Gjest Valmue i.i. Skrevet 11. november 2004 #1 Del Skrevet 11. november 2004 Har halvlangt hår med fall, nokså bløtt og fint, men litt matt/småtørt i fallen. Noen gode anbefalinger for å få blanke og skinnende krøller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 11. november 2004 #2 Del Skrevet 11. november 2004 Wella SP har en glansspray som gir glans uten hold, husker ikke hva den heter. (Kan det være Flashlight tro?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 11. november 2004 #3 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg har ikke testet selv, men Paul Mitchell har en glansspray som heter The Shine, og fra TIGI BedHead finnes Headrush. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odense Skrevet 11. november 2004 #4 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg bruker redken sin glans spray, synest den er knall bra! Har langt hår.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-X Skrevet 11. november 2004 #5 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg har ikke testet selv, men Paul Mitchell har en glansspray som heter The Shine, og fra TIGI BedHead finnes Headrush. Headrush kan kjøpes rimelig i et pakketilbud sammen med Tigi Mastermind på LF. Begge produktene lukter utrolig godt, men jeg er litt usikker på om jeg egentlig synes den gav noe særlig glans. Headrush gir ikke fett hår, men den ingrediensen som står først på lista er alkohol ( dvs uttørrende ) Frisøren har brukt Redken Vinyl Glam på meg et par ganger. Den gav mye mere glans, tynger kanskje håret en smule mere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 11. november 2004 #6 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg har HeadRush fra BehHead, og den tynger ikke men gir ikke så mye glans heller. Men den lukter nyyyydelig! Jeg har også ShineJunkie fra BedHead, og den gir mye glans og holder styr på fly-hår, men håret ser fett ut om man har for mye i (det er forresten ikke en spray men en slags voks-krem). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 11. november 2004 #7 Del Skrevet 11. november 2004 L`Oreal (TechniArt etellerannet) kjøpt hos min frisør funker bra :D (det er en glansspray som fikserer håret greit, men det er ikke helt spikra for å si det sånn - kjempebra!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenni Skrevet 12. november 2004 #8 Del Skrevet 12. november 2004 jeg har et tips til deg: BioSilk Silk Therapy, en nydelig silkeolje som gjør håret fantastisk mykt og glansfullt, og tynger ikke det grann! Har kjempetynt slitt og behandlet hår, og denne oljen har gjort underverker. Les mer om den her: http://www.drugstore.com/products/prod.asp...x=29067&tab=1#1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest.. Skrevet 12. november 2004 #9 Del Skrevet 12. november 2004 Har lyst til å prøve denne her jeg:) Men hvor får man tak i produktet??? BioSilk Silk Therapy, er dette produkt en må kjøpe hos frisører?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 12. november 2004 #10 Del Skrevet 12. november 2004 Jepp, kjøpes hos frisører. Men vær opps på at den har to ulike typer silikoner helt øverst på ingredienslista, etterfulgt av alkohol, så den kan virke uttørkende på håret i det lange løp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 12. november 2004 #11 Del Skrevet 12. november 2004 jeg har et tips til deg: BioSilk Silk Therapy, en nydelig silkeolje som gjør håret fantastisk mykt og glansfullt, og tynger ikke det grann! Har kjempetynt slitt og behandlet hår, og denne oljen har gjort underverker. Les mer om den her: http://www.drugstore.com/products/prod.asp?pid=72884&catid=3562&trx=29067&tab=1#1 Denne har jeg. Syns den er supergod. Den kan visst brukes på hud også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 12. november 2004 #12 Del Skrevet 12. november 2004 Liker også Redken sin. Fikk prøve på Biosilk oljen sist jeg var hos frisøren, var ikke så verst den. Men synes lukta var litt i overkant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 12. november 2004 #13 Del Skrevet 12. november 2004 Liker også Redken sin. Fikk prøve på Biosilk oljen sist jeg var hos frisøren, var ikke så verst den. Men synes lukta var litt i overkant. jeg syns den lukter skikkelig frisk og godt 8) Men hva heter redken sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 12. november 2004 #14 Del Skrevet 12. november 2004 Ja den lukter godt, men den lukter så sterkt og lenge. Redken sin heter Vinyl glam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 12. november 2004 #15 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg liker også Redken Vinyl Glam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 12. november 2004 #16 Del Skrevet 12. november 2004 Har noen av dere prøvd glass look fra redken? Hvordan er den i forhold til vinylen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 12. november 2004 #17 Del Skrevet 12. november 2004 hm. jeg bruker glass look, men kan ikke sammenligne med vinyl glam, som jeg ikke har prøvd. men, glass look er så langt det beste jeg har prøvd av denne kategorien, og jeg vil ikke nøle med å anbefale. og drøy! har fortsatt halvfull flaske etter 3 år (men nå skal det sies at jeg ikke bruker den hver dag heller...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odense Skrevet 12. november 2004 #18 Del Skrevet 12. november 2004 Har noen av dere prøvd glass look fra redken? Hvordan er den i forhold til vinylen? Jeg synest glass look er utrolig bra! Får alltid skryt av glansen i håret mitt når jeg bruker den. Den er drøy og lukter godt. Men kan ikke sammenligne den med vinylen, den har jeg ikke prøvd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valmue i.i. Skrevet 14. november 2004 #19 Del Skrevet 14. november 2004 Takk for mange tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå