Gå til innhold

Wifi beskyttelse til et helt rom?


Fremhevede innlegg

Skrevet

 

Heisann. Hvis man ønsker å beskytte et helt rom mot wifistråling, hvordan kan man få gjort dette? Vet at det finnes beskyttelsestepper osv, men ser etter noe større enn det.

Takker for svar :)

Anonymkode: eb759...f6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faraday cage.

Men det finnes ingenting som sier at wifi er skadelig for rom...

  • Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Heisann. Hvis man ønsker å beskytte et helt rom mot wifistråling, hvordan kan man få gjort dette? Vet at det finnes beskyttelsestepper osv, men ser etter noe større enn det.

Takker for svar :)

Anonymkode: eb759...f6d

Gå inn på sidene til de eloverfølsomme og se om det står noe der eller kontakt noenni den foreningen. De kan dette.

Anonymkode: b7e64...61f

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå inn på sidene til de eloverfølsomme og se om det står noe der eller kontakt noenni den foreningen. De kan dette.

Anonymkode: b7e64...61f

Jeg ville ikke stolt på dem, de nekter jo å la seg teste. Ville heller lest vitenskaplige ting om faraday cage og blokkering av forskjellige typer stråling.

  • Liker 3
Skrevet

Kjøper du rett router og plasserer denne riktig så kan du justere sendeeffekten til å ikke nå inn på det rommet,

likevel så florerer det med radiosignaler overalt og det letteste du kan gjøre er å støpe en feit bunkers.. Er dette forresten en "vil ikke utsette barnet mitt for farlige ting" tråd?

Skrevet

Skal du tasse etter ungen din døgnet rundt, hvor som helst for å passe på at hn ikke utsettes for stråling? Lykke til..

Anonymkode: 31424...45f

Skrevet

Jeg vil foreslå faraday burka.

next-up-coree-burqa-de-faraday-2.jpg

Anonymkode: 370e3...953

  • Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, Akay skrev:

Kjøper du rett router og plasserer denne riktig så kan du justere sendeeffekten til å ikke nå inn på det rommet,

likevel så florerer det med radiosignaler overalt og det letteste du kan gjøre er å støpe en feit bunkers.. Er dette forresten en "vil ikke utsette barnet mitt for farlige ting" tråd?

Neida, litt sølvfolie og metallnetting er nok til å ta wifi-signalene. Trenger ikke bunkers, og trenger ikke være dyrt.

Hvis dette er til et barn ville jeg heller investert i timer med psykiatrer med tanke på å bli kvitt vrangforestillingene mine, eventuelt vurdert bistand fra barnevernet. Wifi er ikke farlig, foreldre med vrangforestillinger er det.

Hvis det er til en voksen person ville jeg heller brukt noe myggnettlignende over sengen, det blir nok billigere.

  • Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Heisann. Hvis man ønsker å beskytte et helt rom mot wifistråling, hvordan kan man få gjort dette? Vet at det finnes beskyttelsestepper osv, men ser etter noe større enn det.

Takker for svar :)

Anonymkode: eb759...f6d

Det enkleste er å pakke inn hodet i sølvfolie. Det stopper all farlig wifi-stråling.

  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, amativeReflection skrev:

Faraday cage.

Men det finnes ingenting som sier at wifi er skadelig for rom...

Eller noe som helst annet for den saks skyld.. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Heisann. Hvis man ønsker å beskytte et helt rom mot wifistråling, hvordan kan man få gjort dette? Vet at det finnes beskyttelsestepper osv, men ser etter noe større enn det.

Takker for svar :)

Anonymkode: eb759...f6d

Det jeg lurer på er HVORFOR du ønsker å gjøre dette? Er det for slippe forstyrrelser fra naboens wifi-nett? Da burde du i tilfelle først prøve å kjøpe en 5ghz ruter og se om det hjelper.

Skrevet

Dette var da like idiotisk som noe jeg leste om de strømmålerne som er på vei inn i boligene våres....det var ikke den sjukdommen man IKKE fikk😂😂😂

  • Liker 1
Skrevet
8 timer siden, prt90 skrev:

Det jeg lurer på er HVORFOR du ønsker å gjøre dette? Er det for slippe forstyrrelser fra naboens wifi-nett? Da burde du i tilfelle først prøve å kjøpe en 5ghz ruter og se om det hjelper.

Fordi jeg ikke liker wifi stråling.

Anonymkode: eb759...f6d

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg ikke liker wifi stråling.

Anonymkode: eb759...f6d

Hva er galt med Wifi stråling? Hva med andre typer ståling? Hva med FM stråling?

Skrevet
20 timer siden, Akay skrev:

Kjøper du rett router og plasserer denne riktig så kan du justere sendeeffekten til å ikke nå inn på det rommet,

likevel så florerer det med radiosignaler overalt og det letteste du kan gjøre er å støpe en feit bunkers.. Er dette forresten en "vil ikke utsette barnet mitt for farlige ting" tråd?

Helt sikkert :bond:

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg ikke liker wifi stråling.

Anonymkode: eb759...f6d

Hiv ut internett....problemet ditt løst. Kan ikke i min villeste fantasi forstå at det har noe som helst slags innvirkning på deg. Skulle ha likt å gjort en blindtest på deg der😂😂

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...