Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De siste månedene har jeg hatt en del å gjøre med jobb. Det har blitt mye jobbing, lite spising, mange sene kvelder med vin og dårlig søvn. Dvs. jeg har lagt meg i rimelig tid, men har ikke sovet spesielt godt. Har også gått ned en del i vekt - er ikke sykelig tynn, men i nedre bmi.

Nå har jeg endelig fått noen dager fri (dvs. ikke helt, men i hvert fall bortreist) der jeg bor hos en venninne. Har sovet godt, men føler meg fortsatt ør / svimmel. Jeg hadde kanskje litt store forhåpninger om at jeg skulle føle meg bedre etter kun et par dager med avslapning.

Jeg vet ikke om "svimmel" engang er det rette ordet, men finner ikke et bedre. Litt som om hodet og kroppen ikke kommer helt overens, eller det ene noen ganger henger litt etter. Er ikke hele tiden, men litt iblant.

Jeg er 26 år og generelt ingen andre plager, og jeg vet jeg er ganske paranoid noen ganger. Kan jo stresse over at jeg har hjernesvulst ved en skarp hodepine, så man kan ikke løpe til legen for alt heller ;) 

Bare lurer på om det er noen andre som kjenner ingen følelsen jeg beskriver - det er ikke snakk om å være "svimmel" på den måten at man er i ferd med å falle over, men en slags tung følelse i hodet og ustabilitet. Lurer på om det er noen form for næring jeg mangler, og er det i så fall noen spesifikke ting som er typiske?

Anonymkode: 9fdd8...9c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må stresse ned. Det er kroppens tegn på å si ifra. Det kan også være tegn på at du har en virusinfeksjon i kroppen. Tror ikke du skal bekymre deg for hjernesvulst, men jeg kjenner meg litt igjen. Er litt lik selv ;)

Skulle du bli altfor urolig, ta deg en ekstra tur til legen. Men, jeg tror du trenger å skru ned tempoet over en periode.

God bedring :) 

Anonymkode: 27936...fc8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...