Gå til innhold

Hvilken deodorant bruker du? (Kvinner)

Anbefalte innlegg

Skrevet
11 minutter siden, Sobril skrev:

For meg også. Mener jeg har scannet den en gang i tiden, og at den er fri for parabener etc.

Takk for at du deler! :blomst:

Det visste jeg ikke :)

Anonymkode: e22e9...302

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker best Sterilan. Holder meg svettefri, tørker ikke ut huden og lukter godt. Varierer litt med luktene, for øyeblikket bruker jeg den grønne med aloe vera. Lukter rent og friskt :) Liker også godt den lyseblå og den lyserosa, de lukter ganske mildt begge to :) 

• Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet
19 timer siden, Freshsister skrev:

Forskning har funnet forbindelser mellom bruk av disse deodorantene og Alzheimers.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18093148.ab

Det står ingenting om Alzheimer i den artikkelen, og det er vel elles generelt semje om at det ikkje er gjennom deo at ein får problem med aluminium. 

Gjest Honeyblossom
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har lest mye bra om denne. Er den safe mot hvite flekker på klærne? Er det den blå dere bruker? Er bare den jeg har sett i butikken hvertfall.

Anonymkode: b9496...60a

Jeg bruker den som er lilla. Ikke merket noe til flekker på hvite klær ennå :)

Skrevet
1 time siden, Honeyblossom skrev:

Jeg bruker den som er lilla. Ikke merket noe til flekker på hvite klær ennå :)

Ingen flekker på svarte klær heller, eller? ;)

Anonymkode: b9496...60a

Skrevet

Biotherm deo pure! 
Den lukter behagelig og mildt. Krasjer ikke med parfymen min, og holder meg tørr og luktfri :) 

Skrevet

Sanex, fikk den i holmenkollstafett-posen for en tid tilbake og har brukt den siden. Er veldig fornøyd.

Skrevet

Helena Rubinstein. 

Skrevet
23 timer siden, Rosewood skrev:

Liker best Sterilan. Holder meg svettefri, tørker ikke ut huden og lukter godt. Varierer litt med luktene, for øyeblikket bruker jeg den grønne med aloe vera. Lukter rent og friskt :) Liker også godt den lyseblå og den lyserosa, de lukter ganske mildt begge to :) 

Samme som meg! Jeg likte så godt den gule, men det var vel bare meg for den ble borte. 🙁

Anonymkode: 3e6f2...ba7

Skrevet

Tromborg sin. Den er så god, og har helt naturlige og ufarlige ingredienser.

Anonymkode: d6385...de0

• Liker 1
Skrevet

Jeg har prøvd utallige deodoranter opp igjennom årene, uten å bli helt fornøyd. Enten så utkonkurrerer de parfymen, eller så legger de igjen en kjip lukt i klærne.  

Nå bruker jeg krystalldeo og synes det er kjempebra. Den er helt duftri (hurra!!), holder svettelukt unna, den er fri for parabenet og ikke testet på dyr. Kommer aldri til å gå over til noe annet.

Skrevet

Bruker DKNY sin deo stick. Koster litt,men den er drøy i bruk, tørr med en gang man tar den på, holder hele dagen og lukter friskt. 

Anonymkode: 388cd...37f

Skrevet

Lancome Bocage roll on og Stop 24 fra apoteket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...