Gå til innhold

Ung mann. Hvor møte voksne kvinner?Tips?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å ha litt flørt og morro med en kvinne som er eldre enn meg. 
Helst nå mens jeg enda er ung, 24. Det er noen med selvtilliten deres og komfortabelheten med egen kropp som er sexy. 

Hvordan møter jeg eldre sporty kvinner som kunne tenke seg en tilsvarende opplevelse? 
Gjerne 10-20 år eldre enn meg. 

Noen tips/råd? 
Har prøvd Tinder. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
25 minutter siden, Chrisander skrev:

Jeg har veldig lyst til å ha litt flørt og morro med en kvinne som er eldre enn meg. 
Helst nå mens jeg enda er ung, 24. Det er noen med selvtilliten deres og komfortabelheten med egen kropp som er sexy. 

Hvordan møter jeg eldre sporty kvinner som kunne tenke seg en tilsvarende opplevelse? 

Noen tips/råd? 
Har prøvd Tinder. 

Prøv chattesider. Er masse halvpedofile damer der som tenner på unge gutter. Husker dette fra jeg selv var 16-17 år. Var veldig mange eldre damer som tok kontakt å sa de ville at jeg skulle komme  å få pupp å gjøre det jeg ville med de. Noen tror at bare menn tenner på yngre, men kan fortelle deg at det er FEIL😌

Anonymkode: 0d4d8...479

Skrevet

Chattesider? Begynner tydeligvis å bli gammel :P

Noen som vet om steder i Oslo? 

Skrevet

En vanlig kveld på byen burde vel være nok? Det er vel like mange desperate kvinnfolk som mannfolk der. 

Anonymkode: 882e4...521

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, Chrisander skrev:

Noen tips/råd? 
Har prøvd Tinder. 

Ler like godt hver gang jeg hører dette :fnise:

Hilsen eldre sporty kvinne

Anonymkode: 06509...10d

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ler like godt hver gang jeg hører dette :fnise:

Hilsen eldre sporty kvinne

Hvorfor ler du av det?

Anonymkode: 776f1...7bd

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ler du av det?

Fordi "selvtilliten deres og komfortabelheten med egen kropp" ofte ikke har sammenheng med alder. Mange kunne nok blitt skuffa dersom de visste sannheten om hun eldre dama de fantaserer om  :opplyser:

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi "selvtilliten deres og komfortabelheten med egen kropp" ofte ikke har sammenheng med alder. Mange kunne nok blitt skuffa dersom de visste sannheten om hun eldre dama de fantaserer om  :opplyser:

Hva fantaserer de om da? Enlighten us :opplyser:

Skrevet
3 minutter siden, Chrisander skrev:

Hva fantaserer de om da? Enlighten us :opplyser:

Kåte unge menn i 20 årene 

Anonymkode: 18745...90f

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du har hatt like høy selvtillit og vært like komfortabel med egen kropp hele livet?

Skrevet

prøv på eldresenteret flust av single damer

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kåte unge menn i 20 årene 

Perfekt. Så hvordan er det mest naturlig for disse matchene å møtes?

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv chattesider. Er masse halvpedofile damer der som tenner på unge gutter. Husker dette fra jeg selv var 16-17 år. Var veldig mange eldre damer som tok kontakt å sa de ville at jeg skulle komme  å få pupp å gjøre det jeg ville med de. Noen tror at bare menn tenner på yngre, men kan fortelle deg at det er FEIL😌

Anonymkode: 0d4d8...479

Du vet pedo betyr barn sant? En på 24år er ikke et barn....

• Liker 1
Skrevet

Så hvordan er det mest naturlig for disse matchene å møtes?

Har ikke prøvd Tinder, men har begynt å spille Pokemon Go. Mange kjekke 20-årige Pokemon-spillere ute i byen😍😋

Hilsen sporty mamma😆

Anonymkode: 19afb...485

Skrevet
8 timer siden, Chrisander skrev:

Perfekt. Så hvordan er det mest naturlig for disse matchene å møtes?

Hvis du vil ha de i 40 årene ville jeg prøvd den lokale bingohallen.

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du har hatt like høy selvtillit og vært like komfortabel med egen kropp hele livet?

Mente vel heller det motsatte; at det flere av disse sex-objektene unge menn fantaserer om ikke nødvendigvis er så så sexorienterte som ryktene skal ha det til  ;)

Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Du kan jo begynne å jobbe på sykehjem? Bingo er allerede foreslått. Meld deg på strikkekurs? 

Skrevet
7 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Du kan jo begynne å jobbe på sykehjem? Bingo er allerede foreslått. Meld deg på strikkekurs? 

Hehe, takk. 
Pluss for sarkasme :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...