Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #1 Skrevet 11. november 2004 Hei Gått rundt og lurt på en ting. Dersom det er arrangert ekteskap og man ikke kjenner mannen man gifter seg med noe særlig. Hvordan går selve samleiet for seg? 1. Kvinnen følger sine lyster og er aktiv med. 2. Eller skal hun ligge der mens mannen gjør sitt. NÅ ikke missforstå, jeg vil ikke virke nedlatende. Det jeg tenker er hvis jenta er med og imponerer i senga, vil da mannen få inntrykket av at hun har gjort det før, og vil jenter heller fremstå som helt uvitende i frykt for å bli "misstenkt" Noen som har opplevd sex med en man ikke kjenner så godt på denne måten? Vet jo at det i noen muslimske land er tilfeller hvor jenta ikke ser mannen før bryllupet, og derfor jeg lurer på hvordan det er mulig å ha sex.
Gjest muslimskPakistaner Skrevet 11. november 2004 #2 Skrevet 11. november 2004 hei. for å si det sånn så er IKKE dette noe for meg! men har kompiser som har giftet seg arrangert. helt ærlig... det kommer veldig ann på person til person. Ett eksempel: en venn av meg ble så og si tvangsgiftet. De hadde aldri sett hverandre før bryllupet og tilbrakte selvfølgelig bryllupsnatten sammen. Kompisen min ville ikke dette i det hele tatt. Og når det kom til sengevalsen "feiga" han helt ut. han hadde først tatt initiativet til sex men ombestemte seg med tanke på graviditet osv. Da han trakk seg tilbake og fortalte han ikke ville svarte jenta: bare slapp av...jeg kan gjøre alt for deg jeg. hehe. og nei han tenkte ikke noe særlig på om hun var jomfru eller ikke. tror ikke jeg ville tenkt noe særlig over dette selv siden disse jentene ikke får seg noe før de er oppi 20åra. tror forsåvidt det er helt forskjellig fra alle personer. kommer ann på hvor "gammeldags" mannen er og motsatt. ble litt rotete det her men håper du forsto bedre.
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #5 Skrevet 11. november 2004 Unnskyld meg, men Hva er det du unskylder deg for da? Skjønner ikke helt problemet ditt.
Brunhilde Skrevet 12. november 2004 #6 Skrevet 12. november 2004 Men du må da bare spørre, kjære deg! Tror du det er forskjell på samleie (for DET er spørsmålet) etter hvilke religion du har? Du er slank og sexy...hmmmm, er du blond også?
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #7 Skrevet 12. november 2004 sef. er det ikke det, men jeg lurer på hvordan samleie år for seg ved arrangert ekteskap, kunne gått vært ikke-muslimer som kunne svart også.
Gjest muslimskPakistaner Skrevet 12. november 2004 #8 Skrevet 12. november 2004 sef. er det ikke det' date=' men jeg lurer på hvordan samleie år for seg ved arrangert ekteskap, kunne gått vært ikke-muslimer som kunne svart også.[/quote'] jeg har for vane av å putte kukken inn i ett hull som jentene visstnok har der nede 8) Nei men seriøst. Har jo svart deg jeg.
Gjest MUltiman Skrevet 12. november 2004 #9 Skrevet 12. november 2004 Voldtekt av jenta og noen steder holder de opp en hvit klut med blod som bevis på at hun var jomfru
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #10 Skrevet 12. november 2004 ja du svarte uslimspakistaner, og takk for det. Spør fordi jeg i likhet med multiman har fått inntrykk av at enkelte kulturer henger med blod for å bevise at jenta var jomfru
Gjest muslimskpakistaner Skrevet 12. november 2004 #11 Skrevet 12. november 2004 ja du svarte uslimspakistaner, og takk for det. Spør fordi jeg i likhet med multiman har fått inntrykk av at enkelte kulturer henger med blod for å bevise at jenta var jomfru vel de fleste som har skjønt litt forstår at man ikke kan finne ut det pga litt blod. Men det finnes dessverre nok av de som tror det også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå