Gå til innhold

Lite kontroll over blæren

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er litt pinlig så skriver denne som anonym jeg.

Jeg har lenge slitt med at jeg er veldig dårlig til å holde igjen når det trengs. Mulig jeg er veldig dårlig til å gå på do ofte nok, men tror likevel det skal være mulig å greie å holde igjen. 

F.eks jeg kjente jeg at jeg måtte bittelitt på do, men gikk for å sette inn i oppvaskmaskinen først. Som lyn fra klar himmel må jeg krysse bena for jeg kjenner jeg pisser i buksa om ikke. Når jeg har kontroll løper jeg mot toalettet samtidig som jeg skvetter litt i trusa.

En annen ting er når jeg skal hjem fra jobb og står å skal låse opp døren hjemme. Da drypper det.

Når jeg hopper på trampoline skvetter jeg.

(Jeg har ikke urinveisinfeksjon for jeg vet hvordan det bare renner når jeg har det. Har pissa i buksa flere ganger når jeg har hatt det, hehe).

Prøver med knipeøvelser men jeg glemmer fort av det og føler ingen effekt av det også.

Finnes det hjelp der ute lurer jeg på? 

(En annen ting er at jeg har utrolig stor blære også. Jeg går på do ca hver tredje gang samboer gjør det og tisser mye større mengder enn andre føles det ut som). 

Anonymkode: aedcf...2a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok knipe mer ;) Hadde det slik etter fødsel.

Skrevet

Merkelig at jeg skal slite med dette i så ung alder da (er 27) :P Og har aldri født heller.

Men noen som har tips til en knipeapp slik at man husker det? Eller gode teknikker?

Anonymkode: aedcf...2a5

Skrevet

Hva med å kjøpe slike "vekter" du kan bruke?

Anonymkode: 8555f...19c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...