Gjest CKT Skrevet 11. august 2016 #1 Del Skrevet 11. august 2016 (endret) Jeg ønsker meg nye gode blogger og lese. Noen som har positiv energi. Og skriv gjerne noen ord om hvorfor den bloggen er fin og lese. Helst IKKE dyre blogger, og blogger, som kun diskuterer andre bloggere. Endret 13. august 2016 av CKT Forandring fryder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 11. august 2016 #2 Del Skrevet 11. august 2016 Tenker og tenker... Nei, egentlig ikke! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 11. august 2016 #3 Del Skrevet 11. august 2016 17 minutter siden, CKT skrev: Har du noe hyggelig og si om bloggere, du ikke kjenner privat? Ja , jeg begynner og bli lei av og lese all kritikken, som florerer. Og ikke kjenner folk bloggerne, heller. Hva med og si noe positivt om bloggerne, så det blir litt lystbetont? Og holde seg til et tema. FRAMSNAKK i tråden. Er det noe koselig du har og si? Jeg mener hver enkelt blogger er unik. På hver sin måte. Og fortjener honnør, for at de gir så mye av seg selv. Mange blogger er inspirerende for andre. Og bloggere som er ærlige, og flotte, de er fantastiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 11. august 2016 #4 Del Skrevet 11. august 2016 Hurra for Voe og Jenny Skavland som klarer å være bloggere uten drama, kroppspress, utlevering av kids, jakten på det perfekte og overforbruk! 🎉🎈 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 11. august 2016 #5 Del Skrevet 11. august 2016 Et øyeblikk siden, Abrahima skrev: Hurra for Voe og Jenny Skavland som klarer å være bloggere uten drama, kroppspress, utlevering av kids, jakten på det perfekte og overforbruk! 🎉🎈 Er ikke noe fan av utlevering av barn på blogger. Godt det finnes bloggere, som tar ansvar, det får de honnør for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 11. august 2016 #6 Del Skrevet 11. august 2016 Et øyeblikk siden, CKT skrev: Er ikke noe fan av utlevering av barn på blogger. Godt det finnes bloggere, som tar ansvar, det får de honnør for Jenny har fortsatt ikke delt et eneste bilde av datteren sin, hverken på instagram, snapchat eller blogg. Likevel klarer hun å formidle hverdagen sin akkurat slik den er! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 11. august 2016 #7 Del Skrevet 11. august 2016 Et øyeblikk siden, Abrahima skrev: Jenny har fortsatt ikke delt et eneste bilde av datteren sin, hverken på instagram, snapchat eller blogg. Likevel klarer hun å formidle hverdagen sin akkurat slik den er! HURRA :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerenenhjørning Skrevet 11. august 2016 #8 Del Skrevet 11. august 2016 1 time siden, Abrahima skrev: Hurra for Voe og Jenny Skavland som klarer å være bloggere uten drama, kroppspress, utlevering av kids, jakten på det perfekte og overforbruk! 🎉🎈 Enig!! Og fitnok! Makan til hverdagsinspirasjon og ekte kamp mot kroppspress skal du lete lenge etter 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 11. august 2016 #9 Del Skrevet 11. august 2016 1 time siden, Abrahima skrev: Jenny har fortsatt ikke delt et eneste bilde av datteren sin, hverken på instagram, snapchat eller blogg. Likevel klarer hun å formidle hverdagen sin akkurat slik den er! Utrolig bra, klok dame, flott for barnet❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. august 2016 #10 Del Skrevet 11. august 2016 2 timer siden, CKT skrev: Har du noe hyggelig og si om bloggere, du ikke kjenner privat? Ja , jeg begynner og bli lei av og lese all kritikken, som florerer. Og ikke kjenner folk bloggerne, heller. Hva med og si noe positivt om bloggerne, så det blir litt lystbetont? Og holde seg til et tema. FRAMSNAKK i tråden. Er det noe koselig du har og si? Det har jeg prøvd. Og folk ødela tråden med drittslenging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keiserensnyeklær Skrevet 11. august 2016 #11 Del Skrevet 11. august 2016 Jeg har veldig sansen for denne bloggen: https://aspergerinformator.com Sprer kunnskap og skriver godt. Og så liker jeg veldig godt Mamsi sin blogg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 11. august 2016 #12 Del Skrevet 11. august 2016 http://masterbloggen.no/ Om Masterbloggen Masterbloggen har siden starten i 2010 blitt en verdifull kilde til kunnskapsbasert offentlig meningsutveksling. Masterbloggen har en bevisst og aktiv holdning til teknologi, demokrati og spredning av kunnskap. Masterbloggen ønsker å vise verdien i kunnskapen som utvikles av masterstudenter. Vårt motto er at kunnskap skal aktiveres, ikke arkiveres! Masterbloggen drives av Foreningen for Masterformidling (MAFO) Kunnskap samlet på ett sted, masse av uliie emner og tema. