AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #1 Skrevet 8. august 2016 Heihei! Jeg gikk på p-pilla zyrona i nesten 1 år, før jeg for litt siden fikk byttet til yasmin. Jeg elsket zyrona, eller diane, grunnet at jeg fikk lite og ikke veldig smertefull mens, og det er jo hele grunnen til at jeg velger å bruke p-piller. Men så har jeg nå oppdaget MANGE strekkmerker på lår og rompe og hele den delen. Blå-lilla og noen rosa. Legen mente også at mange kunne få slutt på dette med endring av merke. Så jeg gjorde det, og fikk resept på yasmin. Så kan jeg få høre om deres erfaringer av disse? Ang. Mens, strekkmerker, pupper, humør; ALT? Dere som bruker yasmin vel og merke. Jeg er bare 15, er det okei og gå i shorts for det om lårene mine ikke ser ut? Og er fulle av lilla, tydelige merker? Føler jeg må dekke meg til; men det er ikke alltid like lett på varme dager.. Til slutt, har noen prøvd bio-oil mot strekkmerker? Hjalp det? Evt hvor lang tid tok det? Håper på svar! Anonymkode: 2c6cb...ba2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #2 Skrevet 8. august 2016 Har brukt bio-oil på gamle strekkmerker. De ble litt mindre synlige etter 2-3 måneder, men de skal visst virke bedre på nyere merker. Brukte Yasmin før, hadde ikke mange bivirkninger til å begynne med, men begynte etterhvert å få kraftig migrene på de, da da østrogen er trigger for meg. Det beste med Yasmin var at jeg fikk skikkelig kontrol på mens som tidligere hadde vært uhyre ustabil. Hadde ingen kviser, ble muligens litt smågretten rundt mens, merket ikke noen ting med puppene mine, og merket ingen nye strekkmerker. Anonymkode: 42f31...310
FrkSunshine Skrevet 9. august 2016 #3 Skrevet 9. august 2016 Jeg har vært heldig å unnslippe strekkmerker, så det vet jeg lite om i forhold til yasmin. Men i løpet av de tre ukene jeg nå brukte det, ble brystene større! Nå føler jeg de krympet igjen da jeg gikk over til Loette. Jeg ble dessverre utrolig kvalm av yasmin, og det er derfor jeg byttet. Ellers var jeg ganske fri for bivirkninger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå