AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 Andre som har/hatt det? Og vet hva det er? Er det farlig? Har bestilt legetime men er en stund til.. Så trenger ikke nevne at jeg må gå til legen Anonymkode: 462d0...c69
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #2 Skrevet 9. august 2016 Irritabel tarm eller hemeroider? Det er kanskje ikke det mest behagelige, men kanskje en koloskopitime hadde hjulpet? Anonymkode: bab01...7d6
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #3 Skrevet 9. august 2016 Jeg har hatt det, men jeg har irritabel tykktarm, og da er det et av symptomene. Trenger absolutt ikke være farlig Anonymkode: 60258...20b
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #4 Skrevet 10. august 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt det, men jeg har irritabel tykktarm, og da er det et av symptomene. Trenger absolutt ikke være farlig Anonymkode: 60258...20b Lurer på om det er det jeg og har... Av og til diare, så hard mage, diare osv. Og nå slim.. Er livredd for at det er noe galt er det vanlig med litt vondt i magen og mye luft ved irritabel tykktarm? Anonymkode: 462d0...c69
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #5 Skrevet 10. august 2016 Jeg hadde slim i avføringen, og vekslet mellom hard og løs avføring. Viste seg at jeg hadde cøliaki. Anonymkode: 4e526...c57
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #6 Skrevet 10. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om det er det jeg og har... Av og til diare, så hard mage, diare osv. Og nå slim.. Er livredd for at det er noe galt er det vanlig med litt vondt i magen og mye luft ved irritabel tykktarm? Anonymkode: 462d0...c69 Symptomene dine stemmer veldig med irritabel tykktarm. http://www.nettdoktor.no/sykdommer/fakta/irritabeltykktarm.php Kan jo nevne at jeg har tatt prøver som også utelukker alle former for allergi, slik som cøliaki. Anonymkode: 60258...20b
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #7 Skrevet 10. august 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Symptomene dine stemmer veldig med irritabel tykktarm. http://www.nettdoktor.no/sykdommer/fakta/irritabeltykktarm.php Kan jo nevne at jeg har tatt prøver som også utelukker alle former for allergi, slik som cøliaki. Anonymkode: 60258...20b Måtte du ta avføringsprøve også? Anonymkode: 462d0...c69
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #8 Skrevet 11. august 2016 jeg har hatt det. har irritabel tarm. du blir nok bedt om å levere avføringsprøve. da sjekker de bl.a. om du har betennelse i tarmen. hvis de ikke finner noe er det stor sannsynlighet for at du har irritabel tarm. det at du veksler mellom diaré og hard mage virker veldig kjent for meg i hvertfall :-) Anonymkode: 6ba1d...b21
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #9 Skrevet 13. august 2016 Den 11. august 2016 at 13.21, AnonymBruker skrev: jeg har hatt det. har irritabel tarm. du blir nok bedt om å levere avføringsprøve. da sjekker de bl.a. om du har betennelse i tarmen. hvis de ikke finner noe er det stor sannsynlighet for at du har irritabel tarm. det at du veksler mellom diaré og hard mage virker veldig kjent for meg i hvertfall :-) Anonymkode: 6ba1d...b21 Ok, skal spør om legen kan ta noen prøver.. Men er det normalt å ha avføring flere ganger til dagen ved irritabel tarm? Anonymkode: 462d0...c69
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå