Gå til innhold

Slim i avføringen....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Andre som har/hatt det? Og vet hva det er? Er det farlig? 

Har bestilt legetime men er en stund til.. Så trenger ikke nevne at jeg må gå til legen ;) 

Anonymkode: 462d0...c69

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Irritabel tarm eller hemeroider? Det er kanskje ikke det mest behagelige, men kanskje en koloskopitime hadde hjulpet?

Anonymkode: bab01...7d6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt det, men jeg har irritabel tykktarm, og da er det et av symptomene.

Trenger absolutt ikke være farlig :)

Anonymkode: 60258...20b

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt det, men jeg har irritabel tykktarm, og da er det et av symptomene.

Trenger absolutt ikke være farlig :)

Lurer på om det er det jeg og har... 

Av og til diare, så hard mage, diare osv. Og nå slim.. Er livredd for at det er noe galt :( er det vanlig med litt vondt i magen og mye luft ved irritabel tykktarm?

Skrevet

Jeg hadde slim i avføringen, og vekslet mellom hard og løs avføring. Viste seg at jeg hadde cøliaki.

Anonymkode: 4e526...c57

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om det er det jeg og har... 

Av og til diare, så hard mage, diare osv. Og nå slim.. Er livredd for at det er noe galt :( er det vanlig med litt vondt i magen og mye luft ved irritabel tykktarm?

Symptomene dine stemmer veldig med irritabel tykktarm.

http://www.nettdoktor.no/sykdommer/fakta/irritabeltykktarm.php

Kan jo nevne at jeg har tatt prøver som også utelukker alle former for allergi, slik som cøliaki.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Symptomene dine stemmer veldig med irritabel tykktarm.

http://www.nettdoktor.no/sykdommer/fakta/irritabeltykktarm.php

Kan jo nevne at jeg har tatt prøver som også utelukker alle former for allergi, slik som cøliaki.

Måtte du ta avføringsprøve også? 

Skrevet

jeg har hatt det. har irritabel tarm. du blir nok bedt om å levere avføringsprøve. da sjekker de bl.a. om du har betennelse i tarmen. hvis de ikke finner noe er det stor sannsynlighet for at du har irritabel tarm. det at du veksler mellom diaré og hard mage virker veldig kjent for meg i hvertfall :-)

Anonymkode: 6ba1d...b21

Skrevet
Den 11. august 2016 at 13.21, AnonymBruker skrev:

jeg har hatt det. har irritabel tarm. du blir nok bedt om å levere avføringsprøve. da sjekker de bl.a. om du har betennelse i tarmen. hvis de ikke finner noe er det stor sannsynlighet for at du har irritabel tarm. det at du veksler mellom diaré og hard mage virker veldig kjent for meg i hvertfall :-)

Anonymkode: 6ba1d...b21

Ok, skal spør om legen kan ta noen prøver.. Men er det normalt å ha avføring flere ganger til dagen ved irritabel tarm? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...