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 11. august 2016 #13 Del Skrevet 11. august 2016 Jeg har også veldig sansen for Jenny Skavlan og Emilie Marie Nereng. Og jeg kan si at jeg tror jeg ville likt de aller, aller fleste bloggerne (selv de som har fått mye kritikk her på forumet både av andre og meg) i virkeligheten, som kollega, bekjent eller venninne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 11. august 2016 #14 Del Skrevet 11. august 2016 Hurra for Voe og Jenny, som nevnt. Og Polliani! Voksen og reflektert dame, som hverken fronter kroppspress eller melker 3.personer for hva de er verdt i klikk og penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. august 2016 #15 Del Skrevet 11. august 2016 21 minutter siden, Jerry Lee skrev: Det har jeg prøvd. Og folk ødela tråden med drittslenging. "Ros til Rannveig". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 11. august 2016 #16 Del Skrevet 11. august 2016 2 timer siden, Abrahima skrev: Jenny har fortsatt ikke delt et eneste bilde av datteren sin, hverken på instagram, snapchat eller blogg. Likevel klarer hun å formidle hverdagen sin akkurat slik den er! Jenny er smart. Resten not 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 11. august 2016 #17 Del Skrevet 11. august 2016 Jeg liker bloggere som er ekte, som har selvironi og som har kommunikasjon med leserne sine utover å motta hyllest. Bloggere som er ærlige og som kan ta selvkritikk, gjerne ved at de selv tar opp ting de ser kan bli kritisert. Det er ikke så mange av dem, og i alle fall ikke blant de som har blogging som primærjobb. Jeg liker Komikerfrue sin selvironi og humor, jeg liker Mamsi fordi hun alltid får meg til å tenke, jeg liker Supporterfrue fordi hun virker å være dønn ærlig i forhold til opp og nedturer. Resten av de jeg har vært innom har jeg forlatt etter kortere eller lengre tid, fordi de på et eller annet tidspunkt havner i en bloggboble der avstanden mellom blogger og leser blir for stor, og der konstruktiv kritikk = hets. Ikke at jeg har lagt igjen kritikk hos noen, fordi det holder mer enn nok å se hvordan andres kritikk blir håndtert. Velger å ikke støtte business hos folk som fremstår som usympatiske og opptatt av sin egen navlelo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 11. august 2016 #18 Del Skrevet 11. august 2016 jeg liker bloggere som er ærlige, har humor, som tørr og by på seg selv, som viser hverdagen sin og som sprer positivitet og glede, trenings bloggere som kan inspirere meg meg, mat bloggere, foto bloggere, gode samfunns bloggere og mamma bloggere som viser hverdagen sin med små unger siden jeg er mamma også de bloggerne jeg vil frem snakke er mammatilmichelle, fotballfrue, komikerfrue, anette-marie, pappa hjerte, konatil, lillja, torilkremmervik sin hverdags blogg, voe og style conection alle dem bloggerne er reflekterte bloggere med humor og som gir meg innblikk i hverdagen deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 11. august 2016 #19 Del Skrevet 11. august 2016 Legger gjerne ut lenke til en av mine favorittblogger igjen, som et eksempel på at en blogg kan være så mangt: https://lonelandmand.wordpress.com/ Denne er fundamentalt anti-forbruk og anti-materialisme, og er i tillegg både velskrevet og kunnskapsrik. Og bildene er nydelige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 11. august 2016 #20 Del Skrevet 11. august 2016 (endret) Det er mange flotte bloggere der ute. Selv tørr jeg nesten ikke som høyt hvem jeg liker og hvorfor. Men ,ja noen favoritter er på lista. På forskjellige portaler. Liker blogger som er seg selv. Som klarer og reflektere ærlig på livet. Selv på en blogg. Det er nok ikke bare bare. Endret 11. august 2016 av CKT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg