AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #1 Skrevet 8. august 2016 De to første jeg hadde sex med var faste partnere. I begge forholdene hadde vi et variert og bra sexliv. Jeg er jente og liker å dele på hvem som er på toppen. Når jeg var på toppen jobbet jeg for det meste alene, altså at den andre bare lå der, og når jeg ble litt sliten hjalp han kanskje litt til. Det siste halvåret har jeg ikke hatt noen fast sexpartner. Det virker som at under ONS forventer gutten at jeg bare skal ligge der og la han tømme seg i meg. Jeg tar derfor alltid intiativ til å være på toppen, ettersom jeg da av en eller annen grunn føler det er mer gjensidig utnyttelse. Når jeg er på toppen rir jeg både fram og tilbake og opp og ned, men greia er at veldig ofte begynner gutten å "hjelpe til" og jukker opp og ned selv om han er på bunnen. Dette funker om en finner en slags takt og underlaget ikke er for mykt, men ofte er det jo alkohol inni bilder, og alt blir bare klønete og ubehagelig. Så har jeg noen spørsmål til dette. Hjelper guttene til fordi jeg ikke gjør en god nok jobb på toppen? Er det innafor å be dem ligge stille? Anonymkode: 80c04...474
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #2 Skrevet 8. august 2016 De hjelper til fordi de vil ha det best mulig for seg selv. Det er helt innafor å be dem ligge stille. Anonymkode: 71f01...765 1
Bokdamen Skrevet 8. august 2016 #3 Skrevet 8. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så har jeg noen spørsmål til dette. Hjelper guttene til fordi jeg ikke gjør en god nok jobb på toppen? Er det innafor å be dem ligge stille? Anonymkode: 80c04...474 Tro meg, det er MYE bedre å være på toppen om mannen beveger seg, og det håper jeg du får oppleve med din neste faste partner! Å være på topp med en som bare ligger der er ikke noe å trakte etter i mitt hode. Men dette er en av utfordringene med ONS, man får ikke innarbeidet noen rytme sammen. Tenker at hvis du nærmer deg orgasme kan du fint be de ligge i ro, men samtidig er det egentlig det samme som at du skal ligge der så han får tømme seg.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #4 Skrevet 8. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: De hjelper til fordi de vil ha det best mulig for seg selv. Det er helt innafor å be dem ligge stille. Anonymkode: 71f01...765 Ser den, men noe av problemet er jo at de til tider sliter seg helt ut og ikke orker å være på toppen igjen etterpå, ettersom de ikke får den "avlastningen". Det jeg synes er morsomt er at de jeg har hatt som faste sexpartnere elsket at jeg holdt på på egenhånd, når jeg bare fikk en sjanse. Guttene jeg har hatt ONS med har ikke latt meg prøve engang. Anonymkode: 80c04...474
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #5 Skrevet 8. august 2016 1 minutt siden, Bokdamen skrev: Tro meg, det er MYE bedre å være på toppen om mannen beveger seg, og det håper jeg du får oppleve med din neste faste partner! Å være på topp med en som bare ligger der er ikke noe å trakte etter i mitt hode. Men dette er en av utfordringene med ONS, man får ikke innarbeidet noen rytme sammen. Tenker at hvis du nærmer deg orgasme kan du fint be de ligge i ro, men samtidig er det egentlig det samme som at du skal ligge der så han får tømme seg. Ja, har opplevd det, men med fast partner er det uansett variasjon og han gir seg litt tid til hvile mens jeg jobber alene sånn at vi ikke må avbryte fordi begge er like slitne samtidig. Med fast partner får han også uansett hvilt litt mens jeg suger, men det er ikke alltid dette har vært like fristende med noen jeg har plukket opp på byen. Det har av og til gått greit med ONS også, men oftest har det vært så urytmisk at jeg har gitt opp å gjøre noe og bare er i ro mens han styrer. Denne typen sex blir uansett ikke av samme kvalitet, men blir litt oppgitt til tider når jeg "ikke får gjøre noe". Anonymkode: 80c04...474
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #6 Skrevet 8. august 2016 Tror nok ikke at det er noe fasitsvar her og det høres ut som at du har gode teknikker. Hvis dama sitter oppå meg er jeg dog avhengig at det blir friksjon for å holde meg ordentlig hard. "Twerk-teknikk" funker råbra - det er helt fantastisk når dama pirrer litt med kun penishodet innenfor 5-10ganger og deretter noen 2-3 dype støt 😉 Anonymkode: 16d9d...9ff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå