AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #21 Skrevet 12. august 2016 Huff, jeg er lignende selv! Var på date med en fyr jeg likte veldig godt. Problemet er bare at jeg bor i en by 4 timer unna. (Var på besøk i hjembyen da jeg datet han) Vi skulle egentlig treffes i helga, men så kunne han ikke likevel. Og da begynte jo jeg å lure og bli usikker! Selv om jeg spurte om han fremdeles ville ha kontakt, og det ville han. Nå har han fryktelig mye å gjøre på jobb, så han sender ikke så mye meldinger som han gjorde da vi hadde fri. Jeg begynner jo å tenke, han svarer meg ikke fordi han ikke gidder. Han svarer bare for å være høflig osv. Hvorfor kan jeg ikke bare tenke at det er positivt at han i hvert fall svarer?? Jeg skal spørre han igjen om vi kan treffes om ikke så lenge, da jeg uansett må til hjemtraktene en tur. "Vet" inni meg at han kommer til å si at det ikke passer. Han har barn, og ønsker ikke å blande meg inn i livet til barnet enda da vi bare nettopp har startet å date, og jeg skjønner jo det! Likevel kommer jeg til å tenke at, om han sier det ikke passer, er det bare en unnskyldning. Det er skikkelig slitsomt Jeg må bare prøve å ikke tenke så mye på det, men det er vanskelig. Anonymkode: 0419d...ac5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå