AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #1 Skrevet 8. august 2016 Til både menn og kvinner. Er kvinne selv, og blir så utrolig fort våt under sex at mye av friksjonen blir borte.. Dette medfører også at jeg kjennes mindre trang ut, selv om jeg kniper for harde livet. Noen tips til stillinger som kan få det til å kjennes ekstra trangt ut? Anonymkode: 25f8b...bfd 1
boblevann Skrevet 8. august 2016 #2 Skrevet 8. august 2016 Jeg syns jeg blir trangest når jeg ligger på magen, helt flatt, med beina spredd. Eller doggy 1
herremann Skrevet 8. august 2016 #3 Skrevet 8. august 2016 7 minutter siden, boblevann skrev: Jeg syns jeg blir trangest når jeg ligger på magen, helt flatt, med beina spredd. dette. evt anal (vet det ikke er en "stilling". 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #4 Skrevet 9. august 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Til både menn og kvinner. Er kvinne selv, og blir så utrolig fort våt under sex at mye av friksjonen blir borte.. Dette medfører også at jeg kjennes mindre trang ut, selv om jeg kniper for harde livet. Noen tips til stillinger som kan få det til å kjennes ekstra trangt ut? Anonymkode: 25f8b...bfd Tenk heller på hvilken stilling du har best utbytte av. Spør han etter at du har fått orgasme om hvilken stilling han liker, så har dere begge fått det som dere liker det. At det skal være så trangt får oss mannfolk for fort i mål. Er det kult da? Anonymkode: ecd42...2b7 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #5 Skrevet 9. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenk heller på hvilken stilling du har best utbytte av. Spør han etter at du har fått orgasme om hvilken stilling han liker, så har dere begge fått det som dere liker det. At det skal være så trangt får oss mannfolk for fort i mål. Er det kult da? Anonymkode: ecd42...2b7 Tror jeg også hadde fått bedre utbytte av en "trangere" følelse. Partner bruker lang tid på å komme, derfor jeg lurte på om noen hadde tips, for at det skal være bedre for både meg og han Anonymkode: 25f8b...bfd 1
Alvea Skrevet 9. august 2016 #6 Skrevet 9. august 2016 Sitte oppå han med ryggen fra han, (reversed cowgirl) tror jeg den heter. Og for å så lene seg litt fremover
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #7 Skrevet 9. august 2016 Doggystyle hvor hun har begge beina samlet 👍😆 Anonymkode: add70...949
Katten.2.0 Skrevet 9. august 2016 #8 Skrevet 9. august 2016 Når hun rir, doggy og misjonær med bena hennes hevet og spredt og meg over henne.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #9 Skrevet 9. august 2016 Skje bakfra etter min mening. Doggy etter hans. Han gir meg alltid orgasme 1-3 ganger i "mine " stillinger før vi avslutter med doggy begynner vi med ddoggy kommer han på fem minutter og da får ikke jeg engang startet å nyte på så kort tid Anonymkode: b26b0...809
Kml- Skrevet 10. august 2016 #10 Skrevet 10. august 2016 Den 8.8.2016 at 21.49, AnonymBruker skrev: Til både menn og kvinner. Er kvinne selv, og blir så utrolig fort våt under sex at mye av friksjonen blir borte.. Dette medfører også at jeg kjennes mindre trang ut, selv om jeg kniper for harde livet. Noen tips til stillinger som kan få det til å kjennes ekstra trangt ut? Anonymkode: 25f8b...bfd Hvis du legger deg på enden av sengen med en pute under rumpa, og han løfter beina dine over skuldrene Funker hver gang. Vær obs på vakumtrykk etterpå da aka pusseyfarts. Men det funker absolutt!
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #11 Skrevet 11. august 2016 Finnes ikke trange jenter i Norge lengre😭 Mon tro hvorfor?😅 Anonymkode: f0ad5...6fe
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #12 Skrevet 11. august 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes ikke trange jenter i Norge lengre😭 Mon tro hvorfor?😅 Anonymkode: f0ad5...6fe Du har liten pikk? Anonymkode: 3b268...500 4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #13 Skrevet 11. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har liten pikk? Anonymkode: 3b268...500 Nei er 19,5 cm lang og 14,5 i omkrets. Er langt mellom de deilige trange likssom. Får jo en form for nytelse og orgasme, men ingen ting er som er fitte som kan melke kuken din. Har prøvd noen spanske jenter, og de er tight både i kroppen og nedentil. Ofte henger jo slapp mus sammen med latskap, noe norske jenter blir mer og mere kjente for. Og for ikke å snakke om etter de har fått barn. Da er forfallet komplett. Anonymkode: f0ad5...6fe
Hjärtat Skrevet 11. august 2016 #14 Skrevet 11. august 2016 Meg på ryggen med beina over skuldra hans. Kjöttbullen, som vi kaller'n.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #15 Skrevet 11. august 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei er 19,5 cm lang og 14,5 i omkrets. Er langt mellom de deilige trange likssom. Får jo en form for nytelse og orgasme, men ingen ting er som er fitte som kan melke kuken din. Har prøvd noen spanske jenter, og de er tight både i kroppen og nedentil. Ofte henger jo slapp mus sammen med latskap, noe norske jenter blir mer og mere kjente for. Og for ikke å snakke om etter de har fått barn. Da er forfallet komplett. Anonymkode: f0ad5...6fe Som ble sagt, liten. Alt under 25 cmd lang og 18 i omkrets er mikropenis, så bare fortsett å fortelle deg selv at den ikke er liten du, høres ut som du trenger det Anonymkode: 1e9e9...d36 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #16 Skrevet 11. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som ble sagt, liten. Alt under 25 cmd lang og 18 i omkrets er mikropenis, så bare fortsett å fortelle deg selv at den ikke er liten du, høres ut som du trenger det Anonymkode: 1e9e9...d36 😂😂 Åååh fikk du ikke melk når du stod opp til frokost i dag? I smell angry pussy grrrrr😷 Anonymkode: f0ad5...6fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå