jente00er Skrevet 10. august 2016 #1 Skrevet 10. august 2016 Jeg begynte på mercilon 28 nå for en måned siden, og jeg skulle egentlig fått mensen for to dager siden, men den har ikke komt enda, og det bekymerer meg litt. Jeg vil jo helst ikke plutselig begynne og blø når jeg er ute blandt folk. Er det sann at man mister menstrasjonen når man bruker denne typen av p-piller? Eller må jeg bare vente ? Eller kommer den bare ikke første måneden? VÆRSÅSNILL SVAR ASAP.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #2 Skrevet 10. august 2016 Mensen kan bli utsatt noen dage pga av hormonendringer i kroppen din. Har du ikke fått beskjed av legen din at mensen er utelukket så kommer du til å få den. Med mindre du er gravid da. Anonymkode: 0cd97...bdd
jente00er Skrevet 10. august 2016 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2016 jeg er ikke gravid, siden prevensjon på andre måter, som kondomer har blitt brukt under samleie. Men jeg fikk ikke vite noen som helst ting av min kontaktlege siden vi avtalte over telefonen og han ga meg ingen informasjon om mensen, når jeg skulle begynne på dem, også videre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå