AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 Tror det er en muskel i lås eller noe, den har en tendens til å være stram og øm........ og da iler det nedover hånden og jeg får en sovefølelse... men kjennes ut som det stammer fra en låsning i nakken, som sprer seg som ømme skuldre og nedover utsiden av armen. Hjelper litt med massasje, men er det noen øvelser som er bra? Har ikke råd til naprapat osv nå. Anonymkode: b8302...899
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #2 Skrevet 9. august 2016 Yoga hjelper mot det meste av slikt. Jeg ble kvitt en vrien senebetennelse med yoga. Om du misliker yoga: strekk fingre, armer, skuldre og rygg det beste du kan og rull på nakke, skuldre, armer og håndledd minst 3 ganger daglig. Husk å avspenning muskler i ansikt da nakkespenninger ikke sjelden stammer fra kjeven. Om du sitter mye på et sted i hverdagen: sjekk at du ikke sitter feil og at du ikke sitter med trekk mot nakken. Anonymkode: 96c3b...ee8
Charmander Skrevet 9. august 2016 #3 Skrevet 9. august 2016 Yoga er bare det beste i verden! Jeg går på yoga timer på de dagene jeg ikke trener styrke som en del av "aktiv hvile" og for restitusjon. Det bygger også en del kroppsstyrke, og kroppsbeherskelse så må si at jeg ble veldig positivt overrasket etter at jeg prøvde det for første gang i fjor høst.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #4 Skrevet 9. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror det er en muskel i lås eller noe, den har en tendens til å være stram og øm........ og da iler det nedover hånden og jeg får en sovefølelse... men kjennes ut som det stammer fra en låsning i nakken, som sprer seg som ømme skuldre og nedover utsiden av armen. Hjelper litt med massasje, men er det noen øvelser som er bra? Har ikke råd til naprapat osv nå. Anonymkode: b8302...899 Gå inn på ebay og kjøp cuppings kopper av den typen med balong på toppen. " Masage cups" - du bør ha de største størrelsene. Sett dem på på bløtvev muskulatur oppe i armen eller der du kjenner vondtet har sin begynnelse. La de stå et minutt eller to og ta av. Dette er det eneste som hjelper meg med kraftig leggkrampe. Anonymkode: 3a9f9...869
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå