bhonest
Skrevet (endret)

Flott at de fjerne det idiotiske greiene at man kunne risikere å bla seg tilbake, når man skulle slette siste bokstaven man skrev.

Klarer meg ikke uten frem og tilbakeknapper på musa.

Endret av 2Bhonest
Skrevet

To fingertupper på plata, forover bakover side opp side ned :):):) MAC!

Skrevet

Bruk piltastene oppe til venstre

Skrevet
17 timer siden, Honey Dew skrev:

Bruk piltastene oppe til venstre

Hele poenget er da borte fordi man må bevege musa helt opp dit for å gå tilbake.

Skrevet
Et øyeblikk siden, penny_ skrev:

Hele poenget er da borte fordi man må bevege musa helt opp dit for å gå tilbake.

Jeg har ingen problem med å gjøre dette :)

Skrevet (endret)
2 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jeg har ingen problem med å gjøre dette :)

Nei, men da er nok bruken din litt annerledes enn de som ønsker en enkel måte å gå tilbake på.

Endret av penny_
Skrevet

Helt idiotisk endring! Har trodd at det var noe galt på min pc, helt til jeg fant en artikkel om dette! De kunne ihvertfall laget en tastekombinasjon som gjør at man kun trenger å bruke en hånd til å gå tilbake (uten å bruke pilene oppe), eller gitt mulighet til å skru av/på dette selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...