bettypaige Skrevet 10. august 2016 #1 Skrevet 10. august 2016 Hei hei! Håper noen kan svare meg på dette: Jeg er svært plaget med migrene og smerter i brynsmuskelen (den rett under øyenbrynet), og har hørt at botox kan hjelpe mot nettopp dette. Lurer på om noen har erfaringer med denne behandlingen, og om det er mulig å få dekket hele eller deler av denne av det offentlige?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #2 Skrevet 11. august 2016 Fungerer bra på meg. Får det ikke dekket Anonymkode: 0d9ed...db8
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #3 Skrevet 11. august 2016 Jeg får dette i hodebunn, ogtidligere i brynsmuskelen mot migrene. Jeg får det dekket av det offentlige. Det er mulig det er fordi jeg har smertesyndrom i nakken i tillegg, jeg er ikke sikker på reglene. Be om å bli henvist til en offentlig smerteklinikk/avdeling, så får du nok svar. Anonymkode: bdc32...409
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #4 Skrevet 11. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg får dette i hodebunn, ogtidligere i brynsmuskelen mot migrene. Jeg får det dekket av det offentlige. Det er mulig det er fordi jeg har smertesyndrom i nakken i tillegg, jeg er ikke sikker på reglene. Be om å bli henvist til en offentlig smerteklinikk/avdeling, så får du nok svar. Anonymkode: bdc32...409 Men jeg må nevne en ting: for meg har det ikke vært effektivt mot migrene, må ta migrenemedisiner uansett. Tror det er veldig individuelt. Vær også oppmerksom på at botoxen i ansiktet ikke settes for skjønnhetens skyld, og jeg ble i alle fall seende veldig rar ut, fikk jokeraktig utseende, nekter derfor å få det andre steder enn kjeve og hodebunn. Det er sikkert individuelt, dette også. Plastikkirurger/spesialsykepleiere setter dette på en annen måte ved rynkebehandling Anonymkode: bdc32...409
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå