Sjokoladekjeks Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 Jeg har slitt i mange år med ene øret mitt. Det tetter seg noen ganger, også noen ganger klør så vilt at jeg blir gal. Og da tetter det seg enda mer og blir sårt (når jeg klør så dytter jeg på den tappen utenfor øret som delvis dekker øregangen). Jeg var til legen med det for ca 1 år siden og øret ble skylt. Eller. Begge ble skylt. Men det var vist bare det som var galt sa legen. Men det ble ikke noe bedre. Det er blitt værre siden den gang. Og jeg har redusert hørsel på det ene øret ihvertfall. Det hører jeg. For jeg sliter med å høre på den ene siden. Jeg tørr egentli ikke å ta det opp med legen igjen, for legen sa jo at ikke noe var galt, men helt ærlig så holder jeg på å klikke infernalsk på det øret. Og det er jo egentlig rart om det er tett av ørevoks igjen rett etter jeg renset det? Noen som har noen tips til meg?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #2 Skrevet 9. august 2016 Be om henvisning til en ØNH-spesialist og få en med kompetanse til å se på øret. Kan hende du har væske i mellomøret også. Anonymkode: 1a87e...24c
Sulosi Skrevet 9. august 2016 #3 Skrevet 9. august 2016 Det er ingen skam å gå tilbake til legen og si at dette fortsatt plager deg. Har du fått eksem så er det å regne for kronisk i ørene, svært vanskelig å bli kvitt men absolutt mulig å leve med. Det finnes dråper, salver og tablettkurer men du må prøve deg frem til hva som hjelper deg. Snakk med legen og begynn I en ende.
Sjokoladekjeks Skrevet 9. august 2016 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2016 Hmm ja. Jeg burde vell dra tilbake. Følte jeg bare ble så avvist sist. Trur jeg bør be om å få snakke med en ØNH lege. For det plager meg veldig. Det klør veldig, og jeg hører dårlig. Og det gjør mg uoppmerksom, og blir det mye lyder så går det ikke. Takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå