Gå til innhold

TIPS meg om gode blogger.

Gjest CKT

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, FarDareisMai skrev:

Ithildancer er også en blogg jeg liker. En døv jente som er profesjonell danser, og som skriver mye reflektert. Hun har også god smak i blogger, se på lista hennes over favoritter, der finner man mye bra. 

http://ithildancer.com/danseren/

Den skal jeg se innom. Takk for tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger og samtlige svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Lambigirl skrev:

Har du prøvd å google bloggeren? Det vil jeg tro kanskje du har gjort.

Hjelper så lite , når jeg ikke husker bloggnavnet, ikke en bit av navnet engang. :ball:

Nå har jeg aldri vært flink på og huske navn og tlf nummer, så det har ikke noe med alderen, hehe.

Endret av CKT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, CKT skrev:

Hjelper så lite , når jeg ikke husker bloggnavnet, ikke en bit av navnet engang. :ball:

Nå har jeg aldri vært flink på og huske navn og tlf nummer, så det har ikke noe med alderen, hehe.

Husker du hvilken operasjon/sykdom denne bloggeren hadde? Kanskje du kan google det og se hva som kommer opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Honey Dew skrev:

Husker du hvilken operasjon/sykdom denne bloggeren hadde? Kanskje du kan google det og se hva som kommer opp?

Hun var jo meget syk. Kan hende bloggen er slettet. Ønsker ikke spekulere mer med hvem, hva eller hvor. Jeg savner bare bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, CKT skrev:

Hun var jo meget syk. Kan hende bloggen er slettet. Ønsker ikke spekulere mer med hvem, hva eller hvor. Jeg savner bare bloggen.

Det forstår jeg. Kan jo hende at familien slettet den. Jeg fulgte en blogg som en ung kreftrammet jente skrev. Blogginnleggene kom ut i bokform etter at hun var død. Jeg kan ikke lese den boken uten å begynne å gråte. 

Det er tøff lesning når et ungt menneske får en alvorlig sykdom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Honey Dew skrev:

Det forstår jeg. Kan jo hende at familien slettet den. Jeg fulgte en blogg som en ung kreftrammet jente skrev. Blogginnleggene kom ut i bokform etter at hun var død. Jeg kan ikke lese den boken uten å begynne å gråte. 

Det er tøff lesning når et ungt menneske får en alvorlig sykdom

Sinober het den du nevner, den leste jeg også. Var vel en av de første bloggene der en pasient skrev så åpent om sykdommen sin? Jeg husker den enda veldig godt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Lambigirl skrev:

Bloggen til sinober er åpen enda den http://sinober.blogg.no/

Det hadde vært så fint hvis noen hadde hatt lyst til å oppdatere den. Det var vel endel inntekter som gikk inn i et fond, hvis jeg ikke husker feil og det hadde vært koselig å lese hvordan det går med det arbeidet.

Jeg kjøpte den boken som julegave til alle jentene i familien og samtlige gråt da de leste den <3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frykteligfrustrert skrev:

Jeg liker veldig godt Hjartesmil, Marta Alise som er en fantastisk åpen og ærlig blogger, Hayatiim har jeg lest noen år. Liker også godt Kristina Andersen sin slik den er nå. Kristin Gjelsvik er en av de mest fargerike jeg er innom, Mew Kid likeså. Supermarie er også en blogg jeg er glad i. 

Takk.

Her var det flere og velge i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...
14 timer siden, Forfatter skrev:

7 ord.  Jeg gikk bare i boden en tur.  Pappa blogger om familien på 6. Han, kona og 4 barn.. 

http://www.jeggikkbareibodenentur.no

Virkelig morsom, varm og gjennkjennbar 

En virkelig høydere for meg.  :-)

Takk.

Ja den har jeg sett innom, et par ganger :)

Enig i din beskrivelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • Opprett ny...