Gå til innhold

Dere som er flinke med PC, se hit!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en jente som er svært lite teknisk anlagt, så hadde satt stor pris på hjelp. 

Jeg bruker en kabel for å få nett, altså ikke wifi. For litt siden mistet jeg nettet. Lyset for at nettet er tilkoblet er ikke på. Har prøvd å dra ut ledninger og vente 1 minutt, og så har jeg trykket på reset-knappen. 

Når jeg feilsøke finner ikke pcen min ut hva som er feil. Noen som vet hva dette er og hva jeg må gjøre for å få nert igjen?

Anonymkode: 51e3c...40a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å ringe til forhandleren som har bredbåndet ditt? De pleier å være hjelpsomme og kan feilsøke for deg for å se om det er noe feil på linjen. 

Skrevet

Hvis du har prøvd å resette ruteren samt reboote pcen så ville jeg ringte leverandøren. Det kan være noe feil på linjen din.

Anonymkode: f9172...83c

Skrevet

Og nettverk koblingen er ikke slått av? Det går an ett eller anna sted under Min Datamaskin

Skrevet

Ring nettforhandleren din, så feilsjekker de linja, og ellers hjelper så du kommer på nett igjen

Anonymkode: 6ecc5...8f7

Skrevet

Høres veldig ut som leverandøren din ikke klarer å levere nett hos deg akkurat nå. Ring dem og hør om de har problemer i området,  be dem om å hjelpe deg å feilsøke din tilgang om det ikke er feil de vet om.
Hvis nettet bare forsvant uten at du har trykket på noe du ikke skal, så er det den vanligste årsaken. Det kan også hende at modemet/routeren din er dau av helt andre grunner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